Klusbabes 30 !!!

@jacqy: oh spannend, spannend, spannend.
En de fotograaf is geregeld. Dat scheelt alweer.
@happy: volop aan het pendelen, hahahaha.
@bezig bijtje: je hebt het over oppassen, ik neem aan dat je dat thuis doet als oppasmoeder?

2 nachten heeft ons meisje lang geslapen, maar nu weer 2 nachten niet.  Te vroeg gejuigd blijkbaar. Wie weet komt t snel weer.

Ik ga me omkleden, zodat ik straks als de kleine wakker, gevoed en verschoond is de stad in kan. Ik wil nog een paar dingen halen voordat ik weer moet werken. Daarnaast ga ik maillots halen, want de kleine heeft nog maar 3 passende broeken in maat 62 en een heleboel jurkjes, maar het wordt wat koud voor blote benen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik probeer heel bewust nog te genieten van deze vrije dagen, voordat ik weer aan de slag moet. En nee, ik heb totaal geen zin erin. Ik hoop echter dat ik de combinatie werk/privé in balans kan houden. Ik ben normaal een workaholic, maar wil echt proberen om mijn werk niet vóór te laten gaan.

Sterretje; leuk toch weer shoppen voor de kleine
Je gaat wel minder werken? Hoeveel dagen ga je nu werken? Misschien dat je t al eens vermeldt had hoor, maar ik vergeet dat soort   dingen altijd
Zal wel wennen worden de 1e tijd, werken en moeder zijn, maar komt vast helemaal goed

Jacqy; klinkt goed bij jou! ik zal duimen!

he meiden,

he rimke nog steeds niks. hoop dat je behandelingen van vandaag aanslaan hoor.

bieb he miss een kansje voor jou dus binne het bedrijf. zal mooi zijn

happy meid,snap best dat je voor je familie klaar wil staan met helpen enzo, maar je kan het ook overdrijven he, denk aan je rust, het is niet jouw huis hahaha

jacqy lekker een dagje vrij met je mannetje, miss heb ik eroverheen gelezen, maar hoe is het nou afgelopen met die knakker en dat geld ?

linda lekker een extratje verdienen met brieven posten, nou mooi meegenomen, niet ziek worden hoor.

sterretje, kan er wel inkomen dat je geen zin heb haha, je meisje is toch veel leuker.
hoop dat je indd je balans kan vinden en je werk je werk kan laten. indd nog even genieten van de laatste dagen.

nou vanmorgen cwi was met 10 min klaar. ff copieen maken en inleveren, handtekening klaar

Lois is net op de foto geweest, geweldig leuk, ben heel benieuwd naar het resultaal. over 2 wk kunnen we het ophalen. het zijn 7 foto's en 1 krijg je gratis en als je andere niet wil, mag dat ook. maar ze hebben er echt veel gemaakt. lois zittend in een houten krat. liggend in een rietenmand. aan het begin was ze slaperig, ik dacht ohjee. uitgerekend nu moet mevr. slapen hahaha. maar gelukkig werd ze wakker. ze deden verschillende achtergronden en houdingen. toch knap dat je nog zoveel kan met zon kleintje. Ze deed pas bij de laatste foto lachen. maar bij de andere keek ze heel lief en wijs, dus das ook leuk. ooh ik vond het super, kan niet wachten.

xx bambi

ohja sterretje, ik heb niet daar gewerkt waar die kerel werkt. hij is vertegenwoordiger van automaterialen en kwam veel bij het bedrijf waar ik toen werkte. op woensdag werkte ik altijd op een andere vestiging en daar kwam hij heel veel. en hij vond mij wel leuk, ondanks dat ie toen al getrouwd was en een kleine had hahaha. maar goed ik had me ventje toen ook al. hellaas te veel gebeurd bij het bedrijf waar ik werkte. dus daar kon ik vanmezelf niet blijven.

dus als ik een baantje krijg binnen dat bedrijf, dan kan het wel zijn dat ik materialen moet leveren aan me oude werkgever, maar dat geeft niet want de desbetreffende peresoon werkt daar niet meer.
mmmh bedenk me net dat geen moer uitmaakt, kan evenwel met die persoon worden geconfronteerd, want die heeft een eigen bedrijf waar ze ook aan leveren, ach we zien wel.

Bambi; leuk die fotos! zet je ze ook op Hyves.?

Gelukkig snel klaar bij CWI

Dames, ik heb een echte zw.schapskwaal: droge lippen haha
Las net ergens dat iemand droge lippen kreeg week voor NOD. En laat ik daar nu ook last van hebben! Smeer altijd wel met Labello (hmm heerlijk zachtje lipjes haha), maar vandaag wil t niet helpen. Wie weet haha

he bieb, droge lippen had ik ook zo erg, vooral na de bevalling en dan echt weken daarna nog, nu nog. smeer me gek.
maarre die foto's heb ik dus nog niet en denk ook niet dat ik ze op hyves kan zetten, dan moet ik ze scannen (heb geen scanner) en weet nieteens of ze leuk genoeg zijn, kost geloof ik 19 euro voor 1 foto. belachelijk, maar goed. 1 gratis en de rest zien we wel.

Terug
Bovenaan