Klusbabes 32!!!!

Nou meiden,

Allereerst, sorry dat ik de afgelopen tijd niet ben geweest.. Maar was er zoveel mee bezig dat ik zoiets had van nu even niet.. alles aan de kant en even een maandje niet kijken misschien dat het helpt..

Nou jullie zien het.. En of het helpt..

Had mijn kortste cyclus genomen en dat was gisteren en toen er vanochtend en net nog niets was dacht ik laat ik het maar doen (hele avond getwijfeld en toen zei vriendjelief dat ik het maar gewoon moest doen)

En toen werd het 2e streepje blauw.. wat ik net al zei iets ligter dan de ander.. maaar een streep is een streep..

Mannetje gelooft het nog niet helemaal, die heeft dingen op het internet gelezen dat ik alsnog ongesteld ga worden.. Mest van hem morgen nog maar een test halen en die doen..

We hebben afgesproken dat we morgen ochtend naar de HA gaan. En daar nog een test laten doen..

Maar ik heb al bewijs genoeg,.. Aan me temp te zien had ik ook gisteren ong.moeten worden dus was al op van de zenuwen.. En nu het bewijs..

Ga maar eens kijken wanneer ik (als alles goed mag blijven gaan) uitgerekend ben..

Meiden, slaap lekker

xxxxx Mamoetje!!

whaaaa mamoetje, meid helemaal super gefeliciteerd...wat leuk, wat leuk een zwangere babe...werd tijd he...morgen nog even checken bij de ha....miss kan je een cb digi kopen, das voor mannen de bevestiging , niks geen strepen, maar gewoon zwanger in beeld hahaha. ga er super van genieten meid...

bieb, gelukkig is alles goed met je...je bent wel ff flink beroerd van de narcose geweest zo te lezen...wel vaag dat niemand ff langs kwam om te vertellen wat ze nu gedaan hebben...blijf maar lekker de rest van de week thuis...ff rustig aan..blijft een operatie he

rimke was het gezellie bij je zus...woont die ook ze ver weg..
ga zo ff op de hyves kijken, wat rot voor essy...ik weet hoe het voelt om je kindje te laten opnemen...snik..

linda...weer uitelkaar getrokken bij de fysio hahaha..die dvd is van de 20 wk echo...die echo kost niks, maar als je het dvdtje wil 10 euro geloof ik...das een stuk goedkoper dan een pret echo hahaha

nou ben best moe...ga me bedje in...lois was erg aan het niesen en dronk slecht...ze zal toch niet verkouden worden...tja je hoort het veel dat baby''s veel verkouden zijn..maudy heeft het al en het meisje van sterretje is ook al vaker ziek geweest...dan mag ik nog van geluk spreken zo te lezen...ben benieuwd wat de nacht brengt...heb zon voorgevoel..hoop dat ik ernaast zit..
net ook ff lekker gejankt bij me mannetje...ff frustratie eruit...soms heb ik het idee dat ie mij vergeet...leeft altijd maar voor zich zelf.....een beetje meer ons wil ik...
komt goed..heeft soms een zetje nodig, ben gewoon veel eisend...

ohja kreeg een sms van me moeder waarin ze me bedankte voor het helpen vanmiddag bij oma....was helemaal verbouwereerd....ze heeft gevoel...hahahah

trusten..

xx bambi

He meiden!

Jeetje mamoetje wat geweldig!!! Onwijs gefeliciteerd meis! Eindelijk weer een zwangere babe! Ben onwijs blij voor jullie! Laat je het weten als je bij de ha bent geweest??

Bieb, gelukkig je bent er weer. Fijn dat het nu wel weer aardig gaat met je. Wel raar hoor dat er geen arts is geweest, en dat je ook niet weet of alles nu goed is! Kun je geen bel afspraak krijgen met je arts?

Wat zielig voor marijn dat hij is opgenomen! En voor Essy natuurlijk!

Nou, heb diaree joh! Niet normaal. Maar voel me verder prima! Dus even aankijken of ik kan werken ja of nee!

Fijne dag meiden!

X jacq

Joehoe!! Was de eerst vandaag! haha

Goedemorgen iedereen!
Wakker worden!!!

haha

goeiemorgen meiden

mamoetje; jeetje he van harte gefeliciteerd meid het is je van harte gegund jippie weer een zwangere klusbabe, laat effe wat weten als je bij de ha vandaan komt.

essy; jeetje meid marijn opgenomen in het ziekenhuis vanwege het huilen dat is niet leuk, en ik weet wat het is, joey is toen ook na 6 weken opgenomen voor het huilen en heeft toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. ik hoop meid dat ze wat vinden en probeer ook wat tot rust te komen en je batterij een beetje op te laden als hij in het ziekenhuis ligt, ook al is dat moelijk

rimke; hoe is het met maudy haar verkoudheid?

bambi: een smsje van je ma gekregen met een bedankje nou dat is toch wel leuk de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahha, en ach lois is ook verkouden aan het wroden de arme schat

jacqy: je was de eerste vandaag hahahaah

Nou mijn klusperiode zit er weer op als het goed is me temp was weer hoog vanmorgen dus het wordt weer even afwachten.

xxx linda

ik heb net het verhaal van essy effe gelezen maar het is net of ik mijn eigen verhaal lees , wat zij nou krijgen heb ik toen ook allemaal gehad in het ziekenhuis nadat joey voor het krijsen werd opgenomen, ook wij werden gefilm en joey ook , ik heb effe wat achter gelaten op haar hyves, arme meid dit is echt heel erg moelijk

xxx linda

He Lin,

Ja, ik was de eerste!! hahaha jij een keer niet! haha

Klusperiode zit er dus weer op. En dan nu weer wachten en wachten en wachten...
Ik moet nu nog een kleine week wachten. Maar aangezien ik de laatste maanden 2 dagen te vroeg ongie word.... misschien maandag al... hoop natuurlijk van niet! haha

Meiden ik vind het zo spannend wat de gyn gaat zeggen! Hoop zo op iui, en niet direct op ivf!

als ik over een kwartiertje nog steeds niet heb gepoept ga ik naar mijn werk!

x Jacq

Meiden, wordt net gebeld of ik al naar de zaak kan komen dus moet vliegen....maar allemachig, wat een nieuws hier zeg..........biebje, lekker thuis en rustig aan he meis! Vind het wel heeeeel vreemd dat er geen arts is bij geweest.......ben blij dat alles goed is gegaan !!!!! Mamoetje, jippie !!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meisje, eindelijk weer een babe erbij ! De pendel had dus bij ons gelijk, geweldig zeg ! Nu lekker genieten he......Essy, jeetje lieverd, wat vind ik dit nu rot voor jullie ! Heb geen hyves maar, zal het wel horen van de meiden...succes X Meiden, sorry maar moet echt weg nu.....

Liefs happy

Terug
Bovenaan