Klusbabes 32!!!!

hey meiden

bambi; hahah alvast een lading pamper en dergelelijke bij je ouders gedumpt, ze hebben het toch nodig, en was de soep lekker?
en lois heeft lekker uitgeslapen vanmorgen en geen late fles meer heerlijk meid
en met je zusje een box ophalen succes

bieb; haha het is nu kwart voor 6 en jeetje ja wat je schoonmoeder betreft, ik vind het best wel dat zo'n man of vrouw gaat zeggen leef zoals het elke dag je laatste is dan ga je ook denken van hmmm wat bedoelt ie daarmee, en ik snap ook heel goed dat jij daar niet elke dag heen wilt , zou ik ook niet doen, als je man gaat moet hij weten het is zijn moeder, en dat bedoel ik niet kwaad ofzo hoor haha

rimke; hoe is het gegaan vandaag bij je ouders? en hoelang heeft fons nog vakantie?

happy; hoe gaat ie

phoeb; hoe gaat het met jouw?

meiden ik ben nog steeds niet ongi maar ik krijg wel weer een beetje hoofdpijn en ik heb een hele gevoelige onderkant baarmoeder zeg maar met krampjes en steekjes, ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor hahaha

ik ben er vanavond niet me vriendin komt eten en daarna niet zo laat op bed want me wekkertje staat al ingesteld op 6 uur morgenochtend pffff wat vroeg, ik zei al joey is vaak om 6 uur al wakker en dan heb ik er weinig erg in maar nu moetik haha en dan is het wat anders haha

xxxx linda

Meiden!
Wat een rust zeg!!!
Wij zijn weer veilig thuis...........wat is het dan toch heerlijk he, ben zo dol op ons huisje...........en lekker het hele weekend niets.........fons is wel veel weg maar wij hoeven niets!!! Hoera!!!
Maudy heeft zich keurig gedragen, de hele terug weg zelfs geslapen! ligt nu wat te morrelen in haar bedje maar krijgt zo nog een flesje!

Linnie! Je maakt het weer spannend meid, en wat ga je morgen doen dat zo vroeg de wekker gaat?? Jemig.................6 uur!

Bieb: van de week naar Amersfoort, wat een eind weg voor jou zeg!
En ik zou idd ook hetzelfde doen hoor, met je schoonmoeder..............als ze nou echt slecht lag.........

Bambi: hoe was de soep?? En die lieve lois maakt lange nachten zeg!!! Lekker hoor!

Happy: meid wat ben je weer druk!!!!

Jacq: lieverd hoe is het bij jou? Alles al kunnen laten bezinken? Kus!!!!
Nou, ik ga even bitterballen bakken, trek in.........

goeiemorgen meiden

pfff wat is het vroeg haha heb zowat dehele nacht niet geslapen en ik ben zo uit het niks vannacht mega verkouden geworden, over een uurtje moet ik beginnen met werken als ik er eenmaal   ben dan is het leuk hoor hahaah

rimke; alles is goed gegaan gisteren en maudy heeft lekker in de auto geslapen heerlijk, en voor de rest van het weekend staat er niks op het programma voor jullie dat is ook wel eens fijn.

meiden ik heb om 5,15 uur vanmorgen een test gedaan en er kwam een heel heel heel heel licht streepje tevoorschijn. ik ben nog enthousiast en ga maandag nog een keertje testen, je moet de test echt in het licht houden wil je het streepje een beetje kunnen zien, me temp was vanmorgen nog hoger maar dat kan ook door de verkoudenis komen en ik heb van die krampen en steekjes van onderen en in me liezen, dus we wachten nog eventjes af

xxxx linda

@bambi: ik weet wat je bedoelt. Schitterend he als ze al pasjes maken. Die van mij doet dat ook al enkele weken. Moet je ze in het zwembad zien, dan zijn ze lichter en kunnen ze het nog soepeler.
Ik denk dat mijn weerstand idd met de bv te maken heeft.
16 weken zeg je, ik zal t eens opzoeken.

@happy: gefeliciteerd met je mannetje.
@bambi: wat???? zeslaapt al 11 uur achter elkaar zonder voeding? Bofferd.
@phoebe: wat vind ik dit erg voor je meid. Ga idd maar lekker op de bank liggen. Ik hoop zo dat  jullie dit ook snel mogen ervaren.
@linda: weer aam het werk. Wel weer lekker centjes.
Mijn hoofdpijn is trouwens weg. Ach ja.
@bieb: Ik ben benieuwd of je toch nog bent gaan werken. Vind wel dat je gespaard moet worden zolang die wond niet geheeld is.
Ik heb idd af en toe hoest en vandaag zelfs een loopneus. Het zet niet echt door. Komt soms en verdwijnt weer. Ach zal wel weg zijn voordat ik een jongen ben (zoals linnie altijd zegt, hahaha)
@rimke: nou, nou, maudy slaapt tegenwoordig ook al redelijk wat uurtjes. Hier nog steeds van 22 t/m 4. Als ik haar om 24 wakker maak, wordt ze toch om 4 wakker.
En wat een takke-end rijden. Succes. Ik moet ook weer langs familie. ook zo'n 1,5 uur rijden. Wat een gedoe als je een baby hebt.
Trouwens ik had geen 2 dagen vrij. Ik werk 2 keer per week een ochtend, zodat de kleine maar kort achter elkaar naar de opvang hoeft.

@linda: oh meid, ik hoop het echt zóóóó voor je. En dat ze het nu maar hééél goed in de gaten houden. Ik ga mijn duimstompjes nog eens gebruiken.
En verkouden, hahaha, hier nog 1.
@bambi: heerlijk dat t geregeld is met de opvang. Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Luiers, oh ja, ik moet ook maar weer eens een lading gaan halen. De voorraad is alweer bijna op.

en toen was ik het kwijt.
Nou, vandaag gaan we even op bezoek en boodschappen doen en morgen ook nog op bezoek. IOk ga zo dus alvast even een wasje erin gooien en een boodschappenlijst maken. Ik voel me niet echt fit, maar ik heb de laatste tijd al zoveel afspraken moeten afzeggen.

@bieb: heerlijk in de trein, dan maar. Eerlijk gezegd vind ik dat ook fijner. Dan kun je tenminste relaxed zitten en evt. wat lezen, thermoskan mee, perfect toch. En dat onder de baas zijn tijd, hahaha.

Zo ben er nu echt vandoor.

Lieve lieve schatten, hier alles goed maar erg druk. probeer wel bij te lezen iedere dag maar op het moment allemaal leuke dingen aan het doen, heerlijk !!!!!!! Vanaaf met de meiden weg naar de mafketel in rotterdam...ben benieuwd ! Nu eerst werken..kwam ff kijken of linnie had getest...jeejte meisje, je maakt het wel heel spannend nu. ga het met heeeeeeeeel mn hart hopen en mn duimen draaien, lieverd ! Meiden, fijne dag.......

Liefs happy

Terug
Bovenaan