pffff veels te vroeg voor een normaal mens, maar goed lois wilde eten he, ga zo lekker terug als madam klaar is met sporten in de box. mens wat kan die bewegen.
anoeska, nog gefeli met het behalen van je bijz.verichtingen. succes maandag met de theorie. ja leuk he dat jongen, meisje. erg toevallig ook. En lois heeft indd een bos met haar, je hoort iedereen altijd eerst zeggen, jeetje wat een haar hihihi
rimke, gut toch even aan de ctg weer. miss wel een voorteken dat je meisje zo stil was. maarre van die schatting zal ik niet teveel van uitgaan. wat noem jij groot. lois was 7 pond en 54 cm en die paste echt wel in maatje 50. vaak schatten ze nog mis ook.
toen ze bij mij zeiden, het word een flinke , toen dacht ik aan boven de 8 pond hahah
phoebe al getest ? spannend. hoe was het gisteren ?
happy een beetje rust gehad.
april en sterretje, lekker weekend gehad met jullie ukkies. sterretje heeft ze nog doorgeslapen ?
linda hoe voel je ? geen bloed meer hoop ik ?lekker kermis gevierd ?
bieb was het gezellig met je ouders ? en hoest met de klachtjes ?
dat was het geloof ik wel.
kort nachtje dus hier. gisteren ging heel goed met lois op visite, ze heeft zich keurijg gedragen. en lekker gaan slapen heel de avond hahaha. toen naar huis om 12 uur. lekker een fles nog en weer pitten zonder morren. kijk dat moet ik hebben hihih
alleen slaapt ze niet uit.
vandaag denk een pyama dag, want het is bagger weer.
xx bambi