Jacq: zelfs wij liggen nog op een oor op dat tijdstip........whahahaha!
En een beetje ziekjes, bleh, neem aan dat je niet meer gepoept had, anders had ik je nog wel gezien hier. Ik ga weer voor je duimen meisje, spannende tijd weer..........
Linnie: jouw klusperiode zit er ook weer op..........ik duim mijn duimen er weer af.........
bambi: Lois ziekjes..........gedver, het heerst he! Hoop niet da thet door gaat zetten!
En een sms van je mama..........ze kan het wel............leuk voor je! Toch? Is ook wel eens leuk om mee te maken als je je altijd zo uitslooft voor ze!
Bieb: doe je rustig aan met je herstel, je kunt je goed voelen maar de narcose moet zowieso nog uit je lijf! Ja zuster Rimke.....................streng he?
Happy: zoef zoef, whihihihi! Dikke kus voor jou lieverd!!!
Mamoetje: al naar de ha geweest? En een lichte streep is ook een streep, ik had die discussie hier ook, ik testte heel vroeg positief maar spatte nog niet van het scherm........het resultaat ligt nu weer te maffen!
Over maffen gesproken, ze snapt het nu echt niet meer! Om 1,30 een flesje en toen om 5.30 weer, op zich keurig maar maar 60 cc. Tja, daar ga ik mijn bed niet meer voor uit komen..........toen net om 8.45 weer en nu wel goed gedronken. Nog even gezellig in de box gespeeld en gebrabbeld (nou ja, af en toe een uhhhhhh), en nu weer haar bedje in.
Ik ga zo even douchen en dan ben ik er ook weer klaar voor........geen plannen voor vandaag. Even wandelen met het kleine meisje na haar volgende voeding denk ik.........even frisse lucht voor haar!
Morgen ga ik naar Alkmaar, op kraambezoek bij mijn vriendin en haar 2de zoontje....ook wel gezellig. Ik laat fons en Maudy thuis denk ik..........
tot later!!!