Klusbabes 31!

Hoi Rimke,

Hier nog even een kort berichtje van mij (ik ben dat meisje wat naar die muurstickers op het babykamertje had gevraagd). Ik lees al enkele weken met jullie mee, om te kijken wanneer je nu eindelijk eens gaat bevallen of bevallen bent. Meid, wat heb jij het te verduren gehad zeg!!! Maar nu lees ik dat je toch echt heel regelmatige weeen hebt! OOH wat spannend!
Ik wil je dan ook snel even heeel erg veel succes wensen!!! Zet hem op!!

Liefs Ellen.

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hey meiden,

Testen was vanmorgen niet meer nodig, ik ben ongie geworden....kut zooi!!!!!

Rimke, heel veel succes vandaag, ik hoop voor je dat het allemaal doorzet en dat je meisje snel mag komen!

Liefs Phoebe

go rimke go rimke, zet hem op meid. als je nog ff tijd ? want wij zijn net zo zenuwachtig als je familie hihihihi. wens je alle geluk van de wereld en dat jij de 1e babe mag zijn die het gewoon ff thuis doet.
dikke x van mij

Hey allerliefste schatten ! !!!!!!!!

Oooohhhhhhh rimke, lieverd, ik hoop dat dit geen valse start is hoor en dat het nu flink zal doorzetten....spannend ! Wat leuk eigenlijk dat wij weten dat je bezig bent en je familie niet.........gelijk heb je trouwens want volgens mij word je dan helemaal tureluurs........Ik hou het in de gaten hier.......Succes meisje, je kunt het !!!!

Linnie, moet veel aan je denken lieverd....vind het allemaal zooooooo rot voor je. Laten we hopen dat er morgen actie ondernomen wordt en dat je langs kan komen. Gelijk heb je dat je open kaart speel......je hoofd staat nu wel ergens anders naar he ! Dikke kus meisje

Buuf, klotezooi verdorie ! Had echt goede hoop joh........positief blijven he meisje. Snap dat dat nu moeilijk is maar kop op he ..........Vind het nog steeds erg bijzonder dat die pendel met een tweeling kwam, dus komt goed ! Nee gekheid hoor, maar kan nu allemaal mooie woorden gaan neerzetten het blijft kut.....XXX

Anoes, gefeliciteerd met het behalen van je bijzondere verrichtingen meid! Weer een stapje verder .......las toch iets over je verjaardag, of zit ik nu fout ? Wanneer is of was dat ? Dinsdag gesprek en je mannetje gaat mee, wel zo fijn he. Succes met je theorie.......

Meiden, ga het vanafnu weer bijhouden om mee te kletsen hoor ! Heb de puf niet om terug te lezen want heb mega migraine gehad en het beeldscherm doet nog steeds zeer aan mn ogen en kop, dus ff rustig aan.........tot laters..ben lekker tot vanaaf een uurtje of zeven thuis dus kan hier alles in de gaten houden haha

Liefs happy

lieve phoebe, klote klote klote. weer niet. sterkte vandaag. is elke keer wer kut ff.

linda, gelukkig geen bloed meer gezien. wat fijn dat jullie open kaart gaan spelen. wel zo fijn om je echte gevoelens te kunnen laten zien, dan te liegen he.
hoop dat je morgen gelijk een echo kan kijgen, om te zien of het goed zit en waar het zit.

nou ben lekker om half 9 weer gaan slapen, toen ging me man eruit. die wist alleen ff niet dat lois pas om half 12 hoefde te eten, toen heef tie haar om 11 uur wakker gemaakt. oeps, maar goed ze zoop die fles gewoon leeg en ik werd net lekker om 12 uur wakker. zalig.... ff een wasje gedraaid, met lois gespeeld, oeps poepluier... en nu lekker slapen die meid. zo vandaag doen we lekker eeen pyama dag ja. want het weer is nog steeds bagger....me man loopt er nu in, tja doggy moet ook plassen hahaha....
kom straks nog ff buurten....rimke nieuws...

xx bambi

he happy,

gelukkig ben je ook weer aanbeland, wat rot dat je migraine had joh, komt vast door die drukke week. gelukkig heb je goed geluister naar me hihihh. ff een stapje terug en lekker heel de dag thuis...

xx bambi

Bambi, je weet toch, naar jou luister ik altijd he hahahaha. Je was lekker vlot vanmorgen he  Ik kwam er om twaalf uur uit  erg he. Ach het is er wel weer voor ! Krijg helemaal de kriebels joh van rimke.....ben gewoon nerveus !!! Zullen we ff stiekem om het hoekje gaan gluren ??????????????? whahahaha

Kus happy

Terug
Bovenaan