Klusbabes 32!!!!

hey meiden

bambi; het kamertje van je zusje klinkt heel erg mooi, ik ben ook zo gek op winnie the pooh en de echo was ook mooi om te zien, en nu lekker aan de kruidnootjes hahah heerlijk, wij noemen dat moppies hahaha

zo bij me tante geweest en me nichtje is daar ook altijd en die is zwanger van de 2de maar moet nog 2 weken en nu was ze naar het ziekenhuis want ze had zoveel pijn gekregen vanmorgen dat ze ook niet meer lopen kon, me tante al gelijk in de stress want zometeen gaan ze het kind halen met een keizersnee, ik zei al van nou dat gebeurt niet want een keizersnee krijg je niet zomaar, ik zei al misschien dat die kleine gewoon op een spier ligt ofzo, en dat was dus wel het geval, en ze moet nu goed rusten wat ze niet echt deed, en dat gaat ze nu wel doen de eigenwijs hahaha

me vriendin komt zometeen dan gaan we lekker hier eten en lekker niks doen altijd op vrijdagavond dus ik ben er niet meer vanavond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Ha meiden,

Wij hebben een op en neertje Alkmaar gedaan, op kraambezoek.
We hebben er op de terugweg 3,5 uur over gedaan, we wilden voor de files uit maar dat mislukte jammerlijk.........
Heb alles gelezen, kom vanavond of morgen weer buurten..............

Dikke kus Rimke

He meiden!

Klaasje goed weer van je te horen! Maar wat vervelend dat je zo misselijk bent! door de misselijkheid heen eten, dat is echt kut! En al 6 kg afgevallen... jeetje dat is niet niets! Hoop dat het snel beter gaat met je, en dat je niet opgenomen hoeft te worden..
En misschien een tweeling! spanned, laat je het weten?

Rimke, zo, dat was me het reisje dan wel! Jeetje zeg! Tot straks!

Happy, verslapen, ow.. dat vind ik altijd zo erg. Heb dan altijd het gevoel de hele dag achter de feiten aan te lopen!

Bambi, de buikdrager, ja lijkt me ook zwaar, maar ook fijn, denk dat je je kindje dan heel dicht bij je hebt! leuk dat het kamertje zo leuk was en de echo!
Maar mis ik iets?? waar is je mannetje??

eh... weet het verder niet meer!
Vanavond komt onze ceremonimeest(es) om het een en ander door te spreken, en natuurlijk voor de gezelligheid!!

Meiden tot later!!

x Jacqy

hallo,

linda veel plezier met je vriendin vanaaf
rimke pff wat een rit, had maudy nog last van de file ?
jacqy ? me man ? die is gewoon thuis hoor. ? jij las zeker dat ik hem mis hahahah. ik bedoelde met miss. mischien me man met de buikdrager   hahahah..

ga lekker gtst kijken en popstars...morgen zat te doen...boodschappen...lois kamertje doen...ander bedje enzo...gaten boren, lois foto moet nog aan de muur in de huiskamer...

xxx bambi

Zo, bijgekomen, opgewarmd en gegeten..........wat een schijtweer.
Kraambezoek was erg gezellig, heenreis zonder problemen. 1,5 uur. Terug weg gingen we dus, dachten we, voor de files weer uit terug naar Velp. Mooi niet dus.........
Dus op een gegeven moment kreeg Maudy honger, dus bij een restaurant lauw water gehaald en flesje gemaakt en op de achterbank gegeven. Maar ja, maudy zit natuurlijk in de maxicosie en dat is niet haar favoriet. Ze kan natuurlijk geen kant op, dus huilen..........was de luier gaan lekken.........heel haar stoeltje nat...........kut luiers van de Etos.........was zo boos.......maar goed, Maudy thuis verschoond en lekker gewassen en die ligt nu compleet uitgeput in bedje........met een vol buikje, want ze heeft net nog gegeten.
Ik nog even op de bank met thee en speculaas, en fons naar een verjaardag. Geen puf meer voor en ik ga niet weer met maudy slepen........daar heb ik geen kind voor op de wereld gezet, om die over de zeik te helpen.
Jongetje van mijn vriendin is een schatje, wat een ukkepuk vergeleken bij Maudy.........die is nooit zo klein geweest........wahahaha!!!

Linnie: veel plezier met je vriendin!

Jacq: een afspraak met de ceremoniemeester! Ook leuk, dingen voorbespreken!

Bambi: zo'n draagzak lijkt me ideaal! Wij hebben zo'n hangzak maar dat is met dit weer niet zowat meer, is meer iets voor de zomer, misschien dat wij er dus ook zo eentje aanschaffen, maar eerst een babygym voor Maudy!

Happy: hihihi, fijn he, die slaappillen! Alles nog goed gekomen vandaag?

Klaasje: wat waardeloos meid! Hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen, en misschien een tweeling.........ach, ik testte ook vroeg positief.......een keer wel een tweeling, de tweede keer dus niet, en toen testte ik ook vroeg positief! Plezier met je echo maandag!!!

Mamoetje: officieel gefeliciteerd dan! Fijn hoor! Nu gaan genieten samen met je mannetje!

Bieb: hoe is het met de groepsfoto gegaan? En metje buik, hoe gaat het??

Zo, iedereen gehad of niet?
Ik ga nog effe relaxen en dan lekker mijn mandje in!
Tot morgen!

Rimke; wat fijn dat je toch nog een stukje film hebt van de geboorte van Maudy. Misschien helpt t je een beetje om de traumatische gebeurtenis te verwerken. Heel stomme vergelijking maar ik wilde heel graag van onze bruiloft een stukje film zien dat we met onze ouders het gemeentehuis binnenlopen. Mijn zwager had dat niet opgenomen, en wat blijkt, mijn zus wel. Zo leuk en mooi om te zien. Oke, bij mij was het dus niet traumatisch maar wel fijn dat dat stukje opgenomen is

Mamoetjel nou zeg, wat een stomme assistente zeg, dat ze dat zo zegt. Zeker omdat jullie jong zijn ,zou t niet gepland zijn, wat een bitch zeg. Maar alsnog van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!

Phoebe; hallo en doeii haha

Linda; gelukkig bloedt t wondje niet, maar heb er toch nog wel last van, die bij navel. Het is ook zo een rare plaats, loop nu t liefst in mijn joggingbroek,dan drukt t niet zo ertegen aan.

Happy; goed toch, 5,2 kilo eraf, ga zo door!!! En ik voel wel beetje zelfde als jou hoor, ben heel blij voor Mamoetje, maar ik wil zelf ook zo graag. Zucht, nog even geduld hebben…..

Klaasje; jeetje een 2-ling! Ben benieuwd of het echt zo is. En 6 kilo kwijt in een week is natuurlijk best veel. Verder gaat wel alles goed met zwangerschap?

Bambi; gaat ook snel met je zus zeg, al 20 weken zwanger. En beetje jaloers op de kinderkamer. Ach als je voor de 2e gaat, kan je t nog leuker maken haha

Jacqy; en alles besproken met ceremoniemeester? Leuk he de voorbereidingen.

Rimke; balen zeg dat alles nat was van plassen van maudy, zou ook boos worden haha, Niet op kindje natuurlijk maar op hele gebeuren. En groot gelijk dat je thuis blijft nu hoor

Vanmorgen werd ik rond half 9 opgehaald door collega. Heb haar wel verteld van kijkoperatie, verder weet niemand t eigenlijk. En had vandaag mijn vrije dag (parttime), dus ben daarna lekker naar huis gegaan. Wel met bus, geen zin om te wachten. Was rond 10 uur weer thuis. Gister had ik al gestofzuigd en vandaag de wc’s gepoetst en was opgeruimd. Ik moet wel zeggen dat als ik wat meer doe, dat ik ook afscheiding heb. Geen bloed, maar beetje bruin prut. Teken om te rusten dus haha. Heb verder ook niet meer gebeld naar ziekenhuis. Wacht wel op afspraak en dan zal ik s even precies zeggen dat ik t maar raar vindt dat ik niks gehoord heb van een arts. Wondje doet best nog wel pijn, zit ook op zo een rotplek. Heb geen pijn meer in schouder.

Schoonmoeder ligt op intensive care. Waren vanavond op bezoek maar kreeg weer pijn. Dus moesten we weg, gingen ze hartfilmpje maken. Dinsdag gaat ze naar ander ziekenhuis voor catherisatie (schrijf je dat zo?) en adh daarvan kijken ze of ze echt nieuwe hartklep moet.

Morgen moet mannetje eerst werken, en ik moet om 1 uur naar kapper. Zal mijn vriendin eens sms-en of ze toevallig naar dat dorp moet, want ik mag niet autorijden, en anders wordt t de bus. Daarna als hij op tijd is, gaan we even voor een kast kijken. Was nu in de aanbieding. En dan moet ik weer rusten haha

Ik zat laatst te denken…straks duurt t nog zo lang voor ik zwanger raak, en zijn alle mama babes alweer bezig voor hun 2e kindje….nee, zo negatief mag ik niet denken.. Mijn tijd en die van de andere babes komt ook nog wel….

Er is nu een horror film op canal+ maar ben die niet echt aan t volgen. Mannetje ligt al in bed, moet om 5.15 uur op. Nou, dan lig ik nog op 2 oren haha

Klopt t nu dat er 10 babes zwanger of mama zijn, en 7 nog aan t proberen??

Hoe zal t eigenlijk met Kruimels en Pip zijn??

goeiemorgen meiden

bieb; heb je last van de wond op je navel? ik heb daar niet zoveel last van gehad maar wel heel lang van de wond waar me linkereileider is weggehaald daar heb ik zeker nog ruim 2 weken pijn gehad. maar ja daar is natuurlijk wat weggehaald haha en dan kreeg ik ook steeds te horen haha me man zei steeds tja meid je bent geopereerd maar jij wil gelijk weer de mount everest beklimmen hahaha
en je schoonmoeder op de intensive care jeetje zeg ik ben benieuwd of ze nu wel of niet een nieuwe hartklep krijgt dat valt niet mee zeg, en zoals we dat hier zeggen, zuk bedakke.

rimke; nou dat was me het terugritje wel zeg en maudy haar pamper gelekt jeetje zeg zou ik ook niet blij mee zijn, maar ze is lekker moe en voldaan op haar bedje in slaap gevallen, Hoe heeft ze het gedaan vannacht?

bambi: succes vandaag met het ledikant in elkaar zetten. ik ben benieuwd hoe ze het doet op haar nieuwe bedje

happy: hoe gaat ie met jouw?

jacqy: was het gezellig met de ceremoniemeester gisteren, en hebben jullie nog van alles kunnen bespreken?

Ik heb het zo met essy te doen, de arme meid, het zit gewoon telkens in me hoofd zeg je bent zo machteloos , maar ze schreef gisteren dat het wel iets beter met hem gaat dat ie iets minder heeft gehuild en misschien dat ie maandag of dinsdag naar huis toe mag maar dat weten ze nog niet zeker

Me pa komt zometeen dan moet ik me scooter even naar de maker brengen en straks nog even joey zwemmen en daarna nog even bij me pa schoonmaken en nog even naar het graf en over de markt en daarna nog even naar me schoonouders en dan sluit ik me op want dan is het inmiddels avond, pfff ik wordt nu al moe haha, me temp was vanmorgen weer hoog gisteren was ie lager maar toen heb ik ruim een uur eerder getempt omdat ik toen moest werken, ach we zien wel
ik blijf positief haha
meiden fijne dag allemaal en ik ben er later nog even

xxxx linda

Terug
Bovenaan