Klusbabes 32!!!!

Goedemorgen!!!

happy: een dag te laat, heb je helemaal niet geklust deze maand? Anyway, veel plezier vandaag meis, lekker je zinnen verzetten!

Linnie: wihihihi, zo'n spierpijn!? Ik zou dat ook hebben vrees ik, ik ben helemaal niets meer gewend.............mooie temp trouwens nog! Succes bij de gyn zometeen!!!

Jacq: sterkte op school vandaag, kan me voorstellen dat je hoofd er niet heel erg naar staat. Aan de andere kant is afleiding soms ook wel fijn! Voor jou hoop ik dat het snel 2 december is................(voor mezelf nog niet zo want dan moet ik over 4 weken alweer werken.......)

Bambi: bijgekomen van de schrik??? Goede nacht gehad?

Bieb: alweer aan het werk gegaan??

Nou, maudy heeft een prima nachtje gemaakt. Heb haar om 22.30 nog een fles gegeven en toen werd ze om 5.15 weer wakker! Goed he? Daarna leggen we haar natuurlijk weer terug en toen werd ze om 8.45 pas weer wakker..........ze is geen ochtendmens (hoera!!!) dus ze heeft even in de box liggen kletsen en trappelen en heb haar zojuist weer naar bed gebonjourd...........
Ga zo zelf even lekker douchen enzo, en me dan psychisch voorbereiden op het gesprek van vanmiddag.........
Tot zometeen!

hey meiden

rimke; nou maudy heeft het weer keurig gedaan, en ligt nu weer lekker in bed, en je bent je aan het voorbereiden voor het gesprek van vanmiddag, ik ben benieuwd hoe het gaat

happy: o wat gezellig zeg een kerstmarkt,in dortmund schijnt heel mooi te zijn , hopelijk is er nog plek voor jullie, en jehebt lekker geslapen dat scheelt ook alweer, en gister was je nod, je weet natuurlijk nooit he,

zo mijn gyn was vandaag weer zijn ouwe vertrouwde eikel gvd, wat een eikel maar goed dat wist ik al,
Ja een mooie temperatuur zegt hij maar ik geef je nieuwe clomid mee want ik ben pessimistisch zo daar ging me fijne dag, Ik zei maar ik ben positief want ik weet wat ik voel ja maar zei hij weer je wilt te graag he dan kan je ook al die dingen voelen, maar mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn moet ik maandag mijn urine inleveren dus ik zei al ik heb testen in huis liggen en dan test ik wel van het weekend dat wilde hij eigenlijk niet maar ik doe het toch.
dus al met al mijn positieve gedachten zijn op dit moment weer ongeveer bij het 0 punt bereikt. afwachten maar weer allemaal en meer kan ik toch niet doen

xxx linda

hoi meiden,

happy je nod al voorbij ? je hebt toch wel geklust ?? leuk een kerstmarkt, leuk uitje, hoop dat er plek is hoor.

jacqy weer   naar school vandaag...hoop dat je ff je zinnen kan verzetten he

rimke das een lekker nachtje van maudy....ze is er bijna he..
lois word truiwens tegenwoordig elke morgen om 6 uur wakker ...grrrr...vind het iets te vroeg...vandaar dat ik rond 8 uur weer terug kruip...maar dan is om 10 uur je halve dag al om..hahaha

linda wat een hork weer die gyn....mannen weten altijd zo goed je goede moed te bederven he....maar weet je ik .....ik duim voor je...en je bent gewoon weer zwanger en deze keer goed....oke...dan doe ik gewoon optimistisch hihih

nou me man komt zo weer lekker thuis eten...tis wat...ben een half thuis geweest en het laatste weekje komt ie thuis eten....hahaha

lois ligt in de box..ze probeert van der rug naar der buik te draaien...beland al op der zij...maar lukt nog niet helemaal hahah

net schoongemaakt...straks ff me bonen en aardappelen doen...zit nog ff te denken...denk dat ik maar thuis blijf...ben op dinsdag altijd bij me ouders...mmhh...me oma komt ook....kijk wel ff..

xx bambi

wat een rust hier vandaag zeg

bambi: ben je toch nog naar je ouders gegaan vanmiddag? en lois probeert zich om te draaien leuk gezicht he haah het is gewoon hard werken voor die kleine hahah

de logopedist was weer tevreden over joey hij zegt alles ook erg goed na maar ja het blijft niet echt hangen want hij gaat daarna weer terug op hoe hij het normaal zegt, maar als ik dan zeg van wat zeg je dan snapt ie het wel en dan zegt ie het weer goed, ach het komt allemaal wel weer goed,

xxx linda

Zo, gesprek is geweest.
Moet altijd even nadenken wat ik er van vond, ik wil graag dat mensen tegen me zeggen wat ik moet doen, maar dat doet die vrouw niet. Die laat het mezelf bedenken............vind fons juist wel goed en dat is het waarschijnlijk ook maar toch.........heb dan nooit het gevoel dat ik er iets mee op schiet........snappen jullie?
Ben kapot, heb een beetje koppijn dus ik ga lekker op de bank liggen nu!
Vanavond lekker eindelijk met mijn mannetje, tot morgen!!!

rimke; het gesprek achter de rug, komt er nog een vervolg afspraak? en nu hoofdpijn misschien de uitwerking van het gesprek er komen toch allemaal emoties naar boven toe.

ik verveel me en ik heb nergens zin in, erg he ahahah, vanmorgen vroeg had ik me wc al schoongemaakt en alles al gelapt in huis dus daar heb ik ook niks te doen. en jeetje zeg wat een mega takke weertje vandaag,

xxx linda

Hoi meisjes, daar ben ik ook weer ! Net lekker zuurkool gegeten bij mn ouders en voor mn mannetje staat het ook klaar. Verwacht hem om een uurtje of negen. vandaag 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. Mn oude zijn echt allemaal te groot, geen gezicht. Kreeg een mailtje van mis etam dat ze uitverkoop hadden, dus ff gaan kijken en 2 mooir broeken voor de helft van de prijs ! Nu 22.90 per broek, das leuk ! Verder van mn mama en tante mooie spulletjes van riverdale gehad. Die hebben allemaal van die mooie spulletjes voor in je woonkamer..........zucht, was gelijk verliefd ! Zelf drei fotolijstjes van dat merk gekocht, helemaal geweldig zeg. Kan in ou zo blij mee zijn........

Rimke, hoofdpijn na je gesprek.......logisch toch wel. je hebt dan weer een hoop om over na te denken he........snap je wel hoor over je therapeut ! Moet je nog een keer ?

Linnie, vind je gyn ook een hork hoor en ik doe met bambi mee, ik blijf positief, je bent zwanger en deze keer gaat alles goed !!!! Verveel je je nog haha, heb ik nooit last van pffff

Bambi, haha die lois op dr zij....ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze verder gaat ! Ben je nog bij je ouders geweest ?

Biebje, hoe gaat het meisje ?

Buuf, waar zit je ? Hbe je het zo druk ....

Hier nog niet ongi, heb wel geklust maar niet echt bewust zeg maar, hihi het zal toch niet he......we zien wel. Krijg wel mn pukkel op mn vaste plek op mn kin, dus de rd s zullen wel in aantocht zijn haha. Meiden, tot morgen, fijne aaf nog

Liefs happy

happy: de zuurkool was lekker haha , en je hebt weer wat gekocht hahahah lekker toch, en lekker nieuwe broeken gekocht een heel fijn gevoel en voor geen geld,
fijne avond meid

xx linda

Terug
Bovenaan