Klusbabes 31!

goeiemorgen meiden

jacqy: succes meid vandaag op je werk, ikhoop dat het gaat meid,
en succes met die presentatie en veel plezier op de kraamvisite

bieb; wat een verhaal van je schoonmoeder, ik kan erin komen dat jullie boos zijn geworden en al helemaal omdat ze tegen kinderen dingen gaat zeggen wat niet hoort, en hopelijk meent ze het wel dat ze kleiner wil gaan wonen, en ik hoop ook dat ze gaan vinden hoe of dit komt bij je schoonmoede,r misschien inderdaad paniekaanvallen daar kan je ook knap raar van worden,
en voor vandaag succes bij die man, ik ben benieuwd,

me clomidpillen zitten er weer in voor vandaag, zometeen even boodschappen doen, me pa komt hier eten, en ik moet nog even stofzuigen, gisteren had ik boven alles al schoongemaakt, en nu nog even hier, en ik ga me werk even bellen of het druk is want dan ga ik ook nog even van 1 tot 3 uur werken joey zit dan toch op de chreche,

meiden ik ben er later nog eventjes

xxxx linda

Sorry dat ik inbreek...... eenmalig hoor!!!
Maar wilde ff zeggen dat jullie een super
clubje zijn, geweldig hoe jullie met elkaar
omgaan in vreugde en verdriet.
Lees namelijk al een tijdje met jullie mee

Groetjes en het allerbeste voor jullie allemaal

Goeiemorgen meiden,

Voel me wel weer iets beter gelukkig maar ben gewoon zooooo moe pffff. Zo mn bloeddruk meten, ben benieuwd hoor ! Weet niet of sumo-worstelen goed is voor je bloeddruk whahahaha.

Linnie, je clomid pil zit er weer in he meis ! Laten we hopen dat het nou allemaal eens baat mag hebben en dat het allemaal goed gaat dan ! Gisteren lekker chinees, jummie en joey voor pampus hihi......

Jacq, succes op je werk meis ! Drukke dag dus he, ook nog een presentatie en dan nog op kraamvisite.......lijkt wel een happy dag he hahaha

Bieb, wat een verhaal zeg van je schoonmoeder, allemachtig zeg ! Natuurlijk ga je zulke dingen niet tegen kinderen zeggen.....zou idd ook beter zijn als ze ging verhuizen ja, alleen in een eensgezinswoning. Tja dat geld he.....het vliegt er idd uit ! Ik vraag me ook weleens af hoe dat dat moet als ik een dag minder zou gaan werken...maar ach, het lukt iedereen, dus ons ook he meis ! We denken gewoon teveel maar, das ook niet zo raar als het zo lang duurt he pfffffffffff

Ga zo boodschappen doen en wil vanmiddag ff naar de intratuin ( kijk bieb, dat laat ik dan wel hihi ). Heb zin in gezellige frutsels in huis. Stik ervan maar, wil wat nieuws. Gisterenavond maar weer met klussen begonnen, had geen puf maar, toch maar gedaan. Mn mannetje zei dat ik op gerard joling leek......die heeft er nooit geen kracht meer voor en jij geen puf whahahaha. Vond het wel grappig..........Tot laters meiden, fijne dag allemaal

Liefs happy

O ja pipje, hoe is tie met kruimeltje, mis haar wel hoor

Greetje, wat leuk, een fan haha ! ZIjn idd een hecht clubje hier en we kunnen alles met elkaar delen. Heb l veel aan de meiden gehad hoor, zijn wereld meiden, stuk voor stuk ! Jij ook succes verder met zwanger worden ( tenminste, dat neem ik aan )

Liefs happy

Ooohhh meiden, we gaan bijna alweer naar een nieuw topic !!!!!!! Gaat wel lukken toch vandaag ??????? hihi.........ga nu echt mn boodschappen doen, toedelsssss

xxx

hoi meiden,

bieb wat een gedoe weer met je schoonma, pfff soms worden ze gewoon ech oud en kunnen het niet meer alleen. er zal altijd een kind worden voorgetrokken en ze klagen alsmaar. wat is dat toch, en maar jammeren.....ik heb zon schoonvader, en die zecht ook allemaal rare dingen waar zijn kinderen bij zijn, die zijn wel volwassen maar toch....je gaat toch niet zeggen dat het leven niet meer hoeft waar je kinderen bij zijn lijkt mij.....zucht het is 9 van de 10 keer een aandacht probleem.
en je geld vliegt eruit....daar heb ik geen last van....moet wel ff rustig aan doen nu...want heb nog geen ww gehad en nog geen werk ofzo...dus
maar wij zijn al gewend zo te leven.....werkte al 24 uur....hebben geen koophuis en doen nooit gekke dingen...we gaan bijna nooit uiteten of naar de bios...eigelijk zijn we maar saai hahahah

happy weer wat beter in je vel.....denk ook echt dat een beetje door de herfst komt, heb er ook zon last van....ineens down zijn en moe, niet te filmen zeg.....
nou was het vanmorgen kwart voor 6 hoor, maar dat ff terzijde.

linda weer aan de pillen en je ongie al bijna over....ach net wat je zegt genoeg gebloed ....worden weer drukke maanden op het werk,dan ga je wat extra werken dus....joey naar de chreche...dus lekker extra centjes hahah

jacqy werkse vandaag.hoop dat alles goed gaat op je ' eigen' plekkie.

ehm dat was het toch ??

ohja een fan ............das altijd leuk om te horen....hihihi

nou hier gisterenavond en vanmorgen weer flessen drama....ten eerste was ze dus kwart voor 6 wakker....blegggg. moet ze niet meer doen hoor hahah...ligt dane cht te roepen en brabbelen....is nog niet eens janken...maar goed ik ben wakker...nou dan heeft ze honger en gaat ze wel janken....maar ook die difrax flessen gaan veel te snel...denk dat dat het spuug probleem is....binnen 5 minuten is ie leeg.....nog geen 10 seconden nadat ie op is....gluts er een halve fles met een boog uit...dus echt overgeven....is ze helemaal over de zeik. niks is goed....om half 8 weer naar bed..gelukkig kan mama ook weer slapen...want werd gisternavond 12 uur, want papa en mama hadden het leuk....hihihi..
maar goed nog geen uur laten janken....gepoept...dikke poep...zat er dus dwars...mama geedft maar even geen fruit....banaan verstopt...ookal vind ze het 100 x lekker en wil ze het....ze moet eerst maar eens normaal drinken...maar goed half 9 janken geblazen en niet meer willen slapen na die luier.....honger....nog geen 2.5 uur later....maarja wat wil je als de helft eruit is gekomen...is de dodie fles weer tervoorschijn gehaalt.     rustig drinken....hoger.....en waarempel......niks teruggegven...zeker 10 minuten drinken....en gelijk een boertje...nou zeg...het wonder bestaat....hahahah...nou ligt ze op het speelkleed te keutelen en hoop dat ze zo lekker gaat slapen en het kan me geen   moer schelen dat het al bijna 10 uur is.....ik ga dan lekker weer slapen...het huishouden kan me wat....voel me soms wat schuldig....of lui.....maar neem het er nog even van....als ik straks ga werken..nou dan kan het dus niet meer....
ga zo ff me mannetje bellen,,want die heeft al dagen last van zijn oog en ging de dokter bellen op zijn werk.....

xx bambi

zo daar was de rest van de poep hahaha. maar goed juffie ligt nu op bed en is het er nog even niet mee eens...een boel gejammer...maar die stopt zo wel aan der gehuhuh te horen.
mannetje neemt niet op..heb lekker een bakkie thee en zit op bed....maar als mevr.slapen gaat....poog ik het ook..

xx

Bambi: dat kan inderdaad ook de oorzaak zijn van het spugen dat ze de fles te snel op heeft, en 5 minuten is echt te snel om te drinken 10 minuten tot 20 minuten is het beste tenminste dat was mij toen verteld, en ze heeft lekker gepoept haha
en hebben jullie nog een beetje kunnen slapen??

bieb; haha blut ik ken dat gevoel, ik heb dus die 3 maanden niet gewerkt omdat ons contract zo is, 2 jaar achter elkaar werken en dan het 3de jaar moet je er 3 maanden uit maar dat houd ook in dat ik 3 maanden geen loon heb gehad dat krijg ik volgende maand pas weer, maar gelukkig had ik nog een zootje geld achter de hand en ik had belasting teruggekregen dus dat scheelt weer haha, maar als je eenmaal een kleintje hebt dan ga je toch anders met je geld om, en wij redden het ook haha met mijn loontje doen we de boodschappen slager enz, verjaardagen en kadootjes dus dat gaat allemaal best haha

happy: gelukkig voel je je weer beter daar ben ik blij om, en lekker naar de intratuin veel plezier meid, en hoe was je bloeddruk?? was die weer gezakt?
hahaa en geen puf om te klussen, goed dat je het toch hebt gedaan haha moest wel lachem om die uitspraak van je mannetje hahaah

greetje; haha een fan dat vinden wij altijd heel erg leuk haah wat leuk dat je meeleest haha

rimke: hoe heeft maudy het gedaan gisteren op de verjaardag? en vannacht?

zo de hutspot staat te pruttelen en de gehaktballen ook, ik ga zo effe me werk bellen om te vragen of ik vanmiddag moet komen,
Was ik vanmorgen even naar het graf van me moeder gegaan begin ik gewoon tehuilen heel vreemd, ik heb de afgelopen dagen een rotgevoel gehad en steeds me tranen in gehouden maar nu gaat het weer haha, Joey zei mama doet oma nu huilen ik zei nee vriend mama doet huilen hahahah de lieverd

xxx linda

Terug
Bovenaan