Klusbabes 32!!!!

Jacq, haha je was de eerste meis ! Moest er wel om lachen....je roepen heeft geholpen want om die tijd werd ik wakker hihi

Mamoetje, strooi je wel ff met heeeeeeeeeeeeel veel glitters hier !!!!!

Ben nu echt weg......XXXXXXXXX

jacqy: ja dat wachten dat weet wat, en ik hoop voor je dat het ook eerst iui wordt, maar waarom spraken zo ook al gelijk over ivf want dat komt eigenlijk toch pas aan de orde als de rest niet werkt?

happy: zoef zoef zoef hahaha werkse vandaag meid

bieb; ik vergat steeds te reageren over je schoonmoeder, ene nieuwe hartklep dat is niet misselijk, gelukkig dat ze het hebben gevonden
en hoe gaat het nu met je? heb je wel wat geslapen?

xxx linda

Jacq: zelfs wij liggen nog op een oor op dat tijdstip........whahahaha!
En een beetje ziekjes, bleh, neem aan dat je niet meer gepoept had, anders had ik je nog wel gezien hier. Ik ga weer voor je duimen meisje, spannende tijd weer..........

Linnie: jouw klusperiode zit er ook weer op..........ik duim mijn duimen er weer af.........

bambi: Lois ziekjes..........gedver, het heerst he! Hoop niet da thet door gaat zetten!
En een sms van je mama..........ze kan het wel............leuk voor je! Toch? Is ook wel eens leuk om mee te maken als je je altijd zo uitslooft voor ze!

Bieb: doe je rustig aan met je herstel, je kunt je goed voelen maar de narcose moet zowieso nog uit je lijf! Ja zuster Rimke.....................streng he?

Happy: zoef zoef, whihihihi! Dikke kus voor jou lieverd!!!

Mamoetje: al naar de ha geweest? En een lichte streep is ook een streep, ik had die discussie hier ook, ik testte heel vroeg positief maar spatte nog niet van het scherm........het resultaat ligt nu weer te maffen!

Over maffen gesproken, ze snapt het nu echt niet meer! Om 1,30 een flesje en toen om 5.30 weer, op zich keurig maar maar 60 cc. Tja, daar ga ik mijn bed niet meer voor uit komen..........toen net om 8.45 weer en nu wel goed gedronken. Nog even gezellig in de box gespeeld en gebrabbeld (nou ja, af en toe een uhhhhhh), en nu weer haar bedje in.
Ik ga zo even douchen en dan ben ik er ook weer klaar voor........geen plannen voor vandaag. Even wandelen met het kleine meisje na haar volgende voeding denk ik.........even frisse lucht voor haar!
Morgen ga ik naar Alkmaar, op kraambezoek bij mijn vriendin en haar 2de zoontje....ook wel gezellig. Ik laat fons en Maudy thuis denk ik..........
tot later!!!

Hallo meiden,
Ik meld me bij deze weer, hahaha.
Ik heb afgelopen nacht wel onderbroken geslapen, maar in ieder geval wat uurtjes slaap kunnen inhalen. Tjee, het was echt ruim 2 weken weinig tot geen slaap. De kleine hoest nog en haar neus zit af en toe dicht, maar ze voelt zich in ieder geval al beter.

Ik heb enkele berichten gelezen, maar ik hoor aan de kleine dat ik niet veel tijd krijg.

@mammoet: van harte gefeliciteerd meid. Het is je van harte gegund en ik hoop dat er nu een tijd van genieten gaat komen!!!
@bieb: Wat vreemd dat er geen arts is langsgeweest. Maar ik heb t ook al eens meegemaakt. Wat het plassen betreft, ik zou het enkele dagen aankijken. Mocht het dan nog niet lukken, dan zou ik contact met de arts opnemen.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat t achter de rug is. En nu weer wachten op verdere info. af en toe toch frustrerend al dat wachten.
@jacqy: hè? Waarom denken je collega's dat je een spion bent? En is dat op je nieuwe of oude werkplek? Stelletje paranoïde collega's, hahaha.

De rest heb ik niet kunnen lezen en madam eist nu alle aandacht op, dus ik moet er vandoor.

sterretje; was je er weer ik had je al gemist, en de kleine nog steeds zo verkouden zielig hoor, maar ze voelt zich wel wat beter gelukkig, en je hebt wat uurtjes slaap kunne inhalen dat is lekker

rimke; maudy 2x wakker vannacht en niet veel drinken, ik geef je gelijk dat je voor 60cc je bed niet uit wilt, en nu ligt ze weer lekker te slapen,
en van het weekend naar je vriendin in alkmaar, ik zou ook alleen gaan als ik jouw was, kan fons even lekker met maudy bezig zijn en jij effe je gedachten verzetten heb je toch af en toe nodig hoor

zo het eten staat te pruttelen en ik heb kaartjes gekocht voor de sinterklaasshow hier op 23 november, dat is wel leuk hahaha
voor de rest geen nieuws hier eigenlijk heb weinig gedaan, gistern heb ik alles al gedaan en vandaag de bedjes verschoond en alle was gedaan

ik ben er later nog eventjes

xxx linda

morgen meiden,

mamoetje al bij de ha geweest ? en en en ??

jacqy aan de poeperietes ? of is het inmiddels over....heb ik ook welleens spontaan.

sterretje, gelukkig weer wast slaap gehad vanacht...is zo zielig als zon kleintje ziek is, het kan je vertellen hoe het zich voelt he..

linda klusperiode weer voorbij, en jij heb dus het zelfde als essy mee gemaakt..lijkt me echt verschrikkelijk een builbaby...pff petje af hoor..

rimke lekker een rustige dag in de planning....hier ook...kijken of ik het kan..niksen hahaha

nou lois lijkt niet ziek...ze niest altijd wel veel hoor...maar dacht gisteren echt met van die waterige ogen dat ze ziek ging worden..niet echt dus..
vanacht heeft ze voor het eerst in een slaapzak gelegen...ze trapt namelijk veel der deken van der af....vind dat toch wat te koud...daardoor was ze van de week wakker om 3.15.   mama aan het roepen...joehoe ik heb het koud....hahahah
geloof wel dat ze het leuk vind hahah...
van het weekend gaat ze over naar der ledikant, moet nog inelkaar, dus gaan we der kamer eens verbouwen hahaha..ben benieuw hoe ze het doet.
ze is vanacht trouwens niet meer gekomen, wat ik wel verwachte omdat ze der laatste fles gisteren om 20.15 had en daar 60 van liet staan...maar niet dus...heb haar om half 5 ff gehoord toen ik moest plassen en toen was het 6 uur...wel erg vroeg maar goed...we lagen om 8 uur weer op bed...half 10 echter weer wakker...
net ff gezogen en gestoft...en de tuin geveegt, lagen allemaal bladeren...grrrrr en net nog een keer geveegd, want de buitendeur staat open en de hond en kat spande samen en hebben een plant uitgegraven, lag over me hele achteruit.....en in me bijkeuken...nee ik zuig voor de buren nou goed, af en toe...stomme beesten hahaha

lois ligt in de wagen te slapen, ben niet gewend dat ze slaapt rond deze tijd..ze heeft om half 11 gegeten, maar omdat ze vanmorgen natuurlijk maar even nog heeft geslapen, was ze nu moeier...ach voor mama ook wel lekker...

ik ga nog genieten van deze en volgende week...lekker relaxen en luieren...want dan begint op 3 nov...me andere leven..

ohja moet de opvang gaan bellen..

xx bambi

bambi: ik heb zo als ik het van essy lees wel hetzelfde gehad met joey, 24 uur op een dag krijste hij door merg en been, hij sliep niet overdag en ook niet in de nacht en wij zaten op een gegeven moment om de beurt een nacht beneden want hij werd neit stil en toen 5 weken ongeveer na de bevalling moest ie worden opgenomen in het ziekenhuis en zijn daar toen met het inbakeren begonnen en dat gaf het heeft nog wel 4 maanden geduurd voordat ie helemaal stil was maar goed, en als ik dat verhaal van essy lees denk ik er toch weer aan wat een verschrikkelijke periode dat is geweest, en dat ik heel goed weet hoe essy zich voelt
en lois heeft lekker geslapen vannacht alleen een beetje vroeg wakker vanmorgen, 6 uur mooie tijd hahahhaa
ja nog even dan ga je weer aan het werk, ga inderdaad nog even lekekr van lois genieten

meiden ik ga verder met me eten, tot later

xxx linda

lois is erg wakker vandaag zeg...net lekker een vers appel prutje op..en zit nu alweer blij te wippen in de stoel hahaha...zijn al lekker wezen wandelen , hond uitgelaten..
en we gaan zo naar me schoonzus, ff op de koffie, wel met de auto, lopend iets te ver..

heb ook de opvang gebeld, want nog steeds niks gehoord...sta denk op de wachtlijst...word morgen terug gebeld...heb ik aangemeld toen ik nog iets van 16 wk zwanger was...kan je nagaan...ga ook ff kijken of er andere kinderopvangen in onze plaats zijn, en anders blijf ik maar op de wach lijst staan..wil zoiezo 1 dag, dan heb ik ook wat achter de hand....stel nou dat we gezeik met me ouders krijgen...dan kan ik wellicht makkelijker bij het kdv terecht...en het is bovendien erg goed voor lois sociaale ontwikkeling.

lois is best aan het hoesten ....en weer die waterige ogen, maar nog niet echt snotteren..net als mama gewoon al weken kwakkelen en het niet echt uit komen..

xx bambi

Terug
Bovenaan