Klusbabes 30 !!!

jacqy: o meid ik hoop zo voor je dat je zondag positief test meid, en jullie zijn lekker bij de intratuin geweest lekker hoor hahaha

en tja misschien ligt het wel aan die clomid dat ik zo vroeg test ik weet het niet haha

xx linda

Linnie, snap heel goed hoor dat je bang bent! Kun je niet eerder bij de gyn komen?? Zou wel fijn zijn natuurlijk!

Rimke, nog bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek! Erg leuk!

jacqy: ik hoef niet eerder te komen, ik had de afdeling verloskune gebeld en zij zei dat ik gewoon op 11 sept moest komen omdat ze nu toch nog niks kunnen zien, maar mocht het gaan bloeden kan ik altijd bellen en komen, maar god ik hoop zo dat dit oud bloed ofzo is echt waar ikzit gewoon al de hele dag te trillen van de zenuwen en ik loop om de seconde naar de wc om af te vegen erg he

xxx linda

ik heb op het zwanger zijn forum een stukje geopend misschien dat iemandhet herkent

meiden ik ben weg watn tom heeft de laptop even nodig en me vriendin zou komen dus waarschijnlijk lees ik morgenochtend voordat ik ga werken weer bij,

xxx linda

whaaaa linda dit is geweldig. gefeliciteerd meid. ik snap je angst meid.
maar ik denk dat je vorige ronde al zwanger was. heb het meer gelezen, dat meiden ongie werden, clomid slikte en gewoon al een ronde zwanger waren. gelukkig kan is het niet heel erg. ze zeggen dat het niet mag clomid en zwanger zijn, maar echt kwaad doet het niet geloof ik. tja tot volgende week dus in spanning.

bieb en jacqy hoop zo dat jullie lin achter na gaan, indd een leuk uitje hihih

rimke aan de pillen en weer naaldjes gehad, nou ik hoop echt dat het nu zijn werk gaat doen, maar goed of het dan geholpen heeft zal je nooit weten, want waarschijlijk was het gewoon haar tijd om eruit te komen hahaha

ja dure foto's als ik het goed heb gezien. wel een grote he. zon a4 formaatje ong. maar goed dan nog duur. miss krijg ik korting als ik er meerde koop. als ze erg leuk zijn doe ik dat zeker. normaal doen we bij 3 maanden in de familie een foto laten maken voor ons zelf en de opa's en oma's. dan kunnen ze mooi hun lichaam ophouden, kan lois al een beetje, maar nu dus bijna 2 maanden en ga dan met 3 dat niet doen als deze super blijken te zijn. toch.
het lijnen is deze week niet gelukt. met me verjaardag ging het mis hahaha en omdat me man thuis is werkt het ook niet. bleggg hij is de vreetzak hihihi. dus volgende week weer van start en net lekker een frietje gehaald. lois was zo wakker, dan lukt koken niet echt hahaha
moet nu naar de plee en krijg straks visite.

xx bambi

Hey meiden,

Linda, jeetje wat spannend!!!!! Houdt de moed er in he meid, je bent zwanger, probeer een beetje te genieten van die gedachte.... ik begrijp dat het heel moeilijk is, maar de kans dat het gewoon goed gaat is zo veel groter dan dat het mis gaat.
En voor dat je het weet is het 11 september!!!

Rimke, ben je er nou nog..... wordt nou eens boos op die hummel van je, misschien wil ze dan ook boos worden en komt ze dat persoonlijk doen.

Jacqy, jij dus allemaal klachten, spannend he.... ik blijf voor je duimen meid.

Nou, hier nog geen rdtjes te bekennen en weet je wat gek is..... vanmorgen was me temp weer hoog, gisteren 36.3 en vanmorgen weer 36.6.... schiet mij maar lek, ik heb echt geen idee wat ik daar dan weer van moet denken, jullie een idee????

Vanavond weer het zesde zintuig, leukleukleuk!!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan