Klusbabes 32!!!!

klaasje meid, tuurlijk ben je blij! Geniet er maar lekker van en fijn dat je elke twee weken mag komen.........reden is niet zo leuk natuurlijk maar misschien kun er dan wel de spirit in blijven houden! Weet ook nog dat het zo onwerkelijk voelde dat er iets leeft in je.........wacht maar tot de volgende echo, als je armpjes en beentjes ziet, waanzinnig!

happy meis, fijn dat het weer zo oplucht en wat ik je net al smste, rust maar lekker uit nu want ik weet uit ervaring dat het energie vreet!! Lekker op de bank dus...........

Bambi hihihihi, lois aan het grinniken...........zo schattig lijkt me.........wel gezellig dat len tussen de middag thuis eet of niet?

Nou, hier zijn de boodschappen gedaan, heb de pastasaus voor vanavond al gemaakt, staat lekker in te trekken met uitjes, paprika en salami........lekker stinken dus!
Maudy gedraagt zich voortreffelijk, ik vrees voor vanavond..........alle energie moet er toch eens uit............ze was eergister en gister zo aan het mopperen en wilde niet slapen, dus ik dacht, dat zal haar sprongetje zijn..........maar dan was het niet zo'n hoge sprong want het lijkt nu dus al een stuk beter..........whahaha!
Is wel grappig om te zien, ze zag eergister haar eigen voetjes voor het eerst.......of had ik dat al verteld?, nou ze keek enorm verbijsterd: wat is dat nu weer!??

Ik ga ook even voor de tv hangen, tot later!!

gut lois is een slaapkop vanmiddag...ze slaapt nog steeds...al een uur over der fles....normaal maak ik haar wakker, maar vind het wel ff best hahaha...of ze nu om 11 uur vanaaf nog een fles krijgt of om 8 uur vanaaf al der laatste ze slaapt er niet langer op en word lekker net na 6e wakker hahahah.
dus vandaag lekker vroeg rust hahaha

rimke maudy is dus ook lekker rustig vandaag...hebben we vanaaf adhd kindjes hahaha of gewoon een rustdag en zijn ze vanaaf ook zoet....is vermoeiend een paar drukke wakkere dagen hahah
en der eigen voeten ahhaha...lois ziet zichzelf weleens in de spiegel...de 1e keren keek ze zo dom hahah, nu begint ze hard te smilen....

ga denk ff de aardappelen schillen..

zit oprah te kijken.....bizarre getalenteerde kinderen.....

xx bambi

He meiden,

nou hier komt even een ego berichtje..

Vanmorgen bij de gyn geweest, Tom kon helaas niet mee,   hij had cursus in limburg..
Uislag sperma, weer niet goed. Ze hebben ook een proefbewerking gedaan voor iui, en het is er te slecht voor. Voor iui moet je minimaal 5 miljoen goed bewegende cellen hebben, en Tom heeft er maar 8 honderdduizend. Flink balen dus. De enige kans voor ons is IVF...
Tom moet nu zelf eind november naar de gyn voor lichamelijk onderzoek, en 2 december gaan we weer samen, en dan krijgen we alle info over ivf.
tom vond het heel moeilijk toen ik het hem vertelde. Snap ik ook best. Vind het zelf ook onwijs kut.
Heb dan toch het idee weer wat minder kansen te hebben.
En als klap op de vuurpijl werd ik vanmorgen ook nog ongesteld. Kan er ook nog wel bij.

KUT KUT KUT!
Zo dat is er weer uit!

Ga even de wolk aanpassen...

x Jacqy

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14) Phoebe Follikemeting 2de x 11 mm
15)
16)
17) Bieb, vervolgafspraak gyn 09.30 uur
          Phoebe Follikelmeting 3e x 08.20 uur
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,  
        Jacqy 17e ronde
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7) Bieb, 14e ronde 1e kindje  
       anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
29)
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He jezus Jacq!
Wat een klote nieuws.............
Kan me voorstellen dat jullie dit even moeten verwerken....
Kut, kut kut!!!!
Zo, die kwamen ook vanuit de grond van mijn hart........
Dikke kus lieverd.........

hey meiden

jacqy: wat een kut nieuws zeg, gadverdamme kut kut kut, helemaal klote en andere woorden heb ik hier niet voor, logisch dat tom zich ellendig voelt na het nieuws, arme man en arme jij jeetje zeg en meteen ivf dat is heftig meid, ik ga zo verschrikkelijk hopen dat het maar 1x hoeft echt waar, gooi het er maar uit meid

rimke; de pastasaus klaar dus jullie kunne aanvallen hahaah en maudy is weer verschrikkelijk lief geweest vandaag heerlijk hahaah en ze heeft haar voetje ontdekt haha

bambi: ook lois was weer lief vandaag en die was aan het grinneken haha dan smelt je hart inderdaad zo lief.

happy: weer een gesprek gehad en het vergt inderdaad heel veel energie van je   al dat huilen en dat gepraat maar dat is alleen maar goed lieverd , en uiteindelijk komt het ook goed als je dit allemaal een plaatjse hebt kunnen geven, ik weet dat je er nu nog niks aan hebt aan die woorden maar het komt echt goed, je bent op de goede weg, en is het hondje weer mooi geknipt?

zo meiden ik ben helemaal kapot, Op het werk is het megadruk, dus ik verwacht tom niet voor 9 uur vanavond thuis, het behang bij je schoonouders is eraf dus dat is klaar,
meiden me oppas is er dus ik ga stoppen en ik moet zometeen naar de yoga.

xxx xlinda

Ola schatten,

Net lekker gegeten en   vanmiddag nog fijn ff twee uurtjes geslapen.....erg lekker ! Nu op de bank met een pot thee erbij en helemaal niks, straks gooische vrouwen kijken, geniet altijd van de maandag avond. Dat is altijd op zeker een gezellig avondje thuis saampjes. Mn mannetje moet heel de week ook s avonds werken en zaterdag overdag ook dus we zien elkaar niet veel de rest van de week. Ik heb ook aardig wat dingetjes gepland want iedere avond in mn uppie op de bank kan ik nu ff niet hebben. morgen lekker bij mn ouders eten...mochtkiezen, lekker zxuurkool gekozen haha. maakt ze gelijk wat meer, heeft mn mannetje ook iets lekkers als ie thuis komt........

Rimke, lekker aan het stinken haha, wat heb je toch een voorbeeldig meisje he ! Ben benieuwd hoe ze het vanaaf doet.......

Jacq, tja, ga het ook maar zeggen zoals ik het voel....kut kut kut kut kut, helemaal kut ! Verdorie lieverd, wat vind ik dit nu rot voor jullie. gelijk ivf, heftig hoor...snap dat dit voor jullie oook een dreun is, goed erover praten saampjes en het ff op je in laten werken he meisje. We zijn er voor je he XXX

Bambi, mn hond gaat in poeldijk naar de kapper. Maar s morgens in de spits vanuit schiedam naar hetr westland is echt een drama...heb er vanmorgen alleen heen al een uur over gedaan. Tja, ze is dar nu gewend en ze is zoooooo lief voor haar ! Kan ook niet anders want ze heet ook belinda, is mn woeffie natuurlijk gewend he haha. Kus aan lois.....

Linnie, lekker naar de yoga.....geniet er maar van ! Bedankt voor je liever woorden meis, zat weer te simpen haha........tom ook druk met werken, jammer dat je niet dichterbij woont, konden we saampjes afspreken hihi

Meisjes ga stoppen...jullie zijn stuk voor stuk schatten !!!! LUV YOU .............
Fijne avond allemaal en tot morgen, kussss happy

Terug
Bovenaan