Klusbabes 30 !!!

Phoebe, jij maakt het ook nog spannend he! Wel bizar dat je temp weer omhoog is.. maar je bent toch altijd optijd ongie??

Ik heb van tom moeten testen vanavond. Negatief, had ik al wel verwacht hoor! Ben veel te vroeg. Gewoon afwachten tot zondag dus! haha

Strakjes zesde zintuig. helemaal leuk weer!

Liefs Jacqy

Hey Jacqy, vandaag is idd wel erg vroeg om te testen als je nod pas zondag is.... ik hoop echt voor je dat je gewoon te vroeg heb getest.

Ik ben idd altijd optijd ongie, zou ook vandaag ongie moeten worden, maar nog geen teken te bekennen..... afwachten nog maar even wat me temp morgen weer doet...

Liefs Phoebe

hey meiden

nog effe en dan ga ik slapen watn me wekker staat weer om half 6

bambi: ja misschien was ik de vorige ronde al zwanger maar dat maakt me des te banger voor die bbz want dat had ik de vorige keer ook en nu ook met dat bruinige slijm maar goed afwachten maar weer haha, en het lijnen is deze week niet gelukt bij je, doe er maar rustig aan mee meid het komt helemaal goed

phoebe; o jee meid je houd het ook spannend, je temp weer hoger, ik ga heel erg duimen voor je meid

jacqy: getest en negatief, nou geef de moet niet op hoor gewoon tevrroeg getest en zondag harstikke positief, ik ga heel erg duimen

meiden ik ga slapen en morgen lees ik bij
fijne avond en tot morgen

xxx linda

goeiemorgen meid

zo ik heb zowat niet geslapen van de zenuwen
net weer een test gedaan en na 4 minuten kwam de streep hij is lichter de controle streep maar goed te zien, ik heb nu zoiets van stel dat het weer fout zit dan heb ik nog niet zoveel hcg in me zitten want anders had die streep wel weer gelijk een dikke streep, vanmorgen weer een veegje bruin. pfff de angst zit er echt goed in zeg bij me maar goed afwachten, anders dan bel ik vanmiddag gewoon weer

rimke; hoe is het??

xxx linda

Jeetje linnie .............wat lees ik nou !!!!! Ga je toch wel voorzichtig feliciteren hoor meisje ! Snap dat de angst er goed in zit ..........maar denk ook dat je misschien wel al zwanger was. Anders is het wel erg vroeg he.........Ach lieverd, gun het je zoooooooooo verschrikkelijk. Probeer een beetje rustig te blijven he en anders gewoon weer bellen hoor !

Buuf, nog niet ongi, oooohhhh spannend en jacq en bieb ook spannend....meiden, duim me suf hoor voor jullie !

Rimke, hoe is het lieverd ?

Meiden, moet vliegen, sorry dat ik niet overal op reageeer maar ben echt doodmoe joh...Nu hoef ik lekker 2 avonden niet naar mn tante, heerlijk zeg.....Wat een ritme zo, werken ,eten, naar mn tante en kapot naar bed....natuurlijk mn 3 vrije dagen daar ook bezig geweest en voel het nu wel.....tot laters...Linnie, als er nieuws is bij rimke, sms je me dan?       fijne dag allemaal

Liefs happy

Goedemorgen meiden,

Even stiekem vanaf werk.

Ben vanmorgen ongie geworden... 2 dagen te vroeg!!!!

KUTZOOI!!! zo dat is er uit!

Ga weer even verder werken!

Liefs Jacqy

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan