Jacqy; shit, dat is niet zo een leuk nieuws. Helaas te weinig zaadjes. En dan ook nog eens ongi geworden, hele dag klote. Hier ook een kut, kut, KUT!!!! Dikke knuffel….
Happy; zal ook vermoeiend zijn zo een gesprek, zou ik ook op vrije dag doen. Wel fijn dat je het zo kan verwerken. Beter alles op een rijtje zetten en dan aan kindjes denken. Wie weet ben je straks zomaar zwanger!
Ik zag wel dat je NOD gister was, toch spannend of niet?
Linda; nog steeds temp hoog. En die stomme gyn doet weer achterlijk. Wie weet ben je gewoon zwanger!
Bambi; jeetje, dat was wel even schrikken met Lois, gelukkig goed terechtgekomen
Rimke; je moet even alles op een rijtje zetten nav je gesprek. Vertel morgen dan maar hoe je t vond
Sterretje; die kleine van jou leert allemaal nieuwe dingen. Leuk om te zien haha (althans, wat ik weet van neefjes en nichtjes haha)
Alweer 2 dagen gewerkt, gaat verder goed hoor. Collega had me gehaald en gebracht, morgen weer zelf rijden. Wondje doet nog wel pijn, maar zal ook wel niet ontstoken zijn hoor, geen vieze pus ofzo, maar wat Linda zei, gewoon rotplek.
Gisteren gelachen. Waren bij ziekenhuis ivm moeder van mannetje, stonden buiten nog even te kletsen met zwager. Zie ik daar een jongen druk bellen, en een meisje in een rolstoel en een lege maxi cosi. Vond t wel raar. Op een gegeven moment hoor ik haar puffen, heeft ze dus weeën. En ik had doos chocola in handen, dus ik zeg zei, wil je een chocolaatje, misschien helpt het??? Haha. Of ze t nu hoorde weet ik niet, maar ze keek me wel beetje meewarrig aan haha. Daarna reden ze naar binnen
Operatie schoonmoeder goed gegaan, gelukkig wel terug naar Roermond, makkelijker met bezoek enzo. Horen morgen denk wel hoe nu verder. Heb vandaag wel nieuwe badjas voor haar gekocht, oude zag er niet uit, volgens mij al 30 jaar oud.
Nog even snel telebankieren, en dan slaapjes doen
xxx