Klusbabes 32!!!!

goeiemorgen meiden

bieb; het korstje eraf bij je navel, en bij mij bleef dat ook best lang zitten, en die hechtingen zaten ook lang bij mij. maar goeed
je hebt een druk weekend achter de rug haah maar wel gezellig zo te lezen en dat is het belangrijkste. en vandaag komen je nichtjes even bijkletsen, veel   plezier vandaag.

rimke; hoe heeft maudy het gedaan gisteravond en vannacht?

me pa belde net al dat ik niet hoefde te komen om vis te fileren want hij is al bijna klaar dus dan blijf ik lekker in huis, om kwart voor 12 in het ziekenhuis wezen met joey, zometeen even schooonmaken hier.
wat een wind vannacht zeg ik werd er helemaal wakker van niet normaal meer,
meiden jullie zien mij vandaag wel weer verschijnen haha

xxx linda

Goedemorgen!!

Nou, gisteravond heeft ze keurig van 19 tot 22 uur geslapen, toen heb ik haar wakker gemaakt voor haar flesje en toen heeft ze weer tot 7 uur geslapen, weer wakker gemaakt voor haar fles. Ik heb haar zo weer terug in bed gekieperd, want we hebben het druk zat vandaag. Eerst om 11 naar het CB en dan om 15.30 naar de gastouder voor een kennismakingsgesprek. Als dat klikt gaat maudy daar vanaf december ongeveer 1 dag in de week heen, we hebben een flexibele opvang nodig, ivm ons werk wat zo onregelmatig is dat opvang in een KDV waarschijnlijk niet handig is. Spannende dag dus.

Bieb: fijn dat je computer het weer doet en helemaal fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt met feestje en etentje, klinkt heerlijk! En pulken aan korstjes.........wat knap dat je het niet gedaan hebt, ik ben dol op pulken. Als de kat korstjes heeft pulk ik zelfs...........ben een opperpulkeraar..........whahahahaha!
En spannend dus dat je mannetje zijn goedje weer moet gaan inleveren woensdag, mooi voor je eitje dus die loopt geen gevaar. Ik ga er vanuit dat jullie gewoon binnen nu en 3 maanden zwanger zijn, hoef je die hele mm niet verder in!

Bambi: ook het weekend overleefd. Petje af hoor meid, klonk erg druk en dat na je eerste werkweek!!

jacq: zou idd balen zijn als oma er niet meer bij kon zijn...........dat moet ze gewoon halen, daar ga ik voor duimen!

Linnie: oef, gelukkig geen vis fileren voor jou..........gedverdemme, dat op de vroege ochtend.........ach, ik ben geen viseter, dus voor mij klinkt het helemaal smerig, whahahaha!! Drukke week heb je inderdaad voor de boeg..........met woensdag als hoogtepunt, hoever zou je dan zijn? De 6 weken al voorbij? Ik had een echo met 6 weken + 1 dag en toen klopte bij mij het hartje al, dus het kan wel hoor, zo vroeg.........zou toch fantastisch zijn!!! Gaat helemaal goed komen lieverd, die krampen had ik ook, echt! Tot week 20 zelfs volgens mij, je baarmoeder groeit zo hard, dat moet zeer doen, dat kan niet anders..........

Happy lieverd, ik ga je eens even een sms sturen want die K computer van jullie doet het volgens mij nog steeds niet........

Sterretje: weekend overleefd? Welke richting zit je op te denken qua cursus, misschien heb ik nog een briljant idee, zit vol briljante ideeen namelijk.....whahahaha!!!

Nou, fons belde gisteren, die heeft 5 uur vertraging vanuit Washington..........er moet een ander type vliegtuig terug, en daarvoor moest nog personeel ingevlogen worden. Waarom mag joost weten.............
Meiden, ik ga even rustig ontbijten en douchen en dan tegen 10 uur het meiske wakker maken en op naar het CB, daarvoor kom ik hier vast nog wel even spieken en daarna ook, whahaha!!!
Kus!

Hey meiden,

Linda; Fijn dat je niet naar je vader hoeft, want een vislucht, hmm daar zit je nu vast niet op te wachten! En een drukke week lees ik, nou des te sneller is het woensdag, toch......

Rimke; Gelukkig gaat het alweer wat beter met Maudy, en vandaag dus een drukke en spannende dag............ Gaat haar prikje vandaag dan wel door?

Ik heb echt weer zo'n nergens zin in dag, bah daar baal ik altijd zo van. Het liefst ging ik terug naar bed, maar dat mocht ik niet van mezelf, want dan sta ik pas weer rond 10 uur op en voordat ik dan opgestart ben is de helft van de dag alweer voorbij......... Maar ja nu ben ik dus niet vooruit te branden.............. En als ik naar buiten kijk word ik ook niet echt vrolijk......

April

Goeiemorgen, hij doet het weer...nu hopen dat het zo blijft ! Heb alles gelezen net maar, ga het niet redden hoor om te reageren, sorry....zo mn gesprek. Verder best wel veel doen vandaag, als het goed is ben ik dan rond twee uur weer thuis en dan ga ik ff slapen. Vanaaf op visite bij mn schoonouders, dus zal er vandaag niet veel zijn. Maar, hij doet het iig weer, kan weer lekker meekletsen, was erg saai hoor........Rimke, ach die maudy, gelukkig gaat het nu beter ! Meisjes, tot latersssssss

Liefs happy

Bieb; Garage weer opgeruimd, oh ik ben jaloers, ik moet ook........ Bij ons op zolder en in de gararge is het zo'n puinhoop...
En woensdag zaadjes inleveren, weet je al wanneer je dan uitslag krijgt?

April

Hey Happy, gezellig dat je er weer bent......

Ik ga nu echt in actie komen.

April

Hey april, met zulk weer kruip je toch ook het liefst je mandje in pfffff wat een drama......doe lekker rustig aan meis....kus aan je ventje

Knuf happy

Terug
Bovenaan