Klusbabes 32!!!!

Ha meiden!!

Zo, weer bijgekomen van de hele toestand gisteren.............hoewel.............maudy heeft buikgriep gekregen...............gisteravond laatste fles al maar 50 cc gedronken en weer uitgespuugd, tot 7 uur (!!!!!! HOERA!!!!!) geslapen en toen haar hele fles weer uitgespuugd........ook veel poepluiers en laatste werd wel erg stroperig, dus uitdroging op de loer...................we zijn dus al bij de huisartsenpost geweest vanmorgen, want ik wilde een voedingsadvies, maar omdat ze nog zo klein is moesten we meteen langskomen............dus heel verdunde flesjes geven, maar daar was ik al mee begonnen.........ze heeft nu 90cc gedronken met 1 schepje voeding en dat blijft er in vooralsnog...........arme ziel. We hebben haar al 3 keer verschoond vanmorgen, en ons hele bed is ook onder gekotst............gelukkig moest ik die toch verschonen. Ze ligt nu in de box te slapen...........

Linnie!!!!!!!! Oh meis, ik hoop het zo dat het goed blijft gaan nu............net als sterretje heb ik geen duimen meer over..............spannend!!!!

Happy meis, werkze lieverd!!!

Sterretje: ah, jouw ouders wonen ook niet om de hoek, wat een toestand he? En jouw meisje heeft het zelfde syndroom als wat Maudy had, het "4 uur syndroom", wat we ook deden, ze werd om 4 uur wakker..........gelukkig gaat het de laatste dagen goed, en is jouw meisje natuurlijk al wat ouder.............misschien vind ze het nog wel heel gezellig? Slaapt ze nog bij jullie op de kamer? Heb wel eens gehoord dat dat scheelt, of dat als jouw man om 4 uur naar haar toe gaat, dat ze dan niet hoeft te drinken.........misschien een tip, of al geprobeerd??
Dus als ze om 4 uur wakker wordt, je man er heen sturen en haar speentje geven, dan schijnen ze nog wel eens te denken van "oke, geen eten" en dan weer doorslapen.........

Nou, fons is aan het werk gegaan, op het blauwe meer. Hij heeft nog een week vakantie, luxe he?
Ik ga buiten wasjes draaien om niet zoveel doen vandaag, behalve duimen voor linnie natuurlijk!!!
Tot later!!!

Linnie'; wat maak je het weer spannend. Ik zou gewoon zeggen dat je weer zwanger bent hoor, je hebt niet voor niets een lichte streep, hoge temp enz

Bambi: fijn dat je bericht van kdv hebt, en 19-11 kan ze voor het eerst heen. Spannend hoor. En maandag ga jij alweer voor het eerst werken, ook spannend! succes alvast

Sterretje; jij ook al zo lang naar familie rijden. veel plezier evengoed

Vandaag dus weer aan het werk. Ben gewoon weer aan het balen. Zieke collega is er vandaag, dus ik zei, wil om 3 uur naar huis (ipv 4 uur). Maar wat blijkt nu, leidinggevende had haar gisteren gesms-t hoe het ging enzo, en als ik vandaag klaar was met mijn afspraken dat zij dan naar huis kon (en ik dus weer even haar werk overnam). Godverdomme, klotezooi. Wat denken ze wel niet. Heb deze week dan al 48 uur gewerkt! Donderdagavond heb ik ook al extra gewerkt. Ze voelt zich ook wel schuldig, dus ik hoop dat ze straks gewoon zegt dat het wel gaat en dat ik weg kan haha. Kom amper aan mezelf toe op deze manier, en extra werken, half herstellende, op ziekenbezoek en dan nog huishouden....

Wat betreft schoonmoeders. Ben gisteravond dus wel meegegaan. Vandaag mag ze dus naar huis. Nu is het afwachten tot de volgende operatie (hartklep-operatie). Zwager had blijkbaar met dokter gebeld ivm overlevingskansen. Ze heeft dus 50% kans dat die lukt. Daarom heeft de psych dat ene waarschijnlijk ook gezegd.
Ben wel blij dat ze nu thuis is, even geen ziekenbezoek en voor haar trouwens ook fijn
Ik ga maar weer s werken, krijg straks broodje en daarna nog een afspraak, en hopelijk om 3 uur naar huis...

Oooo wat ziet mijn broodje er lekker uit, kwamen ze net brengen. hmm stokbroodje met brie en   gekarameliseerde appelpartjes...smul smul

Oei!!! Bieb! Lekker hoor...............brie en appeltjes.......mjammie!!!
Wat bedoelen ze met die 50% slagingskans????50% kans op overleven of 50% dat die nieuwe klep goed gaat werken? Ik vind 50% wel erg grof gezegd namelijk..........of heeft je schoonmoeder nog meer onderliggend lijden zoals diabetes of slechte nieren of slechte longen? Mijn ervaring is dat de kansen veel hoger liggen hoor! Welke klep gaan ze vervangen, weet je dat toevallig??
Werkze meid!!!

Rimke; net toen ik dat berichtje typte van die 50%, vroeg ik me dat zelf ook wel af eigenlijk. 50% kans om te overleven of 50% dat operatie lukt....Ze heeft trouwens van alles, suiker schijnt niet helemaal goed te zijn, rug krom gegroeid, hartaanval, gedotterd, ehmmm wat nog meer?? Ze slikt tig medicijnen, het is dus geen sterke vrouw. En welke hartklep? geen idee eigenlijk. Ik wil toch die broer eens opbellen dat die dokter nu precies gezegd heeft...wordt dus vervolgd.....

hmm broodje was lekker maar zit propvol

Lieve klusbabes,

Ik moet even zeggen dat ik jullie een heerlijk groepje vind!! Ik lees met veel plezier jullie verhalen mee... Ga zo vooral door!!

Linda ik hoop het zo voor je!!!

Sorry voor deze onderbreking.....

hye meiden

bedankt voor jullie duimen draaien haha, ik ga straks als joey wakker is effe nieuwe testen kopen en misschien vanavond nog een keertje testen en anders wordt het een maandag.

sterretje: nog niet de oude meid, en toch op bezoek vandaag ik hoop dat het een beetje lukt

bieb; jeetje zeg wat een toestand met je schoonmoeder, en 50% dat is ook niet niks zeg, en je broodje was lekker,   lekker lullig zeg van je leidinggevende om te zeggen dat als je collega klaar is met haar afspraken dat ze naar huis toe mag omdat ze ziek is, jij bent nog herstellende pffff zou ook woest zijn

rimke; wow maudy heeft lekker geslapen zeg en ach de arme schat een buikgriep dat is niet zo mooi, ik hoop voor haar en voor jullie dat ze er snel vanaf is, je bent zo machteloos

happy; veel plezier vanavond meid ga lekker genieten, en je hebt allemaal leuke dingen in het vooruitzicht fijn meid

zo jeetje zeg wat een drukte op me werk, ik heb nog even op de bank proberen te slapen maar dat lukte helaas niet, heb weer last van een versnelde hartslag al me drukte komt er dan uit dus dan moet ik weer even rustig worden, ik weet dat het geen last kan maar het is zo vervelend,
Zometeen even naar me schoonouders toe dan heb ik dat ook weer gedaan hahah
vanavond krijgen we een loge dat vind ik wel gezellig
ik ben er later nog eventjes,

x linda

hey mamabeertje

dank je wel meid en we zijn ook een heel hecht clubje we kunne altijd alles  aan elkaar kwijt en dat doet een mens goed,
en ik hoop ook dat het weer raak is , en dat het nu goed gaat

xx

Zo, Maudy lijkt wel weer wat aan de beterende hand........geen poepluiers meer en haar verdunde flesjes blijven er ook goed in! Hoera! Heb haar nu in haar bedje gelegd, ze lag de hele tijd in de box te slapen, maar nu dus even in haar bedje met een kruik.........lekker warm! Wat een takkeweer.........brrrrrrr!

Linnie: was dus druk op je werk? En net nog even lekker op de bank gelegen........hoop dat je een beetje bijgekomen bent! Is het met de testen kopen nog gelukt?? Vast wel, hoop dat het in Volendam wat beter weer is maar ik denk het niet........

Bieb: zou het inderdaad even na vragen want ik vind het nog al wat.........50% is niet veel..........weet niet hoe oud ze is, maar dan vind ik het een behoorlijk risico.......

Mamabeertje: leuk dat je meeleest meid! Zag je ook voorbij schuiven op de zomermoeders! Leuk!

Nou, ik heb lekker de openhaard aangeslingerd en zit met een lekker vest op de bank. Hoop dat mijn meisje nog even lekker gaat slapen, maar als ze ziek is mag ze niet in haar bakerzakje, dus dat zal nog wel even duren voordat ze slaapt, maar dan ligt ze in iedergeval even in haar eigen bedje...........
Ik heb voo rmezelf lekker afbak lasagne vanavond en maak er een salade-tje bij van paprika, tomaatjes en feta.........altijd goed.

Terug
Bovenaan