Klusbabes 32!!!!

Linda; he, heb je een scooter? Leuke dingen vindt ik dat. Mijn nichtje heeft er vorig jaar 1 voor haar 16e verjaardag gekregen, superleuk
Ja, heb nog last van het wondje in navel, heel irri ook als ik een broek aan heb

Rimke; haha, Maudy lekker tussen haar poep gerold. En fijn dat ze langer heeft geslapen. Komt helemaal goed.
Mijn schoonmoeder ligt in Roermond. Dinsdag gaat ze naar Eindhoven, en na catherisatie wordt ze weer teruggebracht, en dan kijken ze of hartklep nog nodig is. Zo heb ik t begrepen hoor. Misschien moet ze maar naar jouw ziekenhuis, weet ik tenminste zeker dat ze in goede handen is haha

Jacqy; gooi t er maar uit hoor. Je mag best verdriet om je opa hebben. Hij zal als een sterretje met jullie meekijken tijdens de bruiloft en als jullie 1e kindje geboren wordt

Vandaag naar kapper geweest. Vriendin kon me niet brengen dus heb ik mijn zwager en schoonzus gevraagd of ze toevallig die richting op moesten. Ja toevallig, dus hebben ze me gebracht, Mannetje was op tijd klaar, dus die heeft me weer afgehaald. Lekker stuk van haren af, morgen even opnieuw wassen, want als ik van kapper terugkom zit t leuk, maar half uur later niet meer.
Daarna voor kast gekeken bij Trendhopper, en die hebben we gekocht, Levertijd 6 weken. Duurt wel lang, maar oke. Toen naar action. En daar kwamen we het stel tegen die we tijdens vakantie hebben ontmoet, even gekletst, en binnenkort spreken we wat af. Nouja, meestal zeg je dat, maar komt toch niets van. Maar we zien wel.
Daarna nog even wast eten bij Toko gehaald, en toen naar huis. En ja hoor, weer wat meer afscheiding.

Baal wel beetje, vandaag laatste vruchtbare dag. Zullen we toch maar sexen? Mag eigenlijk nog niet. Of we sexen niet echt, maar dat hij zijn spulletje gewoon bij mij naar binnen schiet, maar dan niet zijn ding naar binnen zeg maar. Haha zie je t voor je. Ze zeggen toch, voor t zingen de kerk uit, en toch raken mensen zwanger, nou, dan moet t zo ook lukken toch haha

Straks lekker stukkie vlaai eten. Pff moet eigenlijk wel op lijn letten, sport nu natuurlijk even niet, ach maandag weer op lijntje letten.

Zeg, gaat ons uitje nog door?? Niet op 8-11 volgens mij, maar misschien een andere datum?

hey meiden

daar ben ik weer

bieb; ik zou toch nog maar even wachten met klussen hahaha, ik heb pas na 2,5 week voor het eerst geklust en dat deed zeer aan de wond links waar de eileider is weggehaald. en spannend hoor voor je schoonmoeder zeg, en je hebt lekker pizza gegeten, vind ik ook wel eens lekker
Ik heb al vanaf me 16de een scooter, en vorig jaar heb ik een nieuwe gekocht en die wat ik daarvoor had had ik 6 jaar en daarvoor had ik van die citta's

rimke; je verveelt je hah en heeft maudy haar mopper uurtje nog gehad? en ligt ze nu lekker te slapen? hoe laat komt fons thuis?

meiden wat ik vanmiddag heb meegemaakt ik wordt zo weer gek ,
Ik wilde wat uit het keukenkastje halen waar me brood ligt en ik denk wat is dat zwarte nou, dus ik zeg tegen tom zou dit muizenkeutels zijn, nee zegt tom gewoon wat van het brood ofzo, ik haal de broodtrommel weg en daar lag het helemaal vol en gisteren is me dat dus totaal niet opgevallen.
Ik had ontbijtkoek in me broodtrommel liggen dus ik haal die eruit om de broodtrommel schoon te maken en het kastje, dat schoon, haal ik de ontbijtkoek open ligt er een dode muis in ik schreeuwen voor me leven en gooi dat ding in de gootsteen ik ben van boven naar beneden een paar keer gerend en schreeuwn en springen ik werd helemaal gek, ik wordt nu weer onpasselijk als ik dit alleen maar opschrijf, hoe of dat beest daar is gekomen mag joost weten geen gaatje of wat dan ook in me kastje te vinden, Ik had van de week een tulband gekocht en eentje zelf gemaakt dus ik heb die ontbijtkoek niet meer gehad vanaf vorige week maar ja ik zit elke dag in dat kastje en ik had die muizenkeutels nog neit gezien ik vind het zo vies ik gelijk alles weer schoongemaakt, gadver de gadverdamme blegh
Ik zei zometeen heb ik dat beest aan geraakt en zometeen ziektes ofzo het was een heel klein muisje maar gadverdamme ik heb ook al vanaf vanmiddag niks gegeten want ik heb geen honger,
zo dat wilde ik even met jullie delen haha,
Voor de rest ben ik geslaagd voor een tas, me scooter opgehaald bij me schoonouders geweest en me pa is net weg die vroeg of hij even mocht komen,
vanavond de klok ook een uurtje achteruit dus ik ben bang dat ik morgenochtend om half 6 beneden ben maar goed dat zien we morgen wel weer

meiden fijne avond en tot morgen

xxx linda

Goedemorgen,

Nou Maudy was het er gisteravond helemaal niet mee eens.........vanmorgen ook niet trouwens..........vrees voor het volgende sprongetje zo rond 7-9 weken.......en aangezien ze 1,5 week te laat was zit ze er nu midden in.......whahaha, maak mijn borst weer nat.
Fons was lekker laat thuis gisteren, baal er van, hij is afgelopen week elke avond weggeweest, en tuurlijk hij heeft vakantie maar toch............ik vind wel dat hij leuke dingen moet doen maar als hij leuke dingen doet moet ik thuis blijven.........want ik wil maudy niet overal mee naar toe nemen..........dus. Gewoon een avondje samen thuis, daar zou ik al blij mee zijn. Maar ook vandaag gaat dat niet lukken want we hebben zometeen een verjaardag.........geen zin.

Linda: gadverdamme!!! Mijn eetlust zou ook voor een maand verdwenen zijn geloof ik.........GADVER!!!!! Je doet er niets aan maar toch.......

Bieb: was je vlaai lekker?? En sport maar even niet nee, lijkt me niet zo goed, whahahaha!
Als je moeder naar mijn oude ziekenhuis zou gaan zou dat wel een reisje betekenen, ik werkte in Amsterdam. De ziekenhuizen waar ik in deze omgeving werkte (Ede, Apeldoorn en nu zometeen Arnhem) doen die operaties niet...........is vast wel een ziekenhuis in de omgeving die dat ook doet........

Nou, ik ben natuurlijk een uur vroeger dan normaal, maar Maudy wilde al drinken en om die nou meteen weer in haar bedje te leggen vind ik ook weer zo wat. Dus die is nog even lekker wezen spelen in de box en tja......dan ben ik wel wakker........dus daar zit ik dan.........whahahaha!!!
Zometeen het laatste wasje van het weekend draaien en dan lekker uitgebreid badderen enzo.......
Tot later!!!!

goeiemorgen meiden

zo ik was om 5 uur nieuwe tijd wakker vanmorgen en tom ook, joey om half 7 nieuwe tijd dus dat viel mee, Hoe hebben de andere klusbabies het gedaan?

rimke; maudy zit dus waarschijnlijk weer in een sprongetje nou ik hoop dat het mee gaat vallen, en fons was laat thuis gisteravond, ik zou dan ook balen, maar de ellende is dat het voor een makkelijker is om wat te gaan ondernemen dan de vrouw met een kind, en je wilt maudy ook niet elke keer wegbrengen ik snap dat je even baalt omdat hij ook nog geen avond thuis is geweest , en vandaag weer een verjaardag evengoed veel plezier meid

zo om half 8 lag ik in bad met joey en we zitten nu alle 3 schoongewassen te eten,
Ik ben nog niet over me muisverhaal heen, ik zit nu alles te controleren en ik ga zometeen nog maar een keertje stofzuigen, bah ik ben er helemaal vies van

meiden iedereen een fijne dag en ik ben er later vandaag nog wel eventjes

xxx linda

hallo meiden,

alles goed hier?
allereerst
MAMOETJE: van harte meid, geweldig dat er eindelijk weer iemand zwanger is.

BIEB: heb je al wat gehoord uit het ziekenhuis of heb ik daaroverheen gelezen

LINDA: zag dat jij extra huisdieren in huis had, haha vies he wij hebben weleens gehad toen ik de tuindeuren open zette dat er een muis zo naar binnen liep en die vang je moeilijk hoor.

BAMBI: dus je zus heb een leuke kamer, gezellig om daar even te gaan kijken

RIMKE: zag dat fons vrij was en veel weg was, ik vind eigenlijk ook al is hij vrij dan kan hij nog wel een keer bij jullie blijven toch dus ik snap dat je dat niet helemaal leuk vind. maar met maudy gaat het goed.

HAPPY: hoe is het met jou meid?

JACQY: snap helemaal wat je bedoeld met denken aan mensen die er niet meer zijn en vooral bij die gebeurtenissen dan kan je soms goed janken succes meid

voor de rest weet ik het ff niet meer, ben nu bij een vriendin die was gister jarig en we hebben hier geslapen vandaar dat ik op internet kon, denk ff snel kijken is wel lastig hoor thuis zonder internet en het duurt ook nog zo lang.

maar ben weer weg met mij gaat het prima zit midden in mijn klustijd.

o ja bambi helemaal vergeten maar marco was super gezellig en een mooie show.

liefs anoeska

hoi meiden,

ik zo goed als kon bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen

linda had een muis gatver de gatver
maudy heeft last van een komend of al bezig zijn sprongetje
anoeska kon ff snel buurten op de pc van vriendin
jacqy had verdriet om opa, dikke x voor jou
bieb toch wel baalde van het niet kunen klussen, moest wel lachen om je schiet het kwakkie er ff in vanaf de buitenkant hahaha
ehm verder weet ik eigelijk niet.

gisteren zo druk geweest met boodschappen doen, huis schoonmaken, lois kamertje verbouwen, is weer leuk geworden, en een hele grote berg streik.
gisteren aaf kwam me zussie en der vriend op visite, dus gewoon geen kans gehad om bij jullie te kletsen..

ohja rimke vroeg dat van waar me zusje het van betaalde...ze heeft al even werk..dus heeft wat kunnen sparen...2e hand meubels en heel veel had ze al jaren opgespaard...hahah

lois heeft super in der nieuwe bedje geslapen en werd pas half 7 nieuwe tijd wakker..en toen ging me man eruit en kon ik lekker tot 9 uur blijven liggen en toen ff heerlijk geklust...daarna douchen en nu ff niks...vanmiddag om 4 uur gaan we weg naar tarzan....jeeee heb er zin in..

denk aan jullie..
xx bambi

hihihi, linda! Kan me voorstellen dat je er helemaal vies van bent...........

Bambi: veel plezier zometeen!

Anoeska: fijn om t ehoren dat het goed met je gaat!!

Nou, ik ga even maudy haar flesje klaar maken, vreet de oren weer van mijn kop!

bambi: veel plezier bij tarzan vandaag en lois heeft het goed in haar bedje gedaan en met het uur terug ook helemaal super

anoeska; je kon effe bij je vriendin achter de computer, ik vind het echt lang duren voordat jullie pas internet hebben hoor
maar ben blij te lezen dat het goed met je gaat

rimke; maudy doet weer lekker eten helemaal goed, en hopelijk blijft dat ook zo.

we zijn vanmorgen even bij me tante geweest die had een nieuw bankstel gekregen en daarna even naar me schoonouders toe en tom doet nu even vis halen want die had trek in vis en ik ga chinees halen, ik geef echt niks om vis hahaha
vanavond maar vroeg naar bed want we zijn moe om 5 uur wakker ga je nu wel voelen haha. we hebben ook nog even geklust vanmorgen hahaha

meiden ik ben er later nog wel eventjes, ik moet nu joey zijn voet even vasthouden want hij heeft pijn

xxx linda

Terug
Bovenaan