Klusbabes 31!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)Bieb 12e ronde  1ste kindje
12) Anouska 12e ronde  1ste kindje
Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13)  
            14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he meiden,

bieb het blijft als het goed is droog heel de week. hihihi. en als je ff via hyves een paar daums aan me door geeft dan kunnen we de datum dat de meeste meiden kunnen prikken.

linda, ze laten je dus gewoon even verder vloeien. gelukkig dat het al wat minder word. ja je hoorde bieb, het kan wel een maand duren.

sterretje ik begrijp het hoor. dat kolven kost ook een hoop tijd. heb toen in het ziekenhuis gekolvd. 2 borsten tegelijk kost je 10 min. Voel me dan net zon melkkoe hahah sorry hoor, Ben zo benieuwd hoe bij ons het ritme is als ik werk vind en weer aan de slag moet. pfff een hele grote berg waar ik tegen op moet hahah

happy, je huisje weer glad. hahah ik heb ook maudy's site onder me favorieten en kijke elke dag even, net als het forum he hihih
ben je al onder de zonnebank geweest.

nou ik heb heerlijk gewandeld. een flink end en naar het grote park geweest en daar lekker de hond laten rennen. me moeder is mee geweest met haar hond.
Mijn ouders doen trouwens een puppie. Die is nu 4 weken dus duurt nog even voor ie komt. zo schattig , kan niet wachten.
Lois groeit goed op tussen de beesten hoor hihihi
ze heeft ook al de kleine katjes op schoot gehad hihih. ff maar hoor.

straks lekker boerenkool eten jammie.
Morgen ga ik na de 1e fles niet terug naar bed. pff half 7 is wel vroeg, maar goed. Straks als ik weer moet werken moet ik ook vroeg op, dus heb met mezelf afgesproken niet elke ochtend meer te luieren,
Morgen ochtend een end lopen weer. ga naar het plein, foto's van lois ophalen en ff langs me vriendin. die heeft vandaag de sleutel gehad van der nieuwe huis. ga niet klussen bij der, maar dat zal ze vast wel begrijpen, lijkt mij.
me man gaat vanavond trainen weer met de hond, dus ik heb lekker een avond rtl 5 hahah.
ben ook van plan elke avond een stukje te gaan fietsen als het droog is. gewoon een flink blokje om. vanavond dus niet omdat me man weg moet. maar ga morgen beginnen haha.,
tja ben zon stijve hark aan het worden en heb echt een conditie van niks. dus meer gaan bewegen.

xx bambi

zo, mijn meisje was daarna weer rustig en met haar boekje aan het spelen. opeens was het wel erg stil. was mevrouw met het boekje op haar hoofd in slaap gevallen, hahaha. Nou dat is de eerste keer dat ze daar al spelende in slaap viel.
@april: succes morgen met werken. hoe ging t trouwens met de kleine op t kdv?
@mammoet: hoe was t bij de gyn?
@linda: nou, ik had wel iets gedaan, maar natuurlijk gaat t nu gewoon wat trager, dus had t idee dat er niks gebeurt was.
Gelukkig was t bloeden al minder. Hoe zeg jij dat altijd? Het stopt wel voordat ik een jongetje ben? (klopt t zo?)
@bieb: luiwammes, hihi. Ik zou liever fietsen dan wachten. Ik haat wachten.
En hup ga babytjes maken, daar val je trouwens ook weer vanaf, klus ze!!
Ik heb al 3 data op hyves doorgegeven. Alle 3 in november. Alhoewel, ik bedenk me net dat als we in december gaan ik de bv af ben aan t bouwen, dan kan ik ook weer eens eentje drinken.
@happy: nou, nadat de kleine in slaap is gevallen ben ik in de 3e verscnelling de was gaan vouwen. Toen ze wakker werd ging ze in het wipstoeltje en zat ze erbij terwijl ik ging zuigen en de deuren beneden was aan het poetsen. Daarna ging ze mee naar boven en was ze aan het brabbelen terwijl ik was aan t strijken. En nu ligt ze lekker gevoed te slapen en heb ik al lezende gegeten. Dus ja, ik heb toch nog iets kunnen doen.
Ik zie dat je gaat lezen en zonnen, lekker, geniet er van.

Dames, ik ga even douchen, mijn zusje is hier, dus als de kleine wakker wordt hoef ik tenminste niet nat en naakt door t huis, hahaha.

hey meiden

happy: hahaahah geen zin meer in het huishouden, nou je hebt genoeg gedaan haha, huishouden het is ook een stomme klus, en was het lekker onder de zonnebank?

bieb; eind deze week stoppen met de zalf ik geef je gelijk hoor meid, dan kan je weer aan de slag haha

bambi; lekker aan het wandelen geweest, het is ook heerlijk weertje, en je wilt vanaf morgen gaan fietsen in de avond, het kan natuurlijk geen kwaad om dat te doen, en je ouders krijgen eeen puppie ach wat ontzettend lief zeg, en lois groeit inderdaad goed met dieren op haha

sterretje; veel plezier met je zusje op visite, en ach de kleine al spelende in slaap gevallen haha het valt ook niet mee om een baby te zijn, en ik zeg dat inderdaad altijd zo gaat wel weer over voordat ik een jongentje ben hahahaha

Phoebe; hoe luidde de uitslag van het zaad????????????????

zo me koolrapen voor morgen staan al te pruttelen hoef ik die krengen morgen niet meer te koken alleen op te warmen, vanavond heb ik weer yoga heerlijk,

xxx linda

Leuk die verhaaltjes van sterretje en Bambi. 1 kleine groeit op tussen de beestjes en eentje valt in slaap tussen t speelgoed hihi

mag ik hier datums doorgeven? heb net Hyves afgemeld en anders weer opstarten

oktober: 18 (als we maar op tijd thuis zijn, heb s avonds na 9-en een verjaardag)

november:1 (ovb),15,29.
Op andere zaterdagen werk ik, kan evt omruilen, vindt t wel leuk om mee te gaan)
1 november kan ik volgens mij wel, is wel die dag vrouwenmidddag, feest in het cafe met strippers....weet niet of ik heen ga en is pas vanaf 8 uur s avonds....)

december: 13

en evt alle zondagen volgens mij

meiden ik ben weg, misschien dat ik er na de yoga nog even ben en anders lees ik morgenochtend alles bij
fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

@linda: ik dacht reageer maar. Vind het anders zo sneu. Je zegt vaker: ik lees morgen wel bij, maar de laatste tijd ben je dan ook de eerste die weer reageert. Dus bij deze. Veel plezier op de yoga, trouwens.
@bambi: ik zag dat je net voor mij had gereageerd, had ik niet gezien. dus de kleine leeft tussen de dieren. Goed toch. Ik moest wel lachen gisteren op de kinderboerderij. De kleine keek naar de dieren maar gaf echt geen kick. Laatst echter wel een keer bij de eendjes. Toen ze aankwamen gekwaakt en t brood aten moest ze schaterlachen. En wat lief een puppie, wel veel werk.
Nou, ivm kolven nog een reden, maar heb nog niet op hyves gereageeerd. probeer ik eerdaags nog.
@bieb: gelukkig geen jeuk meer.

Terug
Bovenaan