zo, goedemorgen!
Verjaardag gisteren was gezellig, maudy heeft zich keurig gedragen, sliep de hele dag al niet zoveel dus daar ook niet, lag wat te mopperen in haar wiegetje maar verder heel gezellig meisje!
Waren om 21 uur thuis, hebben haar op bed gelegd en tot 4.15 niet meer gehoord! Knappe meid!
Hoorde vanmorgen een "brrrrrr" uit haar mondje komen, zo schattig..........ze doet het heel zachtjes, dat brabbelen dus je moet echt goed opletten maar je ziet ook dat ze wil gaan "kletsen", dan gaat haar mondje vervormen en dan komt er dus een heeeeel zacht geluidje uit...............huilen daarentegen doet ze wel op vol volume dus ze moet nog even oefenen............whahahaha!!!
Jacq: succes vandaag meid! Ik duim voor een goede uitslag!
Bieb: toch niet meer gesexed? Whahahaha! Die mannen ook............
Linda: weer druk bezig geweest met de kerst kaarten..........hoop dat je het optijd klaar hebt! En Tom weer liggen snurken vannacht..........zucht. Fons hier ook.......heb ik wel 10 keer op zijn zij gedraaid.......hielp niet.
Klaasje: succes met de echo vandaag, zou twee niet leuk zijn.............hoop wel dat je je snel wat beter gaat voelen en dat de brinta er in is gebleven. Zo misselijk zijn is ook niets, tuurlijk je wil niet zeuren want nu ben je zwanger maar zeuren mag echt wel hoor, het is gewoon zwaar soms......
Happy: succes meid, stuurde je net ook al een smsje. Hoop dat het weer op gaat luchten, zeker nu de tranen zo hoog zitten!
Bambi: vast niet meer gewandeld gisteren, was zulk schijt weer...........
Nou, hier vandaag een rustige dag na de hectiek van gisteren. Maudy is net in badje geweest, doen we om de dag, en ik moet zo nog even douchen.
Ze ligt alweer in haar bedje, was moe, maar ze is het er niet mee eens, boze vrouw!
Dus ik denk dat we zo'n dag als gisteren krijgen, veel gemopper als ze in bed ligt. Is niet erg, als ze snachts maar slaapt.............en ik denk dat ze zo ook nog wel even in slaap gaat vallen, althans, dat hoop ik............
Meiden, tot zometeen maar weer!