Klusbabes 32!!!!

hoi hoi,

rimke maudy in het grote bed, wel makkelijk dat jij kan oefenen...lois gaat binnenkort ook over, maar dan moet ik meteen het bed in elkaar en de wieg weg, anders past het niet...hihihi en op onze kamer is geen optie vanwege de katten...en het snot vliegt nog rond dus....altijd zielig als zon kleintje verkouden is...vanaaf hier ook antm hoor hhihi

linda mooie bloedruk...zat je weet druk te maken voor niks hihihi..en aan de spruiten..mmhh moest ik vroeger echt niet. lust ze nu wel, maar me man niet en ik heb geen zin in 2 groenten...wij eten lekker andijvie stampot vanaaf met spekkies en een gehaktbal..niet echt een combie maar goed...

bieb hoe ist gegaan bij de an.geval hoe schrijf je dat hahaha..nog niet zenuwwappig ...blijft toch een operatie hoor...en met je woensdag werken....nou denk het niet hoor...doe maar ff een weekje rustig aan...sterkte en succes morgen als ik je niet meer spreek..

nou Dylan is weer weg...me moeder was wel degelijk boos, want me vader kwam hem halen en heeft de telefoon gesprekken gevoerd..maar weet je mijn andere katten hebben nog nooit in huis gezeken en wil dat gewoon echt niet hebben..mijn moeders katten hebben allemaal wel eens geplast in huis...tja zij doet ze er niet voor weg...wij hadden van te voren gezecht als ie piest of wat dan ook, dan gaat ie terug...ik ga hem niet laten castereren en dure hap als het miss niet werkt...en me man is er heel stellig in, ik kan het nog even aankijken, maar hij moet hem niet....
gelukkig is me moeder al minder boos, ben vanmiddag gewoon ff een bakkie gaan doen en deed net of me neus bloed en ging gewoon kletsen met haar en me zussie...en lois was lekker druk, dus dat breekt het ijs...

heb ook me complete huis verbouwd....dus linda toen ik me vorige bericht typte was ik nog niet eens op de helft hahah
al mijn meubels staan anders...ach heb ik eens in de zoveel tijd dan ben ik de indeling zat hahaha. staat wel leuk zo...vanaaf met me mannetje kijken of de tv nog naar de andere kant kan, maar ivm kabels enzo doe ik dat niet alleen....
is nog best een klus hoor...want mijn huiskamer is stom ingedeeld, kan niet zoveel schuiven...toch gelukt....zelfs me dressoir en eetafel en vitrine staan op een andere plek....hoest mogelijk...het enige wat op dezelfde plek staat ong...is de salontafel hahahah...en heb echt een klein kamertje....dus sta er gewoon van te kijken hoe goed ik ben hahahahah..

xxx bambi

rimke; het is echt geen gezicht he zo'n ukkie in een heel groot bed hahaah, en heeft ze nog lekker geslapen? heb je trouwens nog een gesprek met de vk over je bevalling? of blijft het bij 1 gesprek

bambi: zo zeg jij hebt je best gedaan zeg, het hele huis omgegooid, knap dat je dat even in je eentje doet en je ma is niet zo boos meer, anders maar wel haha je hebt haar gewaarschuwd van tevoren
en was de andijvie lekker,? ik lust dat niet hhaha

ik heb pijn in me baarmoeder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kut clomid, ach voor het goede doel denk ik dan maar, ik dacht dat het vandaag wel minder was met de pijn maar sins net is het weer heftiger en ik heb geen zin in te klussen want dat heb ik de hele week al gedaan, morgen weer haha

Joey zat vanmiddag op de grond tv te kijken, en op een gegeven moment ging ie liggen en ik kijk even later was ie op de grond in slaap gevallen hahaah even een half uurtje ik de deken over hem heen maar daar werd ie wakker van en dat wilde hij niet

xxx linda

ik ga effe een broodje eten ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Hahaha, Bambi, je moet binnenhuisarchitecte worden! Je verbouwd je kamer zo vaak, en het is altijd mooi, je hebt talent!!!
En Dylan toch weer naar je ouders? Arm beestje..........is ook wel zielig, niemand wil hem...............
En Lois nog steeds goed in haar hum, leuk hoor, kan niet wachten tot dat maudy echt begint te brabbelen, maar alles op zijn tijd.
Ons wiegetje staat trouwens bij ons op de kamer, en haar ledikantje op maudy haar eigen kamertje..........

Linnie: de clomid begint weer te werken, waardeloos, moet je klussen heb je pijn.........niet leuk!!

Biebje: succes morgen meisje, ik ga een kaarsje voor je branden. Hoop dat het gesprek goed was en dat je vannacht een beetje kunt slapen! Geen zorgen, alles komt goed!
Ik denk aan je meisje!

Happy: hoe was je gesprek??

Maudy heeft vanmiddag wel even wakker gelegen maar is toch nog even in slaap gevallen voor een uurtje. Nu ligt ze er weer in, we hebben besloten dat ze cold-turkey over gaat, dus dat ze vannacht ook meteen in haar nieuwe bedje slaapt. Zullen een paar zware uurtjes worden, want meestal valt ze savonds pas in slaap als ik naast haar ga liggen...........dus ik hou mijn hart vast. Wordt oorlog denk ik. Ze is het er nu ook niet mee eens maar moet echt slapen...........als het niet lukt haal ik haar er zo weer uit maar vannacht moet ze echt weer in haar grote bedje, anders snapt ze er de ballen niet meer van. Tenminste, dat denken we niet. OVerdag in haar eigen bedje en in de nacht bij ons.........dat gaat ze niet begrijpen dus dit is vanaf nu haar nieuwe bedje. Ook wel weer jammer hoor, toch weer een periode voorbij.................ga nog effe janken.........zat nog even mijn bevallingsverslag te lezen, heb ik een uitdraai van gekregen dus de tranen zitten weer hoog. Ik heb nu geen gesprek meer met de verloskundige, volgende week wel bij de therapeut.

rimke; je hebt dus wel een gesprek met de therapeut dat is wel goed, en maudy vannacht oook lekker in haar eigen bedje, Ikzelf ben nooit voorstander geweest van joey bij ons op de kamer hij is vanaf het begin gewoon gelijk in zijn ledikant gegaan.
en ze heeft vanmiddag toch even geslapen lekker, en meid alsje moet huilen gewoon alles eruit gooien he, en fons is vanavond weer naar de brandweer dus je hebt het rijkalleen

bieb; succes morgen meid, ik denk aan je en achteraf valt het mee echt waar,

happy: hoe is je gesprek gegaan?

Tom komt waarschijnlijk rond 9 uur thuis vanavond het is weer druk en de ergste drukte moet nog komen, maar ja .
me vriendin belt net die komt even langs we gaan even yathzee doen,
meiden fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij

xxxx linda

Ze slaapt!!!! Al vanaf het begin dat ik haar er in legde!
Dit is nog nooit gebeurd, dat ze rond deze tijd sliep............ben benieuwd hoe lang het duurt..............zal toch niet dat ze dit in een keer pikt???? Geloof mijn eigen oren en ogen niet.............

rimke; wat fijn dat ze slaapt en dat het goed gaat, misschien vind ze haar bedje nu wel helemaal geweldig

me vriendin is alweer weg en ik doe nu grey's anatomy kijken, en ik ga niet zo laat naar me bedje,
meiden fijne avond en tot morgen

xx linda

linda wat rot dat je zon last van de clomid hebt of je ei of wellicht al zwanger aan het worden bent....iig is het lastig dat het zeer doet...ook hier geen voorstander van baby bij de ouders...gewoon gelijk der eigen kamertje...zei het wel in een wieg..

rimke geweldig...ze slaapt in der eigen bed...miss. wilde ze ook gewoon een plekje voor der zelf hahaha... hoop dat ze het volhoud...maak je haar nog wakker voor een laatste voeding...of doen jullie nog steeds haar zelf laten komen...ja is zielig voor de kat, hoe me moeder het gaat doen weet ik niet, maar ze wil hem houden voor de fok ofzo, maar das pas zielig in een kamertje, omdat ie niet bij de vrouwtjes kan. ofzo...ze zoekt het maar uit...wil nu weer een puppie...ze heeft nog kittens zitten..
denk dat ik meisje ook een dag naar het kdv ga doen, want als het een keer uit de klauwen loopt met me ouders, heb ik wat achter de hand, maar ga dat nog even uitzoeken...

nou lois ligt ook in der bedje...ze heeft vandaag zelf besloten op 4 flessen te zitten..ze had om half 7 moeten eten, maar lag in dromenland..ze werd pas 7 uur wakker...ff tutten....fruithapje en daarna pas de fles dus kwart voor 8....dan doen we geen late fles meer, want dat word te laat en ze kan het tot de volgende dag....
ga weer antm kijken

Terug
Bovenaan