Klusbabes 32!!!!

meiden fijne avond, ik ga even lekker in de bank gtst kijken met een zak chips daar heb ik nu trek in,
ik lees morgenochtend voordat ik naar me werk ga weer bij

xxxx linda

@linda: Wat is dat voor een botte boer. Die man had geen gyn moeten worden. Ik word er zo kwaad van als ik lees hoe hij tegen je doet.
@happy: Wat goed dat je de gesprekken op je vrije dag doet. Het is toch vermoeiend allemaal.
@rimke: bij jou was het ook zwaar he meissie. En wat betreft het zelf laten nadenken, waarschijnlijk heb je cognitieve gedragstherapie? Het ligt aan de vorm van therapie die ze geven. Ik zou het even navragen en ook zeker aangeven als jij het idee hebt dat het niet helpt.
@jacqy: wat lees ik nu. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Is toch alsof de grond onder jullie voeten wordt weggeslagen. Sterkte meid.
@april: wat fijn dat het zo goed met jullie gaat. Ik mis je hier toch wel.
@bambi: dat was schrikken. Ik hoorde het laatst ook van een vriendin, die had hetzelfde, dus ik hou de kleine ook altijd goed in de gaten. Maar goed een ongeluk zit in een klein hoekje.
Trouwens wanneer moet je weer werken?
@renee: hoe is het met jou meid? Al heel lang niets meer gehoord.
@klaasje: wat fijn dat je je zo goed voelt. Geniet er lekker van.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben.
Hier gaan de nachten wel weer. Manlief is nu ziek, dus het is even wat drukker. Tjee, ben ik blij dat ik geen alleenstaande moeder ben.
De kleine had gisteren last van haar tandjes en moest vandaag spugen. Voor de rest gaat het goed met haar. Ze lacht nu naar dingen die ze herkent. Als je haar vasthoudt en op een ondergrond zet maakt ze pasjes. Ze herkent verschillende liedjes en lacht dan ook. Ze is sinds enkele dagen geinteresseerd in haar voeten en sinds kort houdt ze haar benen omhoog als je haar verschoont, hihi.

@bieb: weer gaan werken? Hoe voel je je nu?

Ik ga nog even tv kijken voordat de kleine zich meldt. Tjee, ik ben bekaf. Sinds vanmorgen 6.30 uur al aan 1 stuk bezig.

Jacqy; shit, dat is niet zo een leuk nieuws. Helaas te weinig zaadjes. En dan ook nog eens ongi geworden, hele dag klote. Hier ook een kut, kut, KUT!!!! Dikke knuffel….

Happy; zal ook vermoeiend zijn zo een gesprek, zou ik ook op vrije dag doen. Wel fijn dat je het zo kan verwerken. Beter alles op een rijtje zetten en dan aan kindjes denken. Wie weet ben je straks zomaar zwanger!
Ik zag wel dat je NOD gister was, toch spannend of niet?

Linda; nog steeds temp hoog. En die stomme gyn doet weer achterlijk. Wie weet ben je gewoon zwanger!

Bambi; jeetje, dat was wel even schrikken met Lois, gelukkig goed terechtgekomen

Rimke; je moet even alles op een rijtje zetten nav je gesprek. Vertel morgen dan maar hoe je t vond

Sterretje; die kleine van jou leert allemaal nieuwe dingen. Leuk om te zien haha (althans, wat ik weet van neefjes en nichtjes haha)

Alweer 2 dagen gewerkt, gaat verder goed hoor. Collega had me gehaald en gebracht, morgen weer zelf rijden. Wondje doet nog wel pijn, maar zal ook wel niet ontstoken zijn hoor, geen vieze pus ofzo, maar wat Linda zei, gewoon rotplek.

Gisteren gelachen. Waren bij ziekenhuis ivm moeder van mannetje, stonden buiten nog even te kletsen met zwager. Zie ik daar een jongen druk bellen, en een meisje in een rolstoel en een lege maxi cosi. Vond t wel raar. Op een gegeven moment hoor ik haar puffen, heeft ze dus weeën. En ik had doos chocola in handen, dus ik zeg zei, wil je een chocolaatje, misschien helpt het??? Haha. Of ze t nu hoorde weet ik niet, maar ze keek me wel beetje meewarrig aan haha. Daarna reden ze naar binnen

Operatie schoonmoeder goed gegaan, gelukkig wel terug naar Roermond, makkelijker met bezoek enzo. Horen morgen denk wel hoe nu verder. Heb vandaag wel nieuwe badjas voor haar gekocht, oude zag er niet uit, volgens mij al 30 jaar oud.

Nog even snel telebankieren, en dan slaapjes doen

xxx

goeiemorgen meiden

sterretje; leuk he als de kleine gericht dingen kan herkennen en daarom gaat lachen of wat dan ook, je smelt dan gewoon helemaal en je man is nu ziek,, jeetje zeg dat houd niet op bij jullie, hopelijk zometeen gewoon alles goed.

bieb; het werken gaat goed gelukkig, en haha ik moest wel lachen om je verhaaltje van die vrouw bij het ziekenhuis haha arme vrouw
en je schoonmoeder is geopereerd, maar heeft ze nu al die nieuwe hartklep? of was dit voor wat anders?

Meiden ik denk ergens toch dat ik ongi ga worden, ik krijg hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik ongi ga worden, maar goed me temp was nog hoog maar ja dat zegt niks uiteraard, misschien dat ik zaterdag ga testen asl ik nog niet ongi ben
meiden ik ga me klaarmaken voor het werken en ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxxx linda

Goeiemorgen, ff snel want moet weer wat eerder beginnen.......wel fijn weer werken ! Morgen is mn mannetje jarig maar helaas moet ie tot tien uur werken. Nou wou hij het ook niet vieren maar toch vind ik het niet zo leuk. Heb voor zondag een tafel gereserveerd bij de chinees, lekker saampjes.....

Sterretje, je mannetje ziek.......lief zijn voor hem he ! Die kleine gaat dingen herkennen en lekker lachen, lijkt me heerlijk...dikke kus voor haar en ook voor jou natuurlijk he haha

Linnie, neeeeeeee niet ongi worden hoor....positief blijven denken....ik duim dapper door meisje

Bieb, haha dat mens met het puffen bezig en jij met je chocola, geweldig zeg ! Je schoonmoeder iig met succes geopereerd, das mooi he....

Meiden, tot laterssss
Liefs happy

Brrrrrrrrrr, wat een koude nacht!!!
Maar ook........wat een lange nacht!! Maudy heeft van 22 tot 6.30 geslapen.......................HUH!!!!????
Toch komt ze, hoe raar ook, om 8.30 standaard weer voor een flesje dus ik hoop dat die hele vroege fles (nu dus niet zo heel vroeg meer) er ook nog uit gaat en dat ze gewoon lekker tot 8 uur gaat slapen!

Linnie: niet ongi worden............dat is niet de afspraak! Laat die achterlijke gyn van je maar eens lekker op zijn neus kijken.........de sukkel! Dat die zijn diploma gehaald heeft vind ik ongelooflijk, wat een eikel! Gadverdamme.........

Happy: werkze lieverd...........ga je nog testen of acht je je kansen echt 0?? Ik hoop gewoon zo.......

Jacq: meid, ik lees ook vaak wat mee op het wiebelmeiden forum, die kletsen ook al heel lang met elkaar........daar is net een meisje zwanger geworden van de eerste IVF poging...............al met al klote dat je die hele toestand moet gaan ondergaan, maar als het resultaat zo is, zou het toch fantastisch zijn. Tuurlijk, makkelijk gezegd, zeker uit mijn mond, maar ik wil je zo graag even een steuntje in de rug geven................ik weet alleen niet zo goed hoe.............dus ik hoop niet dat ik je hier mee verdrietig maak.........dikke kus voor jou meisje!!!

Sterretje: de ziekenboeg...........spugend meisje, zieke man..........een vrouw kan niet ziek worden he...........sterkte ermee! En inderdaad, misschien moet ik ook nog eens iets anders zoeken qua therapie, ik kreeg gister het idee (en dat zei ze ook) dat ik het gewoon de tijd moet geven. Dat het moet slijten. En tuurlijk, het zwakt allemaal wat af maar dat ik er nog steeds om huil vind ik niet normaal, maar goed, ik heb over een week of 2-3 nog eens een afspraak, en daarna kijk ik wel verder!

Bieb: whihihihi, aan een puffende vrouw vragen of ze een chocolaatje wil.................hilarisch! Weet niet hoe ik gereageerd zou hebben.............ik was opgestaan om je een klap te geven denk ik! Whahahahaha! Don't mess with pregnant women............
Tekenen van een ontsteking zijn trouwens: dikte, warmte, roodheid en pij..............dus als dat op jouw wondje slaat zou ik even contact opnemen met het ziekenhuis. Maar het helen van een wond doet vaak ook wat zeer en jeukt!

Bambi: hoe is het met je meisje, kan ze nu echt in het circus of niet? Misschien houd ze gewoon van enge dingen.............brrrrr, mijn hart slaat nu nog over als ik er aan denk..........engerd!

Nou, maudy ligt alweer gewassen en gestreken in haar mandje. Schoon, volle buik en een warm bedje, wat wil je nog meer!?
Wij gaan vanmiddag even bij een vriendin hier verderop een bakkie doen en verder hebben we niets op het programma staan............wederom een lekkere rommel dag!
Tot zometeen!

hey meiden

ik heb koppijn dus ik ben er bang voor, helaas, ik heb ook net een test gedaan en die was negatief, want ik voel me echt zwanger maar ja dat zegt niks, als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik nog een test doen, me borsten en met name me tepels doen zo'n pijn, en af en toe heel misselijk en een drukkend gevoel in me baarmoeder, maar goed we hebben bij bieb en happy al gezien dat het dus helemaal niks zegt

rimke: maudy heeft lekker geslapen zeg heerlijk, en vanmiddag lekker een bakkie doen bij een vriendin, veel plezier, het is mooi weertje alleen wel koud maar ja beter dan die regen van gisteren

happy; o morgen je mannetje jarig, en werkt ie tot 10 uur dat is jammer maar zondag lekker naar de chinees heerlijk even lekker samen.

me werk is weer klaar maar mensen wat is het toch druk niet normaal meer maar ja, zometeen me spaarzegeltjes nog eventjes doen
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan