Klusbabes 32!!!!

Zo, lekker gegeten, met Maudy erbij in haar wippertje. Is gewoon een avondmens, ze wil gewoon niet slapen tussen 17 uur en 20 uur..........prima, dan er gewoon maar bij, dan tegen 19 uur nog een fles en haar mandje weer in, et voila! ze slaapt...........om 23uur nog een fles en dan hoop ik dat ze weer doorslaapt, maar anders is het ook goed........
Lekker grietje.......

Bambi: hihihi, proef je dat verschil echt? Van de verschillende frituurvetten? Ik weet niet eens wat wij hebben voor vet..........lekker douchen met je grietje vanavond! Veel plezier!
En inderdaad, die site is nog steeds kut met peren........waardeloos. Kijken het nog even aan en anders gaan we zelf wel een site maken ofzo.........weet niet hoe, maar dat weet fons vast!

Linnie: fijn dat je het niet confronterend vind, vind ik zo stoer van jou, je blijft maar positief, knap hoor! Kus voor je slapende mannetje trouwens, lekker jochie!

Happy: Druk!!!! En inderdaad, straal de verjaardag van je mannetje vergeten, sorry!!
Fijne avond lieverd!

Phoebs........................dikke knuffel voor jou meisje.........sterkte met het maken van de afspraak bij de gyn, hoop dat je snel terecht kunt. Ze zeggen wel eens dat je extra vruchtbaar bent daarna.........laten we daar dan maar op hopen!!!

Sterretje: lekker 2 dagen vrij? Las ik dat nou goed?? Lekker hoor, geniet ervan!

Meiden, ik ga even lekker met een kop thee op de bank liggen!
Tot later of tot morgen!!!

goeiemorgen meiden

rimke en heeft maudy de nacht nog goed doorgeslapen?

phoebe; succes meid met het maken van een afspraak ik hoop dat je snel terecht kan

mijn temp was nog steeds hoog maar had wel weer bruine afscheiding, ach ik verwacht gewoon ongi te worden dan kan het altijd meevallen.
Joey is ook alweer hoog en droog wakker de smurf, ach hij komt nu naar benenden hij was nog even op bed aan het springen hahaa
meiden ik ga me klaarmaken voor het werken en ik ben er later vandaag nog

xxx linda

Goeiemorgen meisjes, moet alweer aan de slag ! Rimke, gezellie hoor, je meisje erbij met eten, ze houdt nu al van gezelligheid haha. Linnie, niks ongi...ik blijf nog steeds positief hoor meis, duim me suf.....Buuf, mooi kut weer he...verdorie...ik hoop dat je snel terecht kan meis ! Dames, fijne dag allemaal en tot latersssssss

Liefs happy

Phoebe; nou, jij ook al weer ongi geworden. Het kan weer niet op deze maand....gauw bellen voor een hsg afspraak

Sterretje; ik heb er nog geen ervaring mee, met bevallingen enzo haha. Die mensen willen gewoon op alles voorbereid zijn
Hoest trouwens? je dacht dat je beetje verkouden werd?

Bambi; maandag moet ik weer naar de gyn, ben   benieuwd. Mannetje is ook vrij gelukkig. En als ze gaan zeggen dat ik het eerst nog maar een half jaar zonder ingrepen moet proberen, nou echt niet!!!! Max 3 maanden en dan helpen ze me maar weer verder hoor. Iemand anders moest het ook eerst weer 6 maanden zelf proberen na kijkoperatie, dus zit me nu al op te vreten dat ze dat tegen mij ook zeggen haha

Linda; ik vindt t ook niet erg om op kraamvisite te gaan, zo een babytje is toch altijd leuk. En hoest met ongi?? Je hebt nog wel hogere temp...spannend hoor

Happy; nog gefeliciteerd met mannetje!!

En ben helaas toch aan het werk vandaag. Ja, achteraf had ik moeten zeggen dat ik niet wilde vandaag ivm herstel, niet eens aan gedacht. Voel me verder eigenlijk hartstikke goed, niet moeier ofzo, behalve bij t opstaan s morgens haha.
Alleen af en toe nog last van wond aan navel, maar niet extreem. Nouja, over 2 weken neem ik deze extra dag weer op, dan heb ik 3 dagen weekend, ook goed.

Zo ga maar weer s werken. baal toch wel beetje hoor....

ha meiden!

Hier een goede nacht, van 22.30 tot 6.00 geslapen!
Toen lekker met zijn tweetjes in het grote bad en nu ligt het monstertje weer te slapen.......
Heb geen puf, ben straal chagerijnig en ik weet niet waarom.........wel vermoeiend........
Zometeen naar mijn ouders, 1,5-2 uur in de auto...........zucht.
We gaan na het volgende flesje van Maudy rijden, zal zo rond 13uur zijn.......

Heb alles gelezen maar gewoon de puf niet te reageren, sorry!!!
Kom vanavond en anders morgen weer buurten.

Kus!!!

hey meiden

ben ik weer, pfff effe druk haha me pa bleef eten en we aten om 1 uur en ik moest om 2 uur met joey bij de fysio zijn en ik heb net de boodschappen gedaan en nu ga ik effe zitten, zometeen naar me tante toe
hier nog steeds geen ongi te bekennen af en toe denk ik dat ik het ga worden ik heb krampjes en ben mega moe en af en toe misselijk maar als er morgenochtend nog geen ongi is en me temp is nog hoog ik zit dan op dag 30 en ik denk zelf dat ik op dag 14 ongveer me ei heb gehad maar goed dan ga ik morgen testen

bieb; evengoed aan het werk gegaan en het gaat goed, en zo kan je het ook zien dat je de volgende keer deze dag opneemt en lekker lang weekend hebt

rimke: maudy lekker geslapen vannacht en je bent een beetje chagarijnig, en nog zolang in de auto moeten zitten ook he dat is vervelend, maar evengoed veel plezier vandaag bij je ouders meid,

happy; zoef zoef. hoe is meid

phoebe; heb je al een afspraak gemaakt?

ik ben moe en ik wil op bed en vnaavond komt me vriendin eten en morgenochtend om 6 uur gaat mijn wekker weer dan ga ik tot 12 uur werken en dan heb ik me werkbest wel weer gedaan voor deze week haha

meiden ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Linda; ik duim echt voor je hoor. Hmm beetje misselijk, nou dat zegt genoeg haha. Mijn duimen draaien overuren!

Rimke; stukje rijden maar evengoed veel plezier hoor. Dinsdag moet ik voor werk naar Amersfoort. Met auto ong 1,5 uur maar met trein half uur langer. Maar ben niet zo een autorijder, dus denk dat ik trein maar neem. Maar vertrek echt niet al om 7 uur, denk de trein van half 9 ofzo, lekker rustig aan haha

Vanavond wilde ik eigenlijk niet op ziekenbezoek bij schoonmoeders gaan. Vanmorgen belde mannetje en nu wil hij wel opeens. Mijn schoonmoeder moet dus elke keer met een psych praten, en die had tegen haar gezegd; u moet elke dag denken dat het uw laatste dag kan zijn, althans in die trend. Dus hij heeft zoiets van, dat zal hij niet zomaar zeggen, ze zijn haar aan het voorbereiden dat het zo voorbij kan zijn. Want andere vrouw in het ziekenhuis heeft hetzelfde ziektebeeld en die krijgt geen psych. Dus nu wil hij toch elke dag op bezoek. Pff ik zie het niet zo dramatisch in hoor. Ik zie me echt niet elke dag heen puffen. Oke, als ze nu echt heel slecht lag, maar het gaat best redelijk naar omstandigheden. Ze is vrolijk, ligt niet aan beademing of wat dan ook.   Morgen gaat ie maar alleen hoor.....

is het al half 6????

hoi meiden...

hehe ik zit...dacht een rustig dagje te hebben, maar op 1 of andere manier is het alweer 4 uur...hoe kan dat toch...
lois sliep wel wonderlijk uit zeg...half 8 pas...en ze lag er gisteren voor half 9 in...das mooi...nooit geen late fles meer, das duidelijk hahaha

bieb, snap jou wel hoor..je hoeft toch niet persee elke dag mee naar je sch.moeder..als het slechter gaat is wat anders...en ik zou indd zeker geen 6 maanden meer "gewoon"proberen ...werkse nog en morgen ook.

linda nog geen duidelijke ongie dus...houden zo en morgen posie testen hahaha...werkse alvast voor morgen...

rimke lekker hoor maudy weer doorgeslapn....had lois aan het begin ook...dan wel een nacht of 2 dan weer een nachtje  niet...totdat je merkt dat ze opeens al een week doorslaapt en dat blijft doen hihih
hoop dat je het gezellig hebt bij je ouders en dat maudy zich goed gedraagt...
met al die ritten van jullie is het echte wegpiraat hahaha
hoop dat jij ook weer vrolijk bent..

happy zoef zoef..........

phoebe ook ff snel...jammer ook weer ongie geworden...kutzooi..nu dus afspraak maken voor de foto van je baarmoeder toch ?

sterretje, gaat het al beter ?

heb ik iedereen gehad ?

mmhh wat ruikt het hier lekker...heb een vers juliennesoepje opstaan....is gewoon groentesoep wat ik eruit begrijp hahaha
vanaaf ff rijden voor me zusje....een box halen ergens in de buurt....maar past niet in hun autotje, dus voorruit..
 net ff een vracht luiers, doekjes, slabben en de hele flikkerse zooi bij me moeder gebracht voor volgende week.. heb ze alvast een voorraadje...en heb een soort van schematje gemaakt...hoe lois der dag ongeveer gaat...

ohja en de opvang belde, ze hebben vanaf 16 nov. plek...dus word 19 nov..haar 1e keer....sturen contract op en dan hoor ik nog van de wendag en dat soort dingen..
fijn dat het toch nog zo snel geregeld kan worden...hoeft ze maar 2 weken 3 dagen bij me ouders...en vanaf dan 1 dag kdv en 2 dagen me ouders...

ga ff me soep roeren en tv kijken...lois moet staks wel een fles, maar door der fruithapje, verschuift die een uur...zo rond half 5 nu dus...en dan half 9 der laatste...
maar ze slaapt nog., anders maak ik haar wakker..als het te lang duurt..

xx bambi

Terug
Bovenaan