Klusbabes 32!!!!

Hey meiden,

Gezellige boel hier vanmiddag.....ik heb helemaal niks gedaan, bakkie gedaan, wezen shoppen en niks gekocht, hihi en toen weer bakkie doen ! Nu hebben we net gegeten...had snijbonen, krieltjes uit de wok en kipfilet uit de grill. Ga zo onder de zonnenbank, heerlijk. Morgen weer werken, ook wel weer fijn ! Kan ik ook niet zo piekeren.....

Linnie, de action leeggekocht ! Kost ook weinig daar he en ze hebben er leuke spullen, je hebt gelijk hoor meis !

Rimke, fons weer lekker thuis.....hoe was het bij de ha

Sterretje, stress he meis.......kan het me wel voorstellen. Zeker nu er ook een ukkie bij is..........kan het heel makkelijk zeggen maar, kalm aan he lieverd !

Bambi, veel plezier met de bingo...hoop dat je met de 400 euries thuis komt !

Bieb, ooohhhhh je temp is hoger, ik duim hoor meisje ! Ik gun het je zoooooooo

Bambi, nog ff....je hebt gelijk dat je daar dan niet gaat werken hoor ! Kan je beter ff doorzoeken he......succes !

Liefs happy

@rimke: hoe was t bij de ha?
En spannend dat ze vannacht voor t eerst niet bij jullie slaapt.
@anouska: nog van harte gefeliciteerd met je theorie, meid!

Ik moet koken, t is weer avondspits hier. De kleine in de wipstoel. Snel koken, eten douchen en de avond zit er alweer op.

haha happy, we kunnen elkaar de hand schudden. Gaan we elkaar vertellen om niet te stressen en piekeren . Smakelijk alvast voor straks.

bambi; ach jeetje dus je oma leeft al heel lang op 1 long nou gelukkig dat alles nu weer goed gaat sinds ze de zuurstof heeft, en veel plezier met de bingo meid

sterretje; ik heb geen idee wat dat inhoud het werk van je mansorry
en ik heb gisteren gewerkt en morgen ook werken. Ik kan een vrijdag niet werken want dan moet ik met joey weer naar de dermatoloog in amsterdam dus vandaar en ik kan als ik wil zometeen met de sinterklaas tijd ook meer werken maar dat zie ik nog wel hahaha en dan kan ik alleen als joey op de chreche zit want ik ga zeker geen oppas ervoor zoeken.

Zo broodje is op en ik ga nu effe met joey in bad, ik lees morgenochtend alles bij meiden

xxx linda

Haha daarom vond ik het ook een beetje krom dat juist IK dat schreef !!! Ik heb al gegeten hoor....was heeeerlijk. Jij succes met de spits en eetse !

Kussss happy

Meiden, ga nu echt het zonnetje in haha.....fijne avond en tot morgen allemaal

Liefs happy

@linda: gelijk heb je dat je straks geen oppas ervoor wilt regelen. En   wat t werk van mijn man betreft, heel kort: hij werkt met computers.

@happy: hahaha. we zijn een stel mutsen, nietwaar, hahaha.
En lekker onder t zonnetje geweest?

Nou, de spits is weer voorbij en ik ben zoals gewoonlijk wéér iets vergeten. Ik moest nog tanken. Maar ben nu lekker gedoucht en in pyjama, dus doe ik morgen wel. Schieten me nog een paar dingen te binnen die ik moet doen. Effe regelen.

oh ja, bambi: toch knap van je oma dat ze t zolang heeft kunnen doen op 1 long.

hallo,hallo,

rimke hoe was je gesprek bij de ha ?

sterretje je spitsuur weer voobij hahah. als lois wakker is met etenstijd en dat word steeds vaker dan heb ik af en toe ook zoiets van whaaaa. hoe moet dit, soms is de box een uitkomst anders op de eetkamer tafel in de wipper, dichtbij mama hahaha
en vergeten te tanken ach...niet druk om maken.
net als dat geld, maak ik me nu nog niet druk om, heb dan nog wel geen bericht ontvangen dat me ww is goedgekeurd, maar ga daar wel van uit, dat ik die 3 maanden krijg, hoop wel in die tijd wat te vinden en anders word het bezuinigen hahah. goedkope cola minder lekkere dingen, is gelijk ook goed voor me buik whahaha. minder kleding kopen voor mezelf en lois, hahaha alleen het nodige..

happy was het zonnetje lekker ? toch vreemd hier goot het net en is het toch echt donker hahaha

nou heb niks gewonnen.boeeeee. whahaha. ach je zit daar tussen de bejaarde, ben echtwel de jongste hahahah, maar best leuk hoor....heb een paar keer op 1 gezeten, maar goed de 150 euro ging net langs me neus.....blijft een kansspel he...moet geluk hebben en hadden we net niet...ook oma en me mams niet...misschien volgenden maand weer....

morgen een lekker lui dag.....blijf heel de dag thuis...alleen ff de hond tussendoor....morgenochtend na der1e fles weer terug naar bed hoop ik....en dan smiddags pas wat in huis doen....stoffen zuigen dweile...planten...wc en dat was het wel geloof ik....moet nog steeds die ramen doen....maar wil dat niet blegggg..hahaha
met dit weer zijn ze ook zo weer vies....nutteloos werk..

ga me mandje in.
xxxx bambi

Terug
Bovenaan