Klusbabes 32!!!!

Lieve meiden,

Sorry dat ik er niet zo vaak meer ben, maar ik heb het weer zo druk met van alles, lijkt wel of er geen einde aan komt..... doe ik ook wel zelf natuurlijk....
Ik probeer jullie verhalen altijd wel bij te lezen nog ff voor dat ik naar bed ga, maar van reageren komt niet zo veel..................

Maar in ieder geval bij deze Mamoetje.... GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal super gaaf meid!
Geniet er lekker van, je heb er lang genoeg op moeten wachten!

Slaap lekker allemaal!
Ik denk aan jullie!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

bieb; die pijn in je schouders en rug komt inderdaad van dat gas wat ze hebben ingespoten, ik heb daar 1 dag last van gehad, en je gaat vandaag de afdeling bellen dat zou ik ook doen hoor, en vandaag een groepsfoto op je werk dat is wel leuk hoor, en doe nog maar effe rustig aan
Ik heb ook een week na de operatie bloed uit me navel gehad, zegt natuurlijk niet dat jij dat ook gaat krijgen maar dat vond ik zo raar, en dat bleek wondvocht te zijn.

rimke; hoe heeft maudy het gedaan gisteravond en vannacht? en je hebt filmpjes gevonden van de bevalling, misschien ook wel goed voor de verwerking om dat te bekijken

mamoetje; nogmaals van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten meid

phoebe; druk druk druk,   ook proberen even tijd voor jezelf temaken he

happy: hoe gaat ie met jouw?

zo de reiki was weer lekker gisteren en vannacht heerlijk geslapen, me temp was vanmorgen weer wat lager dan gisteren maar ik heb nu wel ruim een uur eerder getempt omdat ik moet werken, ach we zien wel hahah
meiden ik ga stoppen ik ga me klaarmaken voor te werken

xxx linda

Ola lieverds, hier gaat alles goed maar had me verslapen ( haha heerlijk hoor zo n pilletje ) en moest er om kwart over acht zijn...ga ik niet meer redden he......ga nu dus maar opschieten...verder ff een dipje hier....mn nod bijna en niks spannends aan en nu mamoetje zwanger ( vind het heeeeerlijk voor jou hoor lieverd ) maar, word weer ff met mn neus op de feiten gedrukt he. kan ook niet verwachten dat alles na 1 gesprek weer keok en ei is he maar, het ging de laatste dagen ff zo lekker. Mn bloeddruk waswel weer iets gezakt en was 8 ons afgevallen dus nu 5.2 kilo eraf...dat zijn dan weer dingen waar ik vrolijk van wordt he ! Meiden, sorry voor mn gejammer hor.....fijne dag en tot vanaaf

Kussss happy

hoi ff snel, want me meisje komt zo uit bed....

mamoetje oke nu heel officieel gefeliciteerd...wanneer is het zover,,,,en gaan jullie nu verhuizen of wat is dat dan met jullie huis..

phoebe druk druk meid..

linda lekekr genoten van de reikie gisteren en nu werken..

happy verslapen ....ach kan gebeuren...niet teveel treuren he...goed hoor al   meer als 5 kilo eraf...zo gaat ie goed..

bieb vandaag op de foto met je werk...ben benieuwd hoe het gaat en wat je collega denken, want gelloof niet dat iedereeen het weet toch, die zullen ook wel denken. he bieb is niet ziek hahaha

ehm rest weet ik niet meer..

lois was weer vroeg wakker voor half 7 en pfff trek dat slecht...net wel lekker nog wat geslapen...maar onrustig...nou snap niks van lois hoor...ze is niet ziek...lijkt er elke keer op...maar ze snotterd niet...af en toe hoesten en niezen, maar thats it..

ga straks ff bij me zusje langs...20 wk echo kijken...en de babykamer...verder heb ik geen zin in iets....ben moeeeeee.

eerst die griet uit bed plukken....heb haar om 10 gehoord toen ik wakker werd...nu slaapt ze nog, maar goed wat te doen ???

xx bambi

hey meiden

bambi: lois weer vroeg wakker, joey zat ook al om half 7 gezellig bij mij beneden aan tafel. wen er maar aan hahaha en dat bedoel ik niet verkeerd hoor, en was het leuk bij je zusje de echo bekijken en was het een mooie kinderkamer?

happy: o jee je verslapen, en ik snap dat je weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt nu mamoetje zwanger is, maar probeer er niet al teveel bij stil te staan ook al is dat moelijk, eerst al het andere op orde krijgen meid, en je bloeddruk was weer iets gezakt en weer afgevallen dat zijn hele goede dingen meid, werkse voor vandaag,

Bieb; hoe is het gegaan met de foto op je werk? en hoe gaat ie verder? heb je nog pijn bij je schouders?

zo me werk zit er weer op en wat een klote weertje zeg vandaag pfff echt treurig, maar goed,   voor de rest geen nieuws hier

xxx linda

Hallo meiden!!

Even een kort berichtje van mijn kant, dat ik jullie niet vergeten ben:

Mammoetje: GEFELICITEERD!!!!

Ik lees nog wel mee, maar kan nauwelijk reageren. Eerst door tijdgebrek, maar sinds een week aan huis gekluisterd wegens extreme misselijkheid. Ik geef niet zoveel over (deed ik al niet) maar eet nauwelijks wat. VK is al thuis geweest en hoef gelukkig nog niet opgenomen te worden, ze had m'n urine getest.... Maar moet zoveel mogelijk rust houden en proberen zoveel mogelijk te drinken. Slik Emesafenetabletten en dat gaat wel redelijk. Maar het is echt irritant, moet om elke slok en hap die ik neem vechten, omdat ik me toch licht misselijk blijf voelen en dus door die misselijkheid heen moet blijven eten. De VK zei dat het best nog wel eens een paar weken kon gaan duren... zucht.... ben nu in 1 week 6 kg kwijt, dus hoop dat ik het kan stabiliseren. Ben pas 7 wk zwanger, dus da's nog best vroeg. Ze zei dat het dan misschien wel een tweeling was, omdat ik ook al zo vroeg posi testte (3wk 3dg) Maandag echo, dan laat ik het wel weer weten.....

Sorry voor ego bericht, nu ik wat meer tijd op bed doorbreng, met laptop, hoop ik weer wat actiever mee te kunnen schrijven,

Liefs, K

hey klaasje: fijn weer wat van je te horen meid, en zo verschrikkelijk misselijk, dat is niet fijn, en hopelijk hoef je ook niet te worden opgenomen, heel moeilijk om door je misselijkheid te eten en drinken maar blijf het proberen meid, en maandag een echo om te kijken of het een tweeling is, nou succes meid en laat wel even weten hoe het is gegaan

xx linda

ik ben weg meiden ik ga joey wakker maken en dan nog even boodschappen doen maar het regent, en ik wil er niet doorheen mar ja wat moet dat moet,
ik ben er later nog eventjes

xxxx linda

bah wat een weer...echt weer om niks te doen...

klaasje fijn om weer van je te horen...meid zo misselijk..das wat minder..6 kilo is erg veel..dan ben je zo blij dat je zwanger bent en dan kan je er nog niet echt van genieten..
wanneer ben je uitgerekend, kunnen we dat even op de wolk zetten..succes maandag met de echo....ben zo benieuwd...zou best leuk zijn een tweeling..

linda ook door het baggerweer heen..en joey ook vroeg op...tja als ik straks werken moet moet ik er ook half 7 uit hahahah..

nou de babykamer van me zusje is echt super leuk...ben er gewoon jarlours op...ze heeft een winny de poe kamer met blauw en groen...echt zo leuk...hele leuke wandstickers en schilderijtjes...leuke poo slabben rompers doeken boxkleden , noem maar op...heel leuk tijgetje hobbelbeest hahaha en gewoon echt heel leuke meubels...super.
en de echo gezien druk kindje, ik dacht na het zien van de echo dat het jongen word, maarja blijft een gok..ze is wel heel erg hezelfde zwanger als ik...we zijn allebij behoorlijk stevig van onszelf..me zusje is zelfs bijnas 10 kilo zwaarder aan het begin van de zw.schap als ik was...maar ze draagt hetzelfde en is nu 20 wk en heel duidelijk zwanger...ze zeggen altijd dat dikke mensen niet zoveel aankomen. ahum....waren er bij mij tegen de 30 aan hoor...hahaha..maargoed daar zaten ook stoppen met roken kilo's bij...en bij me zusje niet..die is al eerder gestopt en dus al eerder 10 kilo aangekomen...net als me moeder...15 kilo na het stoppen....onze familie komt gewoon zoveel bij...andere spijsvertering ofzo...

verder de buikdrager van me zusje uitgeprobeerd...moest me hond uitlaten, maar is zeiknat buiten, ga ik niet me de wagen naar buietn...kind ingeladen in dat ding...paraplu en we zijn droog gebelven...ze vond het wel spannend...maar pff weegt best door hahahah.
volgende week eens uitproberen in het bos, miss me man wel..

ga ff lekker tv kijken en ff de verwarming aan met een schaaltje kruidnootjes...hihih
xx bambi

Terug
Bovenaan