Klusbabes 32!!!!

Jacqy; Lieve meid, ik lees net je berichtje, wat onwijs klote zeg! Ik heb er weinig woorden voor, maar wilde je toch even laten blijken dat ik aan je denk.....

Liefs April

hoi meiden,

he jacqy, das echt klote voor jullie zeg....maar vergeet niet je hebt maar 1 sperma cel nodig om zwanger te raken he..geef de moed niet op...als jouw eitjes gewoon prima zijn dan ben ook jij in notime zwanger....dikke x voor jou..

happy ach als je doggie het daar fijn vind dan heb jij dat voor het beesie over...lekker onderuit vanaaf met je mannetje..

linda drukte op het werk...yoga toch vanaaf ? have fun..

so had net een hartverzakking hier.....lois zit voor ons neus op de tafel in de wipper....zit ze zo hard te wippen dat dat ding van de rand flikkerd....gelukkig aan mijn kant....dus viel ze half op mij....hangt zo je baby half onderste boven...mensen lief....ze huilde even van schrik...me maakte haar los en kroelde gelijk en toen lachte ze al weer alsof ze zij mama....wat was dat nou...hihihi...
me man schrok harder als ik trouwens....die was helemaal wit weg getrokken...ik zag gelijk dat ze op mij hing...maar fff zet hem niet meer op de salontafel...druk kind..

nou ga tv kijken en nog ff lois kroelen....

xx bambi

Bambi; Pff jeetje dat is zeker schrikken zeg, maar gelukkig ging het goed.

Hier alles onder controle. Ik lees af en toe nog wel mee hoor, maar het lukt me niet altijd om te reageren.

Denk aan jullie!
April

Ha meisjes!

Gelukkig kan maudy nog huilen..........was al bang.
Om half 5 van fons een enorme fles gehad, lekker naar bed maar niet erg onder de indruk dus om 6 uur huilen! Heel hard, dus haar naar beneden gehuild en ik kreeg haar niet getroost.........dat gebeurd nooit dus ik dacht; misschien heeft ze honger, hoe? Geen flauw idee want ze had net gegeten en ja hoor.........ze dronk zo weer 100 cc..........schrok-kopje. Nu heb ik haar weer op bed gelegd want ze viel in slaap op mijn schoot..........ben benieuwd! Lekker ding.
Pastasaus was zalig, tip van sterretje veel maken, dus we hebben van de week nog eens........mjammie!!!

happy: groot gelijk, leuke dingen plannen! En morgen lekker zuurkool bij je mama! Ben dol op zuurkool...........ik kom ook goed, drinken we daarna even lekker een borreltje! Ps: vandaag was je NOD toch???

Jacq: nog een dikke kus voor jou, ik ga je helemaal plat knuffelen............

Linnie: hard gewerkt meis! Nu lekker bij komen!

April! Ha meis, goed om te lezen dat het goed gaat bij jullie!!!

bambi: jemig.................je schrikt je toch dood!!! Gadver. Pas maar op!

Ik heb morgen het eerste gesprek met de therapeut, ben heel benieuwd. Moet om 14.30, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! Kom morgen ochtend weer buurten,

Fijne avond allemaal!!!

bambi: jeetje zeg je schrikt je zeker een ongeluk inderdaad maar even niet meer op de tafel

rimke; morgen je eerste gesprek met de therapeut hou ons op de hoogte meid,e n succes alvast voordat ik het vergeet, en maudy kan nog huilen hahaha de arme schat had nog meer honger

happy: lekker saampjes op de bank vanavond met een pot thee heerlijk meid, en morgen lekker bij je pa en ma eten aan de zuurkool, ik lust dat niet hahaha

april goed te lezen dat het goed met je gaat meid,

zo ik verrek van depijn in me heupen en rug niet normaal meer, maar ja oorzaak bekend, behang afhalen en werken en behang afhalen en yoga, maar goed gaat wel weer over,
Morgenochtend om 9,45 uur bij de gyn zijn kijken wat die te vertellen heeft en morgenmiddag naar de logopedist met joey , Me werk belde vanmiddag nog op om te vragen of ik morgen ook kon werken, maar helaas pindakaas hahaha
Meiden ik ga nog effe in de bank liggen en daarna lekker me bedje opzoeken, ik ben trouwens wel benieuwd of me temp morgen nog hoog is hahaha,
fijne avond meiden en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

he meiden,

Onwijs bedankt voor jullie lieve woorden! Jullie zijn wereld meiden!

Tom en ik zijn naar de intratuin samen geweest, even onze gedachten verzetten..

Bambi, jeetje zeg wat zullen jullie geschrokken zijn!

Rimke, wat een schrokkop is jullie meisje zeg! haha, ach, ze zal het wel nodig hebben! Morgen naar de therapeut. Succes alvast!

Linnie, zoveel last van je heupen, vervelend zeg! En hoop voor je dat morgen je temp nog hoog is. succes morgen bij de gyn en de logopedist.

Klaasje, wat goed te lezen dat de echo goed was! En toch logisch meis, dat je zo gelukkig bent! Onze tijd komt nog wel hoor!

April, goed te lezen dat het goed met jullie gaat!

Happy, weer gesprek gehad, en flink gehuild. Logisch, je moet eerst het een en ander verwerken. En zwanger worden komt daarna wel! Dikke kus voor jou!

Bieb, weer gewerkt?

de rest ben ik al weer kwijt! sorry!

De was is gevouwen, en half gestreken. Morgen weer opleiding, net nog even voorbereid.

Fijne avond meiden!

x Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: jullie zijn even met z'n tweetjes naar de intratuin geweest even proberen jullie gedachten te verzetten, ik vind het zo ongelooflijk kut meid echt waar het heeft steeds in me hoofd gezeten , en vandaag weer opleiding, succes meid en ik hoop dat je er bij bent met je hoofd

bieb; hoe is het gegaan met werken?

rimke; vanmiddag naar de therapeut toe , alvast succes meid voordat ik het vergeet vanmiddag haha

happy: hoe voel je je vandaag meis?

ik werd vannacht kotsmisselijk wakker zeg, en ik heb een mega mega spierpijn hahaha met behangafhalen gebruik je weer andere spieren haha
Me temp was vanmorgen nog steeds 36,9 en dat om kwart voor 7 in plaats van half 8, maar goed het zegt natuurlijk niks zometeen naar de gyn toe maar ja die zal ook wel weer niks doen alleen even praten ach we zien wel, ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus toch wel spannend hahaha
ik ben er later vandaag nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen dames,

Heerlijk gelsapen en voel me alsof ik de hele wereld aankan, haha kijken hoelang ik dat gevoel kan vasthouden. Ga straks lekker wieberen met mn mams en tante. Heb voor 14 dec een dagtocht naar de kerstmarkt in dortmund geboekt. Met de bus, dat is van de anwb. Ga met mn moeder, tante, nicht en schoonmoeder, ff afwachten of er nog plaats is, hoop het wel !

Rimke, haha ze kan nog huilen dus.......succes vanmiddag meisje !

Linnie, succes bij de gyn en vanmiddag bij de logopedist. je temp. is nog hoog.....zucht ik hooooooooop het lieverd !

Jacq, vandaag opleiding, hoop dat je je hoofd er een beetje bij kan houden he ! Gisteren ff lekker naar de intratuin geweest, gelijkn heb je, ff wat anders he.....denk aan je hoor X

Bambi, allemachtig je schrikt je toch een hartverzakking zeg......kleine druktemaker !

O ja, rimke, die borrel staat hoor voor vanaaf haha. idd was gisteren mn nod, maar nog niks, zal wel door de spanning komen ofzo want door iets aners kan het niet komen hihi

Fijne dag allemaal en tot laterssss

Liefs happy

Terug
Bovenaan