Klusbabes 32!!!!

Ha meiden!

Biebje: hoe maak je het??
Linnie: ja vreselijk zwaar lijkt me dat geweest voor jullie...........werd al hypernerveus van de hoeveelheid huilen van maudy en dat was echt niet 24/7...........petje af hoor!
Bambi: weer een lekkere drukke dag! Balen van die opvang he, is echt af en toe waardeloos..........wij hebben over 3 weken een kennismakingsgesprek met onze mogelijke gastouder..........ben benieuwd!
veel plezier bij je schoonzus en misschien kun je, als Len onder de douche staat, de deur dicht doen en dan met Lois even gaan stomen in de badkamer.........doen we met ons meisje ook, komt het wat los zeg maar............
Sterretje: fijn dat het al iets beter gaat want dit is niet vol te houden................sterkte hoor! Doet je meisje het verder goed??

Nou. ons kind is werkelijk voorbeeldig! Net bijna 4 uur tussen de voedingen en toen heb ik haar wakker gemaakt, moet van de dag geen nacht maken zeg maar. Dus weer keurig haar flesje leeg en nog lekker gekoeteld in de box, na natuurlijk even bij mij op schoot liedjes te hebben gezongen...........vaste prik. Hoofd, schouders, knie en teen enzo........schuitje varen, theetje drinken...............klap eens in je handjes...........en met het hele repertoire gaat ze verbijsterder kijken: "waar ben ik in godsnaam beland......." Whahahaha!
Nu ligt ze weer op bed. Fons is een spaarrekening voor haar openen en ik moet als hij terug is even boodschapjes doen, we eten vanavond pizza! Jammie..........tijd geleden. Morgen weer brocolli.............

@linda: tja ik kan me voorstellen dat dat van stefanie herinneringen ophaalt. Het rotte is dat je soms ook niet weet wat er is. Hebben ze pijn? En zo ja, waar? Wij hebben afgelopen week dan ook 2 keer bij de ha gezeten. Gelukkig was het slechts een virus, maar dan nog, ze hoest nog en wordt daar wakker van. En als je met zijn tweeen een baby 24 uur moet bezig houden. Kortom petje af voor je!
@rimke: hier volgt ook steeds een liedrepetoire. Maar op een gegeven moment lachen ze al als ze de eerste noten horen.
Met de kleine is alles verder in orde op het hoesten en snotteren na. Ze is net een nieuw ritme op aan het bouwen, dus we weten weer niet waar we aan toe zijn. Volgende week naar het cb en dan maar eens serieus vaste voeding overwegen.
@bambi: een nadeel van het kdv, ze vangen daar alle virussen. Maar goed, ze hebben het dan tenminste al gehad.

Nou, ik mag niet verder lezen of schrijven van de kleine. Ik hoop tot gauw.

bambi: klote is dat he, dan geef je je ongeboren kind op voor het kdv als je nog geen 16 weken zwanger bent en dan hoor je er nog niks van, hopelijk krijgen jullie snel nieuws erover en ze had een wakkere dag vandaag maar wel lief

rimke; lekker met maudy onder het stoom van de doche staan dat kan natuurlijk ook voor de snottebellen, en ze is voorbeeldig geweest vandaag en je moest haar zelfs wakker maken zeg nou helemaal goed hoor

sterretje; 2x bij de ha geweest met de kleine zo verschrikkelijk zielig en je kan niks doen,en je gaat naar het cb voor of je vaste voeding mag geven, als jij denkt dat ze er aan toe is zou ik het gewoon doen. maar ja zo denk ik haha bij het cb leven ze volgens het boekje maar ja het ene kind is sneller dan het andere kind.

ja dat van essy brengt echt nare herinneringen naar boven, maar goed het is neit anders en je leeft dan gewoon op de automatische piloot tenminste bij mij het gevoel gaat gewoon weg, en dat vond ik verschrikkelijk maar ik kon niet meer, overal werd ik weggekeken en ik ging geen winkel of wat dan ook meer in op visite ging ik ook niet meer want dan konden we elkaar niet verstaan, en het erge van alles was toen ook nog de periode dat me moeder ziek werd dus ik ging van hot naar her maar ja we hebben het overleefd,
en ik wil echt neit zielig doen ofzo hoor als ikdit schrijf maar ik   weet gewoon zo goed hoe die arme essy haar voelt, en nu heb ik de aller allerliefste jongen van de hele wereld

ik heb lekker een tulband gebakken vanmiddag en hij is heerlijk hahah jullie ook een stukje?

xx linda

ohhh jammie linda, ik lust wel een stukkie hoor...ja je had niet alleen een huilbaby, maar je bent ook nog beperkt in je sociaal leven, je komt nergens meer aan toe, nergens kan je heen...en waarschijnlijk blijven er ook mensen weg...gelukkig is het goed gekomen met die smurf van je...ach en die kwakkel klachtjes van hem...neem je gewoon voor lief.

sterretje volgende week eens op het cb over vast voedsel praten...ik durf te wedden dat ze zeggen dat je tot 6 maanden moet wachten hahaha. joh meid je hebt hun toestemming toch niet nodig...
en wat betreft het ziek zijn oplopen  op het kdv, tja dat moet dan maar, anders krijgen ze het wel als ze naar school moeten..kan je het beter gehad hebben..

rimke, maudy goed geslapen, maar net wat je zegt, niet van dag nacht maken natuurlijk.. waardeloos van de opvang indd...nou heb ik het geluk dat me ouders gaan oppassen...die wil het liefst alle dagen wel, en zal dat dus aan het begin ook doen...wil het zelf niet hahaha

nou ben benieuw hoe de klusbabies het van het weeken doen..dan gaat de klok een uur terug...raken ze helemaal uit hun ritme...komen ze ipv 6 uur om 5 uur hahah..ach we zullen zien..

zit te wachten op me man...eten staat al klaar...lees te verpieteren....hij is weer eens te laat...zucht...gisteren nog over gehad...werkt tot 5 uur ip..5 minuten hiervandaan...en half 6 red ie meestal niet.....zucht...dan maar kleffe macaroni...

xx bambi

Bambi: was je man evengoed nog op tijd voor het eten? en inderdaad mijn sociale leven was in die tijd helemaal klote, ik was zelfs een maand later begonnen met werken maar gelukkig hadden ze daar begrip voor ,

meiden ik ben weg, ik ga nog effe een boekie aan joey voorlezen en zijn pyjama aantrekken en dan kan ie straks op bed, hij wordt nu eenb eetje vervelend want hij heeft niet geslapen vanmiddag en hij is moe, en vanavond komt de reiki mevrouw heerlijk
morgenochtend voordat ik ga werken lees ik alles weer bij
fijne avond

xxx linda

Mamoetje:gefeliciteerd, eindelijk weer een zwangere babe! En een streep is een streep

Jeetje, wat erg voor essey en haar kindje. Pff als een kindje toch dag en nacht huilt, je staat gewoon machteloos. En zelf wordt je ook gek volgens mij. Hoop dat ze een oplossing kunnen vinden

Zuster Rimke: Vindt t ook raar hoor dat er geen arts kwam, en verpleegster kon ook niks vertellen, alleen wat ik wel en niet mocht doen. Raar trouwens dat Linda alles gelijk mocht doen en ik niet, terwijl zij in principe een zwaardere operatie had.
Misschien dat ik morgen toch nog eens ga bellen. Maar moet ik dan naar de verpleegafdeling bellen of naar de gyn zelf? Althans, krijg altijd de secretaresses aan de lijn

Bambi; nog steeds niks gehoord van kdv?? Misschien moet ik alvast mijn eicel opgeven haha, weet ik zeker dat ik snel aan de beurt ben

Sterretje; fijn dat de kleine zich al beter voelt, en dat jij wat meer kan slapen. Plassen gaat nu goed hoor, alleen de 1e avond even moeilijk.

Jacqy; lekker aan de schijt hah, nog gewerkt vandaag? En weer lekker geklust. Helaas kunnen wij niet klussen dit keer, maar volgende maand gaan we er ook weer voor!!! Mocht het nodig zijn natuurlijk, misschien blijkt bij controle dat we voor IUI gaan ofzo

Happy; druk druk druk

Vandaag nog lekker thuis gebleven. Voel me verder prima, niet moe ofzo, maar nog wel pijnlijk bij buik. De wond zelf en alsof het van onder helemaal beurs is, maar gaat wel al beter hoor. Heb vandaag werk gebeld dat ze me beter mogen melden maar dat ik morgen dan mijn parttime dag wil opnemen die ik maandag niet heb opgenomen. Tenslotte hebben zij hier ook niet om gevraagd en beetje bemiddelen kan nooit kwaad. Maar was oke. Maar morgen wordt er een nieuwe bedrijfsfoto gemaakt, en ze wilde wel graag dat ik er bij was, en ik zelf ook wel eigenlijk. Dus wordt ik morgenvroeg opgehaald en misschien thuisgebracht, zie wel. Komt wel goed. Shit moet ef plassen en p**pen….5 min later, zo dat lucht op haha. Jacqy heeft me aangestoken.
Gister kreeg ik trouwens zo een pijn in schouder bij t slapen gaan, moest helemaal rechtop gaan zitten. En op zij liggen is ook pijnlijk, maar lig meestal op zij, dus beetje vervelend. Slaap verder wel goed, maar als ik wakker wordt heb ik helemaal rugpijn van t op rug liggen. Ach, wat een zeikerd ben ik toch haha. Beetje zielig doen heb ik gewoon zin in

Mijn vriendin is nog niet eens langs geweest op ziekenbezoek, is natuurlijk niet verplicht, maar dinsdagavond kon ze niet omdat ze opeens ging spinnen en vanavond ook volgens mij. Dinsdag sms-te ze dat ze langs wilde komen rond 4 uur .Zou eerst om 1 uur dacht ik dus geholpen worden, dus ik terug gesms-t, nee dat kan niet, want wordt 3 uur geopereerd. Toen zei ze dat ze dan gelijk nu wilde komen. Nee kan ook niet, geen bezoekuur Heeft me gisteren wel even gebeld. Maar wat ik dus met dit verhaaltje wil zeggen is dat ik nu ziekjes ben ze niet komt omdat ze nu plotseling weer een opvlieging voor t sporten heeft. Dan denk ik van, je kan toch wel even komen en dan gaan sporten??? Ach, misschien komt ze nog wel ef.

Mannetje is nu naar zijn moeder in ziekenhuis. Volgens mij weten ze nog steeds niet of ze nu wel of niet geopereerd gaat worden. Volgens mij mag ze wel vrijdag naar huis, anders ligt ze toch maar te wachten in t ziekenhuis

Ha meiden,

Zo, ons meiske ligt weer in haar bedje, in afwachting van de gigantische nachtfles die ze gaat krijgen..........we vertellen haar niet dat de klok achteruit gaat............whahahaha!!!
Zit ik een beetje op onze computer te kijken, blijken we inenen wat filmpjes te hebben van de bevalling en vlak daarna..............1tje dat ik net een wee aan het wegpuffen ben, en 4 van na de bevalling van maudy en dat ik haar op ga zoeken op de neonatologie............ik heb gehuild! Dat zijn nou net de beelden die ik miste, van een bewegende maudy vlak na de geboorte........ligt ze in haar luiertje in de couveuze een beetje te steunen en kreunen van de pijn..............de schat. Ik ben er helemaal een beetje van ontdaan..........

Linnie: ik lust ook nog wel een stukje tulband! Veel plezier met het voorlezen van je lekkere mannetje! Jullie hebben een heel zware start gehad en nu kun je het lekker inhalen........

Bambi: ach, het eten verpieterd.......kleffe macaroni............hoop dat je het zelf wel lekker vers heb gegeten?

Bieb: die rugpijn komt ws van het gas wat ze ingespoten hebben.........en beurs aan de onderkant.........tja, zijn ze natuurlijk druk bezig geweest. Ik vind het nogmaals waanzin dat je nog geen arts gesproken hebt hoor, ik vind dat je daarvan wat moet zeggen! Schandalig. Je bent geopereerd for fuck's sakes...........sorry hoor! Dan wil je toch weten wat er gedaan is en gevonden is?? Eikels........
En morgen de groepsfoto van je werk......dat moet kunnen toch?

Nou fons is naar de brandweer dus ik ga nog even 600 keer de filmpjes kijken, goed voor de verwerking...............

Meiden het is officieel ik ben zwanger!!

Mijn eigen HA is op vakantie dus moest naar de vervanger.. hele vervelende assistente.. Toen de test pos. was en ze het aan ons kwam vertellen keek ze ons heel gek aan omdat we blij waren.. En toen zei ze o, het is dus gepland.. Nou dan feliciteer ik jullie maar.. Gek mens..

Leef een beetje in een roes.. Mannetje moest huilen toen we wegliepen bij de HA., was wel schattig..

Was zeeeer laat thuis vanacht en de hele dag gewerkt dus ga lekker naast me mannetje in bed liggen..

Meiden bedankt voor alle felicitatie's.. Morgen vrij dus dan kom ik even buurten!

xxxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan