Klusbabes 32!!!!

Heee meiden,

Hier ben ik weer, vanaf de bank, ziek, zwak en misselijk als altijd!! ha ha ha, dat zal nog wel ff duren denk. Heb net voor 't eerst vandaag wat gegeten; Brinta, gaat meestal wel goed.

Bambi, veel plezier bij Tarzan!!

Linda, wat lees ik nu? lust jij geen vis? En je woont in Volendam? Daar eten ze toch heel veel vis?   En muizen, gatver, ik wordt er spontaan weer misselijk van. Zeker als ze bij je eten hebben gezeten kan ik me voorstellen dat je er onpasselijk van wordt.

Rimke, ik lees met veel plezier je verhalen over je kleine meid. Echt leuk zeg. Doet de site het al trouwens? Ik zal zo eens kijken...

Nou morgen echo, en dan lekker iedereen vertellen!! Niemand gelooft meer dat ik al meer dan 1,5 week de buikgriep heb ha ha ha !!

Spreek jullie later nog !!!

He meidne!

Linda, wat goor! iel! ik ging helemaal rillen net toen ik het las! Bah! Hoe kan dat daar nou weer komen! En geslaagd voor een tas. Super!

Anous, midden in de klus periode... klussen voor je leven meid!

Bieb, hoe gaat ie? geneest het allemaal goed?

Klaasje, leuk echo! Hoeveel weken ben je dan zwanger? En nog steeds zo misselijk. Dat is wel balen zeg!

Rimke, een uurtje te vroeg op... tja, die kleintjes blijven niet liggen! haha

ben vandaag naar het dolfinarium geweest. Had nog vrijkaartjes.. Maar wat was het koud en nat zeg! Bah. ben helemaal bevroren nu! haah Maar was erg gezellig, en leuk. Vind die dolfijnen zooooo lief! In curacao heb ik er mee gezwommen, dat was helemaal gaaf!

Ga even de was aanzetten.
Meiden duimen jullie voor me dat morgen de uitslag bij de gyn niet tegen valt??

x Jacqy

Jacqy; ik duim morgen voor je hoor!!! 1 wondje is al aan t genezen, maar bij mijn navel doet best nog zeer

Anouska; wordt s tijd dat jullie internet krijgen haha. Al gesetteld verder?
En heerlijk in je klusperiode
Maandag 3 november krijg ik uitslag v an kijkoperatie

Rimke; Maudy weer bezig met een sprongetje! Wacht maar als ze 15 is, wordt t nog erger haha. Een avondje thuis met zn 3-tjes is natuurlijk ook wel eens fijn. Kan me voorstellen dat je niet altijd de deur uit wilt met die kleine. En anders laat je Fons met Maudy thuis, en ga jij lekker de hort op

Bambi: lekker geklust haha. Hoe was t bij Tarzan

Linda; gadver, een dooie muis in je kastje. Ben niet bang voor muisjes maar wel hartstikke goor zo een dood beest. Die kunnen door elk kiertje of gaatje heen, Wij hadden trouwens vorige week een muis in huis, mijn ventje hoorde hem piepen, de kat zat er achteraan. Toen heeft hij de muis gered Ja, echt diervriendelijk haha

Klaasje; hoeveel weken ben je nu? Elke keer als ik een berichtje van je lees denk ik dat je nog niet zwanger bent, en dan begin je met vertellen, en dan denk ik, oja Klaasje is natuurlijk ook zwanger…sorry haha

Vandaag van alles gedaan. Eerst om 12 uur naar retailpark, we hebben nieuwe luxaflex gekocht. Nu houten, want die aluminium staan alle kanten op. De katten gaan er gewoon doorheen, of zitten er mee te spelen. Met hout zal dat moeilijker gaan. Daarna voor bank gekeken, willen we ook nog. Maar eerst maar de kast en dan over paar maandjes een bank. Anders weer failliet. Boodschappen bij Albert Heijn XL, Jezus wat een dure winkel. Maarja we waren toevallig in buurt. Daarna op ziekenbezoek, Halve familie was er, dus gingen in kantine zitten. Mond en lippen van schoonmoeder zijn helemaal opgezet, dus nam haar in de maling dat ze botox had gebruikt haha. Gemeen he?
En toen eindelijk rond half 5 thuis. Nu is neef van mannetje hier, mannetje is hem iets aan het uitleggen, en ik zit fijn met kat op de bank.

Soms ben ik bang dat wondje bij navel ontstoken is, doet best nog pijn, af en toe een steekje. Maar heb geen etter of wondvocht ofzo. Wanneer weet ik nu echt dat wond ontstoken is? Andere wondje is fijn aan t genezen, jeukt ook, dan geneest het toch?

Morgen weer werken. Volgens mij is t de bedoeling dat ik deze week een dagje naar Amersfoort ga, maar is toch bijna 2 uur met auto of trein reizen. Als ik nog pijn heb, heb ik daar niet zo een zin in. Mag trouwens pas na dinsdag autorijden. Nouja, we zien t wel

Oja, heb trouwens nog meer ‘gesext’ gister, was toch raar idee haha. En mannetje vond t maar niks, hij was bang voor infectie ofzo haha

hey meiden

klaasje morgen een echo en dan het vertellen spannend hoor meid, laat even weten hoe het is gegaan

jacqy: hoe laat moet je morgen naar de gyn toe? ik denk aan je wel even laten weten hoe het is gegaan

bieb; tegen mij is toen gezegd als je een ontsteking krijgt dat je dan koorts krijgt maar ik denk dat je dat snel genoeg voelt, en ik het is gewoon een rotplek je navel want die gebruik je steeds.

meiden ik ben rijp voor een bed, hahaha Ik ben vanmiddag nog eventjes kerstkaarten aan het knutselen geweest, en om 5 uur kwamen tom zijn 2 neefjes en die zijn net weg, en joey was helemaal geflipt zo druk en gek, die ligt nu op bed maar slaapt dus nog niet ik hoop dat ie morgenochtend even langer slaapt dan vandaag, maar goed we zien wel.

Meiden ik ga lekker met een kop thee en een stuk chocolade op de bank zitten en dan vroeg me mandje in, morgenochtend lees ik alles bij en morgenmiddag werken en daarna behang afhalen bij me schoonouders

xxxx linda

goeiemorgen meiden

zo wat een rust hier gisteren zeg, iedereen een fijne zondag gehad?

jacqy: succes bij de gyn

bieb; werkse vandaag ik hoop dat het een beetje gaat

happy; hoe is het met jou?

ik heb een klote nacht gehad steeds wakker heel vervelend en tom snurkte weer als een idioot,
me temp was vanmorgen weer hoog, maar ja dat zegt natuurlijk niks dat hebben we bij happy en bieb al meegemaakt.
Ik ga zometeen even boodschapen doen, en nasi maken voor vanmiddag, en om 1 uur tot 3 uur werken en daarna behang afhalen bij me schoonouder, maar in de loop van de morgen kom ik nog even buurten

xxx linda

goedemorgen meiden,

klaasje succes met de echo vandaag..
jacqy succes bij de gyn vandaag..
rimke vandaag weer op   pad ? verjaardag toch ?
biebje ook weer aan het werk vandaag ?
happy meisje hoest ermee ? weer ff 2 dagen bijkomen ?
linda was de chocola lekker? geen muizen meer ?
sterretje hoe gaat ie nu ?

nou tarzan gisteren was helemaal geweldig...zeg maar overweldigend....zo mooi...
vond wel dat we wat ver naar achteren zaten, en moest heel de tijd scheef hangen om wat te zien, groot iemand voor me, vond het geen 1e rang kaarten....rij 21, maar goed hun noemen dat wel zo....gelukkig hebben met de ah toen voor 2e kaartje gratis gedaan, want 85 euro voor een kaartje .....bespottelijk...
waren iets na 11 uur thuis...file gehad en had al koppijn van de heenreis die was echt verschrikkelijk....zo harde regen en dan moet ik me zo concentreren op het rijden...pffff..maa goed de auto rijd heerlijk...1e lange rit..

duik nu snel me bedje weer in...want heb net lois er weer in en ze is stil,,ben nog zo moe dat ik ook nog even slapen ga....

xx bambi

Meiden, ff kort. Hier gaat het redelijk, zit nu in een fase dat ik jank om een scheet, echt heeeeeel erg maar ja, zal er wel bij horen. Ga nu de hond naar de kapper brengen en dan mn 2e gesprek ! Jacq, succes lieverd vandaag...ik duim hoor ! Klaasje, succes met de echo en daarna met het vertellen.......meisjes denk aan jullie hoor maar had echt ff geen zin. Zo dubbel om hier te kletsen nu, ik hoop dat jullie dat snappen !!! Linnie, gatver de gatver haha...tot laterssss

Liefs happy

Terug
Bovenaan