Klusbabes 31!

Wordt en beetje lastig uitleggen aan me moeder om bij jou een bakkie te komen doen hahaha.
Maar ik kom wel een keertje hoor, neem ik happy mee hahaha
Maar vanacht lekker geslapen las ik, beter hoor een beetje energie opdoen, het kan nooit erg lang meer duren toch?

Liefs Phoebe

Phoebe; wie weet zijn de 2 testen genoeg als je   pos. test, kan je die andere weer terug brengen haha

Bambi; nee, mijn moeder is hier de stad in en mijn vader had ergens een afspraak. Moeder was hier net in de zaak, en zie haar over een uurtje weer. Denk dat mijn mannetje nog aan t werk is

nog minder dan een uur werken...pfff

hihihi, is ook zo.........nou, anyway, je bent hoe dan ook altijd welkom!
En wat bieb zegt, aan 1 positieve test heb je genoeg meid! Als je maar een lekkere gevoelige hebt, kruidvat ofzo! Veel plezier bij Lionel Richie vanavond!!!!

Bieb: veel plezier met je ouders zometeen! Die komen idd van een stuk verder he? Net als bij mij.........

Ga nog even verder wat was weg werken..........

Joehoe, nummer 31 alweer!

Gaat hard zeg!
Rimke, je verliest dus weer slijm, hoop zo dat het nou echt gaat gebeuren!!

Ik wou nog wat zeggen, maar ben het vergeten! haha

Kom straks nog wel buurten!

x Jacq

Zo, nou, wij komen net terug uit het ziekenhuis, voelde ons meisje de hele dag toch al minder dan normaal, dus de vk even gebeld, ook omdat ik de hele dag al krampen heb.
Dus voor CTG naar het ziekenhuis, alles prima, echo ook prima. Wordt geen klein kindje denkt ze. Dus ik moet onze ziekenhuistas voor ons grietje even reorganiseren.............ik had zulke schattige maat 50 kleertjes...........nou, die gaat ze ws. niet passen.
Fons en ik zijn allebei ook niet klein dus het is niet erg, maar zo zonde van de kleertjes he?

Ik ga zo even koken, maar fons gaat eerst nog uurtje rennen..........................eten dus wat laat, maar net in het ziekenhuis wat gesnacked!

tot later.

he rimke,

Fijn dat alles goed was! ach.. en die schattige kleertjes gaan dus niet passen.. heb je ook leuke kleertjes in een groer maatje?

Phoebe, spannend hoor! extra testen gekocht! ik duim flink door!

straks lekker bank hangen!

Terug
Bovenaan