Klusbabes 30 !!!

hey   meiden

ik heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger denk ik er stond een duidelijke streep en ik heb heel erg bang, ik heb de vk al gebeld en die zei dat ik gewoon op me afpsraak van de 11de moet komen en niet eerder mocht ik bloed gaan verliezen moet ik gelijk bellen, en nu heb ik af en toe een klein slijmpje met bloed maar ik ga er maar vanuit dat dat goed is,
Ik ben zo ooooo moe en me borsten doen heel zeer en ik ben kotsmisselijk maar goed, ik wil niet te hard juichen en ik ga morgen nog een test doen voor de zekerheid,
Ik ben ook zo bang omdat ik nu op dag 19 zit en de vorige keer met me bbz was het op dag 23 maar ik had 15 augustus nog een negatieve test dus ach effe afwachten,

bieb; o meid ik hoop het zo verschrikkelijk voor je nog even afwachten

bambi: dus het was leuk met de foto's maken haha, en jeetje wat een geld zeg 19 euro voor 1foto dat is niet niks maar gelukkig krijg je er eentje gratis,

rimke; hoe is het gegaan vanmiddag??

sterretje; lekker aan het shoppen voor de kleine en volgende week weer beginnen, het zal in het begin wel wennen worden

zo ik ben klaar met me envoloppen en ik ga nu joey effe van bed halen endaarna naar me tante
meiden ik ben er later weer

xx linda

WATTTTTTTTTT!!!!!!
Dat is fantastisch linnie!!!
Wat vroeg al positief!!!
Wat een geweldig nieuws!!!
Ik moet even bijkomen.....................momentje hoor............

Linda; wat is dit nu weer? Een positieve test!!! Mag ik je toch voorzichtig feliciteren??? Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je in je broek schijt, zou ik ook hebben.
Nu gaat t gewoon goed!!!

En je had t er laatst nog over dat je niet wist of je je eitje had gehad...

Jemig.............

Nou, ik heb mijn rondje alternatieve geneeskunde weer gehad.........nu maar afwachten.
Heb pilletjes van de homeopaat die ik moet oplossen in water en dan vandaag en morgen twee eetlepels. Zaterdag en zondag hetzelfde alleen dan met andere pilletjes, en dan maandag en dinsdag weer hetzelfde alleen dan met nog wat andere pilletjes.......maar we hopen dat dat niet meer nodig is.......
Bij de acupunctuur flink lopen wroeten met wat naalden, au, en nu maar hopen dat het wat gaat doorzetten...........

Bambi: wat een prijs voor die foto's! Schandalig eigenlijk he??
Linnie: ik zit nog steeds bij te komen joh, die viel even uit het niets voor mij..........hahahaha!! Ik duim dat het gewoon allemaal goed zit!
Sterretje: ha! Lekker shoppen! Altijd goed, en je hebt zulke leuke maillotjes..........geniet nog maar even goed!!
Bieb: blijft spannend voor jou! Zou die jeuk wel even aan de arts laten zien, kan best dat je een schimmeltje hebt.............is met een pilletje (vaginaal) zo opgelost, en niet schadelijk voor een evt. zwangerschap! De schimmeltjes zijn trouwens ook een teken van een zwangerschap...................ik duim zo hard!
Jacq: ook voor jou nog steeds hoor!
Anoeska, ik lees op hyves dat je je bijzondere verrichtingen hebt gehaald! Knap hoor!!

Ik ga even thee zetten!

Rimke; ik dacht dat spontaan de bevalling was begonnen na t nieuws van Linnie. Maar nee, je moet gewoon aan de homeopaat pillen, hopelijk niet te lang meer

Hopelijk zijn mijn klachtjes echte zw.schapskwaaltjes. maar ga nergens meer van uit

Linda; hoest nu????

He meiden!

Linnie, wat een geweldig nieuws!!!! Ik hoop (en ga er een beetje van uit) dat het deze keer allemaal goed gaat! Maar wat vroeg al dat de test positief aangeeft!! Ben zo blij voor je!
Ik hoop dat ik je zondag mag volgen!!

Rimke, lekker aan de pillen dus en met naalden zitten wroeten! Nu maar hopen dat het effect heeft! Ik duim door hoor!

Bieb, droge lippen... ik hoop het ook voor jou. Zou wat zijn als we deze maand allemaal zwanger raken! haha dan krijgen we in oktober een super vrolijk klusbabe's uitje!! haha

Phoebe, hoe is het bij jou??

Hier alles goed. Ben erg prikkelbaar volgens mijn mannetje, en dat heb ik normaal nooit.... ow... word wel weer erg spannend!!!
Lekker naar de intratuin geweest, altijd gezellig!

Liefs Jacqy

hey meiden

rimke: je hebt dus wat van de homeopaat gekregen, en de acupunturist heeft flink wat naalden in je gepropt hahaha

bieb; misschien heb je wel een infectie ofzo in je doos van het spoelen ofzo anders maar effe naar de ha,

ik ben wel  blij maar heel erg bang ik heb nog steeds draadjes bruin verlies, en de vorige keer had ik gelijk eerst een onderbroek vol met bloed en daarna die bruine draadjes maar goed dat zegt natuurlijk niks, als het gaat bloeden moet ik bellen, en ik voel natuurlijk nu van alles, en krampen in me baarmoeder, ik ben echt super super bang hopelijk gaan die bruine draadjes zo weer over

het is nu inderdaad dag 19 na me laatste ongi en ik ben zo bang dat ik dus al zwanger was, maar ik heb 15 aug, nog getest en die was negatief , ik ga morgenochtend nog een keertje testen voor de zekerheid, zometeen heeft de test me voor de gek gehouden,

xxx linda

Terug
Bovenaan