Klusbabes 32!!!!

Hallo meiden, bij deze voldoe ik aan mijn meldplicht
Ik heb niet echt meer bij gelezen. Het is niet bij te houden.
Mammoet en klaasje: nogmaals gefeliciteerd.

Hier is eindelijk de rust weer wedergekeerd. Sinds een paar nachten kan ik weer `doorslapen`. Dit betekende echter dat ik zoveel energie had dat ik de hele tent van boven naar onder heb schoongemaakt. (moest ondertussen ook nodig)

sorry voor ego-bericht. Ik hoop echt binnenkort weer even te lezen en reageren.

@happy: he, meissie dat huilen hoort er echt bij. De rugzak van je leven werd beetje bij beetje gevuld en nu wordt alles er in een keer uitgehald   en bekeken. Dat is toch behoorlijk heftig.
@bambi: Wat fijn dat t een mooie voorstelling was. Echter wat duur 85,-??? Ik ben jaren geleden naar een musical geweest met een "vrijkaartje". Ik had geen idee dat t zo duur was,.

moet nu echt weg.

zo, goedemorgen!

Verjaardag gisteren was gezellig, maudy heeft zich keurig gedragen, sliep de hele dag al niet zoveel dus daar ook niet, lag wat te mopperen in haar wiegetje maar verder heel gezellig meisje!
Waren om 21 uur thuis, hebben haar op bed gelegd en tot 4.15 niet meer gehoord! Knappe meid!
Hoorde vanmorgen een "brrrrrr" uit haar mondje komen, zo schattig..........ze doet het heel zachtjes, dat brabbelen dus je moet echt goed opletten maar je ziet ook dat ze wil gaan "kletsen", dan gaat haar mondje vervormen en dan komt er dus een heeeeel zacht geluidje uit...............huilen daarentegen doet ze wel op vol volume dus ze moet nog even oefenen............whahahaha!!!

Jacq: succes vandaag meid! Ik duim voor een goede uitslag!

Bieb: toch niet meer gesexed? Whahahaha! Die mannen ook............

Linda: weer druk bezig geweest met de kerst kaarten..........hoop dat je het optijd klaar hebt! En Tom weer liggen snurken vannacht..........zucht. Fons hier ook.......heb ik wel 10 keer op zijn zij gedraaid.......hielp niet.

Klaasje: succes met de echo vandaag, zou twee niet leuk zijn.............hoop wel dat je je snel wat beter gaat voelen en dat de brinta er in is gebleven. Zo misselijk zijn is ook niets, tuurlijk je wil niet zeuren want nu ben je zwanger maar zeuren mag echt wel hoor, het is gewoon zwaar soms......

Happy: succes meid, stuurde je net ook al een smsje. Hoop dat het weer op gaat luchten, zeker nu de tranen zo hoog zitten!

Bambi: vast niet meer gewandeld gisteren, was zulk schijt weer...........

Nou, hier vandaag een rustige dag na de hectiek van gisteren. Maudy is net in badje geweest, doen we om de dag, en ik moet zo nog even douchen.
Ze ligt alweer in haar bedje, was moe, maar ze is het er niet mee eens, boze vrouw!
Dus ik denk dat we zo'n dag als gisteren krijgen, veel gemopper als ze in bed ligt. Is niet erg, als ze snachts maar slaapt.............en ik denk dat ze zo ook nog wel even in slaap gaat vallen, althans, dat hoop ik............
Meiden, tot zometeen maar weer!

Ha sterretje! Fijn dat het weer wat rustiger is! En dat het hok weer schoon is.............

Bambi: je was idd gister naar Tarzan............vergat ik effe! Wat duur!!!!! Jemig..............gelukkig dat het wel mooi was en dat jullie dus een vrijkaartje hadden..........scheelt weer.

Jeeeee!!!!! Een kloppend hartje op de echo!! Ben echt verliefd, wist niet dat je verliefd kon worden op zo'n dingetje van 1 cm.... maar ben echt blij. Vergeet af en toe gewoon misselijk te zijn. Het is er eentje, maar ik voel me super.

en...
Omdat ik zo misselijk ben mag ik over 2 weken weer en dan over 2 weken weer !!! Om de moed er in te houden zeg maar, omdat ik waarschijnlijk nog wel een paar weken hierzo op de bank lig met een flesje water en een teil  ernaast.....

Sorry voor de meiden voor wie dit erg rauw komt, maar ik voel me gewoon erg gelukkig. Kop op girls, jullie tijd komt echt en dan lees ik jullie berichtjes over de echo ook en zo.... 't komt goed!!!

hey meiden

effe snel ben net thuis was om 9 uur vanmorgen alvast begonnen met behang afhalen bij me schoonouders, en na me werk weer,

klaasje een mooi kloppend hartje helemaal super en over 2 weken mag je weer komen dat is wel lekker

bambi: tarzan was mooi ,maar jeetej wat een geld zeg wat je daar voor moet betalen zeg, en heb je nog even geslapen vanmorgen?

rimke; maudy heeft het weer geweldig gedaan en leuk he al die vormpjes wat ze met hun mond kunnen en ze begint lekker te brabbelen heerlijk
en fons ook aan de snurk vannacht heel irritant haha

happy: meid dat huilen hoort erbij helemaal goed alles eruit gooien meid het komt goed

sterretje; bij jullie gaat het weer beter gelukkgi meid, even de batterij opladen

meiden ik ben weer weg ik ga verder aan me eten en om 1 uur moet ik met werken beginnen dus ik zal er vanavond pas weer zijn

xxx linda

Ola meiden,

Nou gesprek weer gehad en mega gehuild.......zij zei idd ook dat dat er echt bij hoort en dat het een goed teken is omdat dat betekent dat ik met het verwerken van alles begonnen ben ! Luchtte weer heerlijk op maar, ben nu wel verschrikkelijk moe hoor...daarom was het ook beter om het op mn vrije dag te doen, zodat ik daarna lekker rudstig aan kan doen ! Zij zei ook dat het enorm veel energie vergde zo n gesprek en dat je dat misschien van te voren niet zou verwachten......Ze zei ook dat ik moet proberen om te gaan zien dat alles een rede heeft alm is dat soms nog zo moeilijk. Toen kwamen we bij het zwanger worden en toen zei ze dat het dus wel degelijk een rede heeft dat dta nog niet gelukt is omdat mijn lichaam dat er nu helemaal niet bij kan hebben. Eerst moet alles eruit...op de een of andere manier werd ik heel rustig van die gedachte. Hoe graag ik ook een kindje wil, moet er nu gewoon ff niet aan denken. Natuurlijk neemt de kinderwens op sommige momenten de overhand maar das ook logisch....Al met al weer erg fijn gesproken...

Rimke, nogmaals bedankt voor je lieve smsjes meis ! Wat knap van maudy dat ze het zo goed gedaan heeft gisteren en lekker aan het "brabbelen", heerlijk toch

Bambi, allemachtig wat een bedrag he.....ik ben toen naar belle en het beest geweest maar die kaarten had ik kado gehad ! Fijn dag je het wel mooi vond en dat de auto in de smaak valt...het was idd takkeweer he pffff

Klaasje, gefeliciteerd meid ! Das mooi nieuws he...fijn dat je over 2 weken weer mag. Nu genieten he.......

Biebje,hoe voel je je nu lieverd ?

Sterretje, de rust is weer terug en je huis is schoon, fijn he ! Nu ook ff wat rust nemen he.......

Linnie, werkse vanmiddag meis ! Ben je over de schrik van de muis heen ? haha

Meiden, ga mn woeffir halen bij de kapper, bah toch half uurtje heen en half uurtje terug rijden ! En dan vanmiddag helemaal niks, heeeeeerlijk. Zal de zonnebank wel worden......tot straks

Liefs happy

hoi meiden,

happy meis, ik begrijp het helemaal hoor als je hier niet al te vaak komt buurten, ookal klets je 100x niet over zwanger worden, je moet toch inloggen op het zwanger worden forum. je word elke dag met je neus op de feiten gedrukt...hoop natuurlijk dat je de rust vind die je zoekt en dan lekker met ons blijft kletsen..mag i vragen waar jij je woeffie laat knippen ? zon end weg elke keer hahah

linda aan het begangstomen bij je schoonouders en nu werken toch ? drukke dag dus voor je..en dan nog een beroerde nacht door het gesnurk van tom.pffff. vanaaf er vroeg in..

klaasje wat fijn om te horen joh...een goed kloppend hartje..en wat leuk dat je over 2 wk weer mag...dat houd het misselijk zijn miss wel vol...niet verder afvallen he meid...lekker bankhangen en wees maar lekker intens gelukkig....

rimke...ogh ben abuis..je had gisteren die verjaardag...maudy een beetje aan de mopper..ach denk dat ze net als lois overdag gewoon wat minder slaapt...lekker toch dat ze snachts meestal wel slapen...en dat brabbelen is ook zo leuk...wacht maar over een paar weken hahah

sterretje fijn dat je nachten beter zijn...en gelijk je energie gebruikt voor de grote schoonmaak...en met je meisje ook alles goed ?

nou mijn huisje is glad, de hond eruit geweest en lois slaapt...ff lekker zitten...lees....de rest van de dag hahaha
ben nog even bij me ouders geweest..maar een uurtje hoor..kon me moeder lois ff zien...en gelukkig deed ze gewoon..

die kaartjes zijn echt zo duur...nou is tarzan wel een 10jte duurder dan de meeste andere, maar dan betaal je ook 75 voor een 1e rangs kaartje...kan een gewoon mens toch niet betalen hahah..nu ivp 2e kaartje gratis, dan ben je 47 p.p kwijt...dan kan het nog eens..
nu nog naar dirty dancing...geloof dat we ook met korting kunnen via de postcode loterij...dan betaal je 50 euro voor 1e rang...scheelt toch 25 euro....

ooh lois is echt aan het grinneken...me man was tussen de middag lekker thuis eten en toen waren we met lois aan het spelen...ga je pakken spelletje.....echt is bleef er bijna in hoe zij aan het lachen was hahahah. echt zo leuk....je hartje smelt...

nou ga lekker buizen..
xx bambi

Terug
Bovenaan