Klusbabes 32!!!!

goeiemorgen meiden

bambi; dat is af en toe lastig wat je moeder betreft en misschien moet je dan ook inderdaad even een paar dagen niet langs gaan. en wat die speen betreft ik snap ook niet waar mensen nou moeilijk over doen, hier is dat ook zo erg, van o heeft ie nog een speen dan, joey heeft hem nu dan niet meer, maar dan zeggen ze o is ie er nu pas vanaf hij is al 3, ik zei nou het is dat het moest vanwege de eczeem maar anders had hij van mij zijn speen nog mogen hebben hoor,

ik heb een hele donkere   kleur in me haar ook rood heel mooi hahaha, en jeetje ik ben me weer een potje aan het dromen geweest over me moeder, ik zou met de bus weg en in de bus had ik geen strippekaart dus ik weer naar huis toe en me moeder was bezig aan het schoonmaken en ik moest een broodje kroket voor haar halen hahaha die vond ze altijd wel lekker, jeetje zeg hoe kom ik erop

BIEB: hoe gaat het nu ? hoe is het met de pijn?

ik ga me klaarmaken voor me werk eerst nog even de aardappelen schillen dan kan me pa dat om half 12 opzetten haha
fijne dag meiden en tot vanmiddag

xxx linda

goeiemorgen meisjes, mijn werkweek gaat ook weer van start...wel zin in hoor !

Rimke, wat een leuke foto s weer zeg ! Heerlijk zo n kleien dreumes in zo n bedje, vind ik altijd helemaal geweldig......dan zie je goed dat ze nog zo lekker klein zijn ! Hoe is het gegaan vanacht?

Bambi, zo idd ff proberen wat afstand te nemen want nu gaat alles je irriteren...lekker zaterdag met je gezinnetje boodschappen doen...toch gezellie ! Wat een gedoe over een speen zeg....wat je al zegt, ze is 3.5 maand pfffff, waar gaat het over....

Linnie, mooie kleurin je haar dus...gedurfd hoor dat je alles er op laat smeren haha. Over je moeder gedroomd.........en een broodje kroket haha. Ook wel eens fijn he om over te dromen, is het net of ze nog een beetje bij je is ! Vind het dan alleen zo moeilijk als ik wakker wordt....werkse meis

Biebje, hoe is het met je lieverd ?

Kom zo nog wel ff spieken
Liefs happy

Ha meiden!

Zo, het gezin hier is al zo goed als gewassen en gestreken! whahaha, lekker vroeg.
Fons staat nu onder de douche, maar maudy is al in bad geweest en ligt alweer lekker op bed, hoewel, ze ligt wat te protesteren.............dat mag, het helpt alleen niet, whahahaha!
Vannacht heeft ze van 2 tot 8 geslapen! Dus die nachtfles moet er echt nog uit, maar dit was wel heel goed al. We doen inderdaad zo ongezellig mogelijk, en ik ga dat nachtflesje ook afbouwen, dan moet ze eens doorkrijgen dat ze door moet slapen........whahahaha!!!

Linnie: lekker vers geverfde haartjes, ik moet ook weer eens nodig. Vlak voor de bevalling nog geweest maar dat is al weer 8.5 geleden...........ik wordt grijs........spotte gisteren een paar grijze haren..............oei!
En weer over je mama gedroomd, is toch verwerking he? En samen lekker een broodje kroket gegeten, wel een gezellige droom dus.

Bambi: ik kan het me goed voorstellen hoor, je irritatie. Een kind wat nog zo klein is kun je niet verwennen, ook niet met een speentje, zeker als ze hem bijna nooit hoeft!
Lekker laten kletsen dus, zometeen kan ze zich concentreren op je zusje en haar kindje, die heeft het vast harder nodig!

Happy: lekker de kleding kast uitgemest...........ik moet ook nodig. En ik heb ook heel hard nieuwe dingen nodig!

Meiden, we gaan vanmiddag naar mijn zus toe, maar voor die tijd ben ik er vast nog wel effe!!!

Meiden, ga foetsie ! Rimke, veel plezier bij je zus meis.........

Fijne dag allemaal
Liefs happy

hoi meiden,

linda weer een leuk kleurtje in je haar..mijn man wil liever niet dat ik het meer verf, heb het zeker al 1.5 jaar niet meer geverfd..dus heb me eigen kleur nu...en he loves me als brunnet hahahah...als ik al wil verfen dan zal dat ook gewoon bruin zijn, maar dan shoco ofzo dan is het 1 mooie kleur, heb nu toch wat highlights van mezelf.
en een droom over je moeder, ze zeggen dat ze dan even echt komt buurten he...
marco heeft op zijn nieuwe cd ook lied staan mbt op iemand die niet meer leeft...heel mooi.

happy weer aan het werk...ja afstand is wat ik nu even nodig heb...mijn familie is gewoon best complex....len en ik zien de dingen gewoon anders....mijn familie is zo negatief...ik baal daar van....ook staan we altijd voor ze klaar, maar word nooit gewardeerd heb ik het gevoel...en als we eens niet kunnen helpen of wat dan ook....dan zijn we meteen de gebeten hond....ook zijn we gierig, maar kopen wel een nieuwe auto....nou wij zijn niet gierig, maar letten op dat we elke maand uitkomen..dat wij het dubbele van me ouders hebben komt omdat ik ook verdien...soms snappen ze het niet...
ik raak daar gefrustreerd van....zoals ik het hier neerzet lijkt het net of ik boos ben....maar eigelijk ben ik dan teleurgesteld in mijn moeder....ben benieuw wat er gebeurt als ik een week niks laat horen.....ze wonen nog geen 50 mt.verder.
en het gaat ze dan niet eens om mij, maar om lois natuurlijk...heb het gewoon ff met ze gehad...

rimke, toch heeft maudy een goede nacht gehad....fijn dat je zelf dat ook even 6 uur maakt...die nachtfles gaat er bij jullie vast snel uit...ze heeft als zon mooi ritme..
jullie zijn er wel vroeg bij...staan er nog dingen op de planning ??

biebje hoe gaat ie ??

nou ben nog en beetje brak, probeerd weer te slapen, maar ging niet...moest net poepen hahahaha. en hoorde lois ook steeds brabbelen...nu ik uit bed ben, je raad het al...slaapt ze...hopenlijk tot 11 uur...ze moet half 12 eten...
straks der mooie jurkje aan...we gaan naar oma..doe ik lopend...nog even een bh setje ruilen, en wat boodschappen...is tocvh aardig endje lopen naar oma..maar heb geen zin in het meenemen   van de wagen in de auto...zo is het makkelijker..
zie ik wel straks me moeder en me zussie, maar das niet erg..

zo zitten we ook met de kerst....me man heeft er helemaal geen zin in...maar ik heb geen zin in gezeik...we doen altijd 1 kerstdag met mijn familie en de andere met zijn familie...dan het probleem bij wie.....ik heb al voorgesteld bij ons, vind ik wel leuk en makkelijk met lois...dan wat gaan we eten....ouders willen gourmetten, doen we altijd en 2 dagen achterelkaar....en ik wil niet gourmetten in mijn huis...ik heb al dingen bedacht, hoop dat ze er van smullen...
dan het volgende probleem....kado's...bij schoonfamilie al duidelijk...doen we niet aan...nu mijn familie nog...heb gewoon geen zin in dat gedoe...een kleinigheidje word alsnel troep en het kost weer een berg en we moeten ff zuinig doen, vanwege de auto..
maar ben bang dat ook dat weer verkeerd valt, want zij moeten altijd zuinig doen...
dan zegt mijn man weer...ik heb niet net 4 kittens van 250 per stuk verkocht...en er liggen er nog 3 die dat ook zeker gaan opbrengen hahaha..en maar klagen...zucht ik doe het ook..hou er nu over op..zie het maar als therapie, dat ik bij jullie ff me hard lucht..oke...

xx bambi

rimke; veel plezier bij je zus vandaag meid, en maudy heeft wel lekker van 2 tot 8 geslapen wel goed toch maar ik snap dat je die nachtvoeding eruit wilt hebben

bieb; hoe gaat het??????????????????

bambi: even lekker je hart gelucht meid, gooi het er maar uit, en die kerstdagen dat is ook altijd een ellende, wij eten dan altijd bij me pa dan gourmetten we en 2de kerstdag zien we altijd wel, nu gaan we 2de kerstdag naar de Tribute to the Catsband, dat is een band uit volendam die allemaal liedjes van de Cats zingen helemaal top want de cats vind ik wel geweldig. De Cats was ook een groep uit volendam. maar die bestaat al jaren niet meer maar die hadden topnummers
af en toe is het gewoon vervelend als familie zich overal mee bemoeit

happy; werkse meid vandaag,

sterretje; hoe is het bij jouw? is de kleine al weer wat beter? en gaan de nachten ook weer beter?

zo me werk zit er weer op, joey ligt op bed maar doet nog zingen en zometeen me spaarzegeltjes weer.
ik ben er later weer vandaag

xxx linda

hoi meiden,

rustig hier,

rimke naar je zus, las het net, had ik vanmorgen over het hoofd gezien.

linda weer klaar met de zegels...het is wat he die kerst...die van jou klinkt al leuk..gezellig live muziek hoor..krijg er af en toe wat van van die verplichtingen, maar als je niet gaat...dan krijg je gezeik....nou ik probeer tot zondag niet meer te gaan...dan ga ik met me moeder en zusje en schoonzus naar tarzan...ach we zien wel

vanmiddag ging wel...wat een drukte bij oma, me moeder liep der bene uit der lijf en wat doen ik dan......juist ik loop mee....koffie, gebak, hapjes klaarmaken...oma kan dat allemaal niet meer...maar mensen er zaten er zeker 20 in huis pffff...ben toch om kwart over 3 weg gegaan..wilde lois thuis laten eten en niet in die drukte.

me zusje heeft de 20 wk echo gehad, en alles was goed...en tegenwoordig krijg je hem wel op dvd...nou krijgen, betalen...maar goed das pas sinds een paar weken, want ik kreeg hem toen niet...doen ze bij ons gewoon bij de vk he...

ben moe....en het ruikt hier naar verbrand iets...zet net de verwarming aan..ff kijken...wat dat is..

xx bambi

Bieb; ze hebben je toch niet gehouden in het ziekenhuis? hoe gaat het ???????????
en hebben ze nog wat gevonden?

bambi; ja al die verplichtingen met kerst enz. dat weet nog wat, ik heb ook een hekel aan verplicht maar ja soms kan je er niet onderuit
en het was druk bij je oma en evengoed geholpen, en zondag ga je naar tarzan, het schijnt leuk te zijn

zo me spaarzegels zijn af , bij de fysio deed het heel zeer haah maar ja dat is wekelijks en me pa zijn huis is weer schoon en daarna ben ik hier nog bezig geweest met schoonmaken dus ik vind het wel weer welletjes voor vandaag

xxx linda

Terug
Bovenaan