Klusbabes 31!

ha meiden,

hier ben ik dan wel helemaal gaar maat ben er,
RIMKE: nog steeds niks meid irritant of niet? en een zware baby ja het is niet anders toch je moet het positief bekijken dan hoeven ze eerder minder flessen en slapen ze eerder door toch? en bij mij vriendin zeiden ze ook dat het een zware baby werd en dat was helemaal niet zo dus kan alle kanten op
LINDA: wat vervelend zeg, jij maakt het ook mee. hoop dat ht goed afloopt en positief blijven he!!
BIEB: ik weet ook niet of het uitje door gaat maar ik kan dan in ieder geval niet want dan is mijn beste vriendin jarig, maar als iedereen kan dan moeten jullie gewoon gaan, ik ben zo druk daar is bijna geen rekening mee te houden haha, kan zo en zo al niet op zaterdag moet altijd werken. en zag dat je een schimmelinfectie heb vervelend zeg al die jeuk. hoop dat et een teken is.
BAMBI: heb al wel een paar keer op hyves naar je foto's gekeken wat een pracht kop met haar heeft los zeg vind ik zo mooi had ik ook vroeger dus hoop dat onze toekomstige baby op mij lijkt. haha
APRIL: als ik het goed heb was je een weekendje weg geweest was het leuk en ging alles goed met de kleine?
STERRETJE: ben jij al weer begonnen met werken? en zo ja hoe voelt dat?
JACQY: gaat snel bij jullie in zh had jij ook al een baarmoederfoto gehad?
HAPPY: hoe is het met jou meisje heb ff een hoop gemist had het echt super druk maar is er nog iets gebeurd dat ik vergeten ben?
PHOEBE: ellende he dat wachten hoop dat het raak is meid komt door de kruiden.....

voor de rest hoop ik dat ik het heb
hier gisteravond bruiloft gehad was echt mega gezellig alleen had wat gedronken en hij viel verkeerd had mega hoofdpijn vanmorgen en moest heel de dag werken pff wat was dat zwaar om al die klanten fatsoenlijk te woord te staan, en ja trouwens   ben geslaagd voor me bijzondere verrichtingen van de motor moet maandag weer op voor theorie hoop zo dat ik het nu wel haal want voel me eigen zo dom dat dat nog niet gelukt is, en als ik dat heb dan gaan ze me rijbewijs aanvragen... spannend...
voor de rest heb ik di een gesprek met de gyn hoe en wat verder maar dacht dat ik dat al wist want ze hadden al gezegt iui maar goed dit is dan het eindgesprek van alle onderzoeken ben benieuwd, vond wel dat me man daarbij moest zij hij vond eerst van niet maar later vond hij wel dat ik gelijk had en gaat mee... het gaat ook hem aan toch? hoop zo dat ik zo snel mogelijk kan beginnen met iui.
is daar bij jullie al iets over bekend JACQY?
voor de rest heb ik dit keer niet mijn eisprong gevoeld voel eigenlijk helemaal niks alleen kan heel de dag wel blijven eten.....
en nog wat wat vinden jullie hiervan, ( ik moet eerst zeggen ik ben een persoon die veel lacht en ook vaak grapjes maakt en dan daar het meeste schik om heeft) vrienden van ons belde op om te vertellen dat ze zwanger zijn (hij belde dan he) zijn nu 3 maanden getrouwd en gelijk huppa... erin raak. nou belde hij mij en niet mijn man maar mij omdat zij het niet tegen mij durfde te vertellen omdat ik weleens gezegt heb ja wij eerst he!!! maar ja snappen ze nu niet dat dat een grapje is... kan daar zo kwaad om worden.. pffff. maar vinden jullie dat ik dat tegen haar moet zeggen zat ik dat een beetje raar vodn!

nou ga nu weer stoppen want ga   zo ff douche en dan naar bed.. wat is het toch fijn dat ik vanavond nikd te doen heb HEERLIJK!!!!!

dikke kus anoeska

o ja vergeet helemaal te vertellen,
heb vandaag voor me verjaardag van me man een super mooie set gekocht armband en ketting van otazu echt kei mooi.......
helemaal bling bling precies wat ik mooit vind,
ben van het weekend jarig hou hem dan wel niet want hebben feest bij vrienden... maar goed je bent toch jarig en ben dol op cadeaus maar zag deze en kon hem niet laten liggen....... dus heb ik hem van henri gevraagt...zo mooi oh echt mooi haha

is het trouwens jullie opgevallen dat we een meisje/jongen/meisje/jongen hebben gekregen en dan nu van rimke weer een meisje grappig he zo kun je ook kijken wat iedereen krijgt haha

pffff veels te vroeg voor een normaal mens, maar goed lois wilde eten he, ga zo lekker terug als madam klaar is met sporten in de box. mens wat kan die bewegen.

anoeska, nog gefeli met het behalen van je bijz.verichtingen. succes maandag met de theorie. ja leuk he dat jongen, meisje. erg toevallig ook. En lois heeft indd een bos met haar, je hoort iedereen altijd eerst zeggen, jeetje wat een haar hihihi

rimke, gut toch even aan de ctg weer. miss wel een voorteken dat je meisje zo stil was. maarre van die schatting zal ik niet teveel van uitgaan. wat noem jij groot. lois was 7 pond en 54 cm en die paste echt wel in maatje 50. vaak schatten ze nog mis ook.
toen ze bij mij zeiden, het word een flinke , toen dacht ik aan boven de 8 pond hahah

phoebe al getest ? spannend. hoe was het gisteren ?

happy een beetje rust gehad.

april en sterretje, lekker weekend gehad met jullie ukkies. sterretje heeft ze nog doorgeslapen ?

linda hoe voel je ? geen bloed meer hoop ik ?lekker kermis gevierd ?

bieb was het gezellig met je ouders ? en hoest met de klachtjes ?

dat was het geloof ik wel.
kort nachtje dus hier. gisteren ging heel goed met lois  op visite, ze heeft zich keurijg gedragen. en lekker gaan slapen heel de avond hahaha. toen naar huis om 12 uur. lekker een fles nog en weer pitten zonder morren. kijk dat moet ik hebben hihih
alleen slaapt ze niet uit.
vandaag denk een pyama dag, want het is bagger weer.

xx bambi

goeiemorgen meiden

zo ik had gisteren alleen nog heel licht bruinslijm, en vanmorgen niks meer, maar goed dat zegt niks, morgen de vk even bellen want er moet toch gekeken of het mis is gegaan en of het in me baarmoeder zit/zat en of het bbz is,, ik heb ook nog steeds hartkloppingen maar wel wat beter onder controle dan gisteren

rimke: aan de ctg gelegen gisteren, meestal is het een voorteken als je het kind minder voelt, hoe is het nu?

bambi: gezellig op visite geweest en dat ging goed met lois

anoeska; gefeliciteerd nog met je verjaardag en met het behalen van je bijzondere verrichtingen

bieb; was het gezellig met je ouders?

phoebe; en heb je weer getest??? ik hoop het zo voor je

ik ben het alweer kwijt sorry, wij hebben besloten om open kaart te spelen en te vertellen wat er aan de hand is, ik zou vanmiddag met me vriendinnen naar de kroeg gaan maar ik ga niet want mijn hoofd staat er absoluut niet naar, dus mijn vriendinnen komen straks en dan zal ik het vertellen
Ik heb wel trouwens heeerlijk geslapen vannacht daar was ik aan toe maar ik ben nog al brak hahaah

meiden ik ben er later vandaag nog even

xxx linda

Even kort, heb sinds 4.00 vannacht regelmatig pijnlijke weeen (zijn die ooit niet pijnlijk?) ze komen al meteen om de 5 minuten maar nu, 12.00, is er dus nog niets veranderd.............hoe lang gaat dit nu weer duren? Is het een valse start, zijn mijn weeen niet krachtig genoeg? Joost mag het weten, fijn is anders, want krijg geen tijd om even bij te komen.........is niet erg, als het maar doorzet.
Fons belt zo de verloskundige, en dan hoor ik meer.
Weet niet of ik er vandaag nog ben, hoop morgen ( oef..................een wee...........ffffffff).
Met goed nieuws te komen................

O, en mochten jullie van plan zijn........whihihihi, liever geen hallelujah berichten op mijn hyves, want mijn familie leest het ook, en ik wil niet dat die weten dat ik bezig ben...........dat mogen alleen jullie weten...............die gaan zich zenuwachtig maken enzo..........doe dus maar niet!

Kus!

Terug
Bovenaan