Klusbabes 30 !!!

Jacqy; kut kut kut, ongi geworden....leef met je mee hoor

Linda; oh meissie, ik hoop zo dat t goed zit bij je. Ja, wie weet ben je al langer zwanger. we houden t maar even op oud bloed...

Rimke; zal t dan toch???

Phoebe; je maakt t weer spannend. Wanneer wil je gaan testen?

Ben aan t werk vandaag en normaal als ik vrijdag werk heb ik zaterdag vrij, maar nu dus niet. Ik had nl geruild met collega. Zondag vrij en dan maandag weer werken. Ouders willen t weekend komen, doe dan maar zaterdag na werk want zondag wil ik thuis lekker rommelen.

Gister had ik weer wat. Wilde de kattenbakken verversen, normaal heb ik 1 bak maar ivm vakantie nog steeds 2. Ik dacht, ik ben sterk en de vuiliniszak ook, dus gooi grint van beide bakken in zak en tillen maar. Sta ik in woonkamer zit er gaatje in zak, dus allemaal grint op vloer. GVD!! Dus ik haal kliko en wil de zak in bak gooien, kut, halve zak valt op grond (wel buiten). gvd de gvd. Dus eerst weer stofzuigen, grint buiten opvegen, kattenbak verschonen (eindelijk!!!!) en dweilen waar grint is gevallen. En de katten liepen zenuwachtig rond, want als ik bak verschoon, willen ze natuurlijk altijd erop. Denk je snel klaar te zijn, ben je nog een uur bezig!!!
Wel niet hoeven koken want had op werk frietjes meegegeten. Ventje moest overwerken en at op werk

Had ik al verteld dat vriendin ook binnenkort met kindjes wil beginnen? Ze wilde stoppen met pil maar haar vriendje nog niet. Had ik haar tip gegeven dat ze gewoon eerst moest stoppen om lichaam te laten wennen, en dat ook zo tegen haar mannetje zeggen. Nou oke, dat vond hij dan uiteindelijk niet erg. Zelf wilde ze niet gelijk beginnen maar over tijdje ofzo. Maar nu schijnt hij helemaal omgeslagen te zijn! Hij wilde laatst al kinderkamer kopen die in aanbieding was, en hij wilde babyspulletjes van familie opslaan voor hun alvast. Dus mijn vriendin kreeg het daar juist benauwd van. Maar nu zei ze deze week dat ze t toch ook wel leuk zou vinden om alvast te beginnen. Ze is 1 wk ouder dan mij, 35, dus kan me voorstellen dat ze niet te lang wil wachten, maar wat zal ik balen als ze alsnog eerder zwanger dan mij is. Heb gezegd dat ze niet op ons moeten letten omdat t al wat langer duurt, en dat ik t wel graag wil weten als t zover is en als ze zwanger is (dus niet als laatste), maar zal t toch niet leuk vinden. Maar gun haar natuurlijk wel alle geluk van de wereld.
Ach, denk dat t nog een paar maanden zal duren voor t zover is, en ik hoop natuurlijk dan al zwanger te zijn!!!

oke, nu maar weer s werken. Tot later!!!

Nope, het zal niet..........kind zit er nog steeds in.
Vannacht weer een verschrikkelijke nacht met verschrikkelijke huilbui tot gevolg.

Linnie: spannend hoor meis, denk aan je. Werkze vandaag!
Jacq:??????????? 2 dagen te vroeg?? Wat een klote zooi...........

Meiden, ik denk echt aan jullie maar ben er wederom helemaal klaar mee. Ga dus proberen mijn zinnen op wat anders te zetten vandaag, maar dat gaat waarschijnlijk mislukken en dus zien jullie me misschien gewoon vanmiddag weer.........

hey meiden

happy: neem je ook een beetje tijd voor jezelf meid,

jacqy: kut kut zeg ongi en nog 2 dagen tevroeg dat is flink balen meid

rimke; nog steeds niks meid, he en een flinke huilbui vannacht, ik kan er helemaal inkomen

bieb; jeetje haha wat zal je boos zijn geweest gisteren met die zak grind op de grond haha ik zou ook woest worden, en je vriendin wil ook aan kindjes beginnen, en haar vriend is helemaal omgeslagen, gelukkig maar

zo ik ben klaar met werken en straks met het bedrijf zitten voor de kermis, ik mag nu natuurlijk geen drank en ik heb al gezegd dat ik de diaree heb en dat ik nog niet aa n drank moet denken, ik zie het wel haha
ik ben ook af en toe bang dat ik door de clomid ofzo positief heb getest ik weet niet of dat kan maar goed , ik ben in ieder geval vooral in de ochtend heel misselijk en moet me brood erin proppen, en nu heb ik af en toe gewoon slijm zonder bruinigheid

meiden ik ga nog effe in de bank liggen en ik ben er morgen pas weer
fijne dag vandaag meiden

xxx linda

Zo, het is hier rustig!
Laat me toch nog maar even zien............
Heb vanmorgen huilend de verloskundige gebeld, , als ik zo het weekend in moet dan trek ik dat gewoon niet...........heb voor maandag mijn laatste afspraak daar staan en dan moet ik door naar de gyn. Maar ik heb nu zoiets van : haal dat kind er uit, maakt mij niet uit hoe. IK WIL SLAPEN!!!
Dus ik mocht gelijk komen, en ze zou me strippen "tot aan mijn oren", whahaha! Nou, dat heeft ze gedaan ook, au! Maar goed, niet zeuren.....en mocht het slapen nou van het weekend niet lukken hoef ik maar te bellen en regelen ze weer een bedje.............
Ze doen wel hun best hoor, maar ik wil gewoon bevallen, trek het niet meer, en ben bang dat ik zo meteen echt doordraai of een dijk van een postnatale depressie krijg, puur door uitputting............

Lin: lekker gewerkt..........en nu dus met de kermis idd maar aan de fris.............
Probeer maar lekker rustig aan te doen.........

Rimke; jeetje  Rimke, je meissie moet nu echt komen anders wordt je gek volgens mij! Wat was ook alweer je officiele uitgerekende dag??? Hopen dat dat strippen nu maar eens helpt!

Linda; lekker aan de diarree haha. Wel een goede smoes. Je hebt gelukkig geen bloed bij slijm zitten, kop op meis, t zit wel goed

Dames, ik ga deze week heel positief doen. Ik ga gewoon denken dat ik zwanger ben. Misschien helpt t haha. Heb de hele tijd zo een vol gevoel in buik maar kan ook komen door de buikoefeningen die ik woensdag heb gedaan. Maar het is niet echt spierpijn. Ach, misschien moet ik wel gewoon p**pen, heb ik vanmorgen niet gedaan, normaal wel.
Nouja, nog een week dan weten we meer.

Moet de hele tijd eraan denken dat het bij Rimke en nu Linda na hun mk wel gelukt is om zo snel zwanger te raken, en hier lukt t maar niet.....Klinkt misschien alsof ik het jullie niet gun maar zo bedoel ik het absoluut niet hoor!!!! Maar hier mag t ook wel eens opschieten!!!!!!!!!!!!!!!!!! zucht...

hihihi, ik kan je nu wel vertellen dat je idd positief moet blijven, maar dat klinkt uit mijn mond op het moment niet zo vreselijk geloofwaardig.........
Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, twee meiden die snel na een miskraam weer zwanger zijn en jij niet. En dat heeft niets met misgunnen te maken meis, maar je gunt het jezelf ook gewoon! En dat is heel logisch.
Ik hoop voor jou dat je positiviteit gaat werken deze maand, en dat stomme gespoel dus ook!
Hoe is het met je jeuk?? Echt even naar laten kijken hoor, want het is echt zo opgelost!
Niet te lang mee doorlopen hoor!!
Dikke kus voor jou!

hihihi, ik kan je nu wel vertellen dat je idd positief moet blijven, maar dat klinkt uit mijn mond op het moment niet zo vreselijk geloofwaardig.........
Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, twee meiden die snel na een miskraam weer zwanger zijn en jij niet. En dat heeft niets met misgunnen te maken meis, maar je gunt het jezelf ook gewoon! En dat is heel logisch.
Ik hoop voor jou dat je positiviteit gaat werken deze maand, en dat stomme gespoel dus ook!
Hoe is het met je jeuk?? Echt even naar laten kijken hoor, want het is echt zo opgelost!
Dikke kus voor jou!

Dikke kus voor jou!

Terug
Bovenaan