he meiden,
he rimke nog steeds niks. hoop dat je behandelingen van vandaag aanslaan hoor.
bieb he miss een kansje voor jou dus binne het bedrijf. zal mooi zijn
happy meid,snap best dat je voor je familie klaar wil staan met helpen enzo, maar je kan het ook overdrijven he, denk aan je rust, het is niet jouw huis hahaha
jacqy lekker een dagje vrij met je mannetje, miss heb ik eroverheen gelezen, maar hoe is het nou afgelopen met die knakker en dat geld ?
linda lekker een extratje verdienen met brieven posten, nou mooi meegenomen, niet ziek worden hoor.
sterretje, kan er wel inkomen dat je geen zin heb haha, je meisje is toch veel leuker.
hoop dat je indd je balans kan vinden en je werk je werk kan laten. indd nog even genieten van de laatste dagen.
nou vanmorgen cwi was met 10 min klaar. ff copieen maken en inleveren, handtekening klaar
Lois is net op de foto geweest, geweldig leuk, ben heel benieuwd naar het resultaal. over 2 wk kunnen we het ophalen. het zijn 7 foto's en 1 krijg je gratis en als je andere niet wil, mag dat ook. maar ze hebben er echt veel gemaakt. lois zittend in een houten krat. liggend in een rietenmand. aan het begin was ze slaperig, ik dacht ohjee. uitgerekend nu moet mevr. slapen hahaha. maar gelukkig werd ze wakker. ze deden verschillende achtergronden en houdingen. toch knap dat je nog zoveel kan met zon kleintje. Ze deed pas bij de laatste foto lachen. maar bij de andere keek ze heel lief en wijs, dus das ook leuk. ooh ik vond het super, kan niet wachten.
xx bambi