Hallo lieve meisjes, hier ben ik hoor. Kon overdag niet internetten.
Gisteren om 11 uur dus melden in ziekenhuis, maar werd blijkbaar pas om 3 uur geopereerd. Mocht tot 7 uur eten en tot 9 uur drinken, had dus erg honger en dorst. Mocht nog wel naar kantine maar tot bepaalde tijd, stel dat ik eerder geholpen kan worden. Mannetje ging rond 1 uur weg, daarna tv gekeken. rond 14.45 moest ik me omkleden en werd naar operatiekamer gebracht, moest even wachten en kreeg toen infuus en op een gegeven moment voelde ik me heel raar, en toen...blanco en werd ik wakker. Voelde me best redelijk, beetje pijn aan buik, kreeg nog klein beetje morfine. Denk dat ik rond 17.30 op kamer weer was. Ouders kwamen er vrij snel aan en mannetje ook. Wilde gelijk eten, maar mocht nog niet,half uurtje later ofzo, en ik moest plassen. Dus ik met verpleegster naar wc, was beetje wankel nog, maar er kwam niets uit. En mocht pas weg na plassen en eten, Nouja, dan maar eten, na 2 happen misselijk, daarna nog een keer misselijk maar niet steeds gekotst. Toen daarna weer plassen, en ja hoor, t kwam eruit. Daarna weer misselijk en echt kotsen. Verpleegster zei dus dat ik mocht blijven, maar ik zei dat ik liever naar huis wilden en daar ook kon kotsen haha. Met rolstoel naar beneden, en buiten weer kotsen, bah.
Weet eigenlijk niet echt hoe de operatie is gegaan, was helemaal geen arts langsgekomen. Moest dus vanmorgen bellen voor afspraak over 2 weken maken, maar gelijk gevraagd of ik met iemand kon spreken of dat zij meer wisten.in computer stond dat operatie goed was gegaan en geen complicaties. Oke, is het nu goed of hebben ze nu toch wat gedaan??? Heb sneetje in navel en boven schaambeen, doet wel nog pijn. vooral als ik ga zitten en ga staan voel ik t. En t voelt helemaal beurs van onder. Morgen blijf ik nog maar thuis. Mag een week niet autorijden en tot de afspraak op 3 november niet fietsen en sporten. pff doet nu ook zeer, liggen voelt beter aan.
Is zo raar joh, als je moet plassen en er komt niks uit. Thuis voor t naar bed gaan moest ik ook plassen, maar weer kwam er niks uit, Half in paniek natuurlijk haha, toen ben ik maar staand gaan plassen onder douche (moest toch wat) en toen kwam t wel, haha
Rimke, is dat normaal dat er geen arts langskomt??
Heb jullie verhaaltjes wel gelezen, Maudy die t weer goed had gedaan. Anouska druk, Jacqy een spion, Bambi moeite met moeder, Linda een broodje kroket gehaald, en verder weet ik t niet meer