Klusbabes 32!!!!

bambi: en de 20 weken echo was goed bij je zusje gelukkig, en ze kreeg hem op dvd, nouja betalen haha wat moet dat kosten dan? want ze kan toch ook gewoon een echo vragen of is dat dan niet meer zo?

xx linda

He lieve meiden!

sorry sorry sorry dat ik er niet zo vaak ben op het moment! Weet gewoon echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen!

Bieb, meisje, heb niet eens tijd gehad om je succes te wenzen. Maar heb zeker aan je gedacht hoor meis! Hoop dat alles goed is gegaan, en dat er niets ernstigs is gevonden!
Nu lekker opknappen en even rustig aan doen!

Rimke, de osteopaat is dus afgerond. Wel onwijs fijn dat het zo goed heeft geholpen zeg. en vannacht voor het eerst in het grote bed. Zag je foto. echt zo'n klein hummeltje in zo'n groot bed! Wel heel schattig! En je word grijs! haha, ze zeggen altijd dat je van kinderen grijs word!

Linnie, weer last van je heup, dat is vervelend! En lekker een nieuw kleurtje in je haar. Leuk hoor, ik moet ook echt weer naar de kapper!

Happy, je kledingkast uitgemest, de werkweek weer begonnen, en heel goedkoop truitjes gekocht! Ideaal! Zeker als je aan het afvallen bent!

Bambi, kerst dilemma's, ik ken het. Weet ook nooit hoe ik het wil, en wat een ander wil. En je bent je moeder een beetje zat.. haha heb ik ook hoor als ik haar te vaak zie! Is heel normaal! haha

Anouska, ook druk zo te lezen, en word je huisje mooi? Wanneer gaan jullie over?

Phoebe, hoe is het bij jou? En bij de gyn?

Heb ik iedereen nu gehad??

Hier alles goed. Druk op werk, mijn collega's vertrouwen mij niet. Had ik natuurlijk allang in de gaten, en vroeg er ook naar aan ze. Maar vandaag is de aap uit de mauw gekomen... ze denken dat ik   een spion ben! ahahahahah hoe verzinnen ze het! Kom er gewoon om te werken!!

Maandag naar de gyn. Wel spannend hoor... Tom kan helaas niet mee. Ach gebeurd gelukkig niets engs!
Vrijdag komt onze ceremonie meester babbelen.. ben benieuwd wat haar ideeen zijn!

Lieve meiden, denk vaak aan jullie hoor!

Liefs Jacqy

jacqy: vrijdag naar de gyn en een maandag de ceremonimeester praten dat is leuk,, en hahaaha je collega's denke dat je een spion bent hahaha hoe komen ze erbij moest er erg om lachen haah
ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat meid,

xxxx linda

Meisjes, ben net binnen en heb wel jullie verhalen gelezen maar heb ff geen tijd ! Moet nog eten en mn ouders hebben nieuwe meubels dus moet ik ook wel ff mn gezicht laten zien ! Lekkere dag gehad vandaag...was zo om. Zag wel dat jacq er weer ff gezellie was, miste je al lieverd, maandag mnaar de gyn, onder tom, das wat minder he, wel spannend he ! Linnie, ook weer druk aan de klets he meis.....hoe voel je je, na het dromen over je mams ? Bambi, snap je hoor lieverd......lees gewoon hoe je je voelt, je bent zwaar teleurgesteld, lekker ff wat afstand nemen anders worden er straks dingen gezegd die niet gemeend zijn ! En die kerst pfffffff, breek me de bek niet open.....drama weer, ieder jaar ! Zo n verplicht nummertje he.......sterretje, hoe gaat het meisje ? Biebje, ga me nu wel een soort van zorgen maken meisje ! Alles goed ????? Nou, toch nog iets geschreven he....haha anders komt het zo ego over he !!!! Meisjes, misschien tot straks en anders tot morgen.........

kussss happy

Hallo lieve meisjes, hier ben ik hoor. Kon overdag niet internetten.

Gisteren om 11 uur dus melden in ziekenhuis, maar werd blijkbaar pas om 3 uur geopereerd. Mocht tot 7 uur eten en tot 9 uur drinken, had dus erg honger en dorst. Mocht nog wel naar kantine maar tot bepaalde tijd, stel dat ik eerder geholpen kan worden. Mannetje ging rond 1 uur weg, daarna tv gekeken. rond 14.45 moest ik me omkleden en werd naar operatiekamer gebracht, moest even wachten en kreeg toen infuus en op een gegeven moment voelde ik me heel raar, en toen...blanco en werd ik wakker. Voelde me best redelijk, beetje pijn aan buik, kreeg nog klein beetje morfine. Denk dat ik rond 17.30 op kamer weer was. Ouders kwamen er vrij snel aan en mannetje ook. Wilde gelijk eten, maar mocht nog niet,half uurtje later ofzo, en ik moest plassen. Dus ik met verpleegster naar wc, was beetje wankel nog, maar er kwam niets uit. En mocht pas weg na plassen en eten, Nouja, dan maar eten, na 2 happen misselijk, daarna nog een keer misselijk maar niet steeds gekotst. Toen daarna weer plassen, en ja hoor, t kwam eruit. Daarna weer misselijk en echt kotsen. Verpleegster zei dus dat ik mocht blijven, maar ik zei dat ik liever naar huis wilden en daar ook kon kotsen haha. Met rolstoel naar beneden, en buiten weer kotsen, bah.
Weet eigenlijk niet echt hoe de   operatie is gegaan, was helemaal geen arts langsgekomen. Moest dus vanmorgen bellen voor afspraak over 2 weken maken, maar gelijk gevraagd of  ik met iemand kon spreken of dat zij meer wisten.in computer stond dat operatie goed was gegaan en geen complicaties. Oke, is het nu goed of hebben ze nu toch wat gedaan??? Heb sneetje in navel en boven schaambeen, doet wel nog pijn. vooral als ik ga zitten en ga staan voel ik t. En t voelt helemaal beurs van onder. Morgen blijf ik nog maar thuis. Mag een week niet autorijden en tot de afspraak op 3 november niet fietsen en sporten. pff doet nu ook zeer, liggen voelt beter aan.
Is zo raar joh, als je moet plassen en er komt niks uit. Thuis voor t naar bed gaan moest ik ook plassen, maar weer kwam er niks uit, Half in paniek natuurlijk haha, toen ben ik maar staand gaan plassen onder douche (moest toch wat) en toen kwam t wel, haha
Rimke, is dat normaal dat er geen arts langskomt??

Heb jullie verhaaltjes wel gelezen, Maudy die t weer goed had gedaan. Anouska druk, Jacqy een spion, Bambi moeite met moeder, Linda een broodje kroket gehaald, en verder weet ik t niet meer

Oja, Rimke had ik al genoemd met Maudy haha, nog een beetje last van narcose geloof ik....

Oja, kon ook nog lang last van bloeden hebben, maar alleen gister beetje en vandaag niets, dus hopen maar dat t zo blijft. mag nu wel niet sexen. jammer. nu in ei-periode haha. Ach, deze maand wordt het dus niets, maar ik ga er volgende maand weer voor!!!!

Terug
Bovenaan