Klusbabes 32!!!!

Ola, ben ook weer thuis ! Was vandaag erg zwaar en erg emotioneel....maar zeker na afloop, ook weer erg fijn en opgelucht. Ben nu echt kapot, llemachtig wat vreet dat energie...heb net de aardappels geschild en ga nu lekker ff plat......

Rimke, je meisje groeit goed, prikjes ook gehad, laten we hopen dat ze er niet ziek van wordt he.......

Anoes, wat klote meisje....verdorie. Snap helemaal wat je bedoelt hoor, het is altijd balen als je ongi wordt maar zeker als je overtijd bent en klachten hebt is het zwaar klote........ik denk aan je lieverd, dikke kus en werkse X

Linnie, weer een ander zalfje....kijken hoe dat werkt he ! Veel plezier op die verjaardag.......

Meiden, ga plat...probeer er vanaaf nog ff te zij maar moet op visite.....liefs happy

Tjonge wat een rust hier zeg ! Net lekker gegeten, stamppot rauwe andijvie.........straks naar mn schoonouders........meiden, tot morgen en een fijne avond allemaal !

Liefs happy

hey meiden

effe snel ben net thuis en moet zo naar de yoga toe.

happy: dus het was weer heel erg zwaar en emotioneel, wel goed meid dat je het gewoon lekker kwijt kan, en veel plezier bij je schoonouders vanavond

meiden ik ben weg

xx linda

He meiden,

Happy, ben zo trots op je meid! Stoer hoor, laat die tranen maar lekker gaan, veel plezier vanavond!
Linnie: ook een fijne avond meid!!!

Nou, ik ben kapot en maudy ook denk ik, is gewoon niet lekker van de prikjes en slaapt dus slecht. Heb haar nu een paracetamolletje gegeven maar mag haar niet inbakeren........wordt een lange nacht..........
Tot morgen.

He meiden,

Rimke, bij het CB geweest, en ze waren dus erg tevreden! Fijn hoor. En ze heeft ook weer goed gesplapen en gegeten. Dat is heel fijn. Wat rot dat fons zoveel vertraging heeft zeg. Schiet niet op. Wanneer verwacht je hem nu thuis?

Anouska, ongie geworden. KUT! Zeker na 3 dagen over tijd. Dan ga je toch een beetje hopen. Sterkte meis!

Lin, nieuw zalfje.. tja.. ze kunnen niet heel veel aan eczeem doen helaas. veel plezier bij joga!

Happy, weer zwaar gesprek gehad, ja dat kan er flink in hakken! Doe rustig aan he! Hoe is het met je bloeddruk?

April, opstart problemen?? hahah, kan het best begrijpen! maar ook je rust nemen he!

Bieb, bedankt voor de site! Vind het echt super die voorbereidingen. Heb er alleen zo weinig tijd voor! Wou dat ik iets meer rust had om alles uit te zoeken en op een rijtje te zetten! Wel jammer dat jouw opa's en oma's er niet bij waren... Ik duim heel erg dat mijn oma er dan nog is. Zou haar niet kunnen missen die dag.

Bambi, jij moet lois ook veel missen de laatste dagen zeg! lijkt me erg moeilijk! Hoe was het op je werk vandaag?

Hier alles goed. We hebben geklust voor ons leven! hahah
Erg druk op werk! niet normaal joh! Maar morgen weer lekker alleen... vind ik soms heerlijk! En woensdag vrij!!!! jippie! haha

Fijne avond!

x Jacqy

Rimke, waarom mag je haar niet inbakeren? Wel vervelend dat ze er niet lekker van is zeg! Dikke kus voor maudy!!

nou zeg.. ben ik er een keer, is er verder niemand!!!

Zielig he!

haha

kus Jacqy

Terug
Bovenaan