Klusbabes 32!!!!

He meisjes!

April: het weer is inderdaad k.t met peren............kan me voorstellen dat je wat moeite hebt met opstarten.........is 9 uur op staan dan geen optie?? Leuke middenweg zeg maar?? Sterkte vandaag.........soms is het leven gewoon even klote.........terwijl er dan eigenlijk niets aan de hand is..........whahahaha! Denk aan je hoor, hou je goed.........

Happy! Stuur je net een sms!!! Fijn dat je computer het weer doet, wat ben je onthand he, als die dingen het niet doen.................

Nu moet ik echt even gaan douchen want ik ben zo traag als dikke stront vandaag...........zal wel in de lucht hangen...........

Kan iemand me even onder de douche duwen??
Heb de puf niet naar boven te lopen.........
Moet wel want over een uur krijgt Maudy weer een fles............
Schiet op...............

hey meiden

happy: was je er weer, en hopelijk blijft je computer het nu doen, en succes met het gesprek zometeen

bieb; woensdag de zaadjes weer inleveren dat wordt toch weer spannend

rimke; maudy heeft het goed gedaan, hopelijk houd ze het nu vol en hoeft ze niet meer te kotsen arm kind, en ook niet vooruit te branden vandaag hahaha, succes vandaag met de prikjes

april; alles goed met je? en jij ook niet vooruit te branden kan je wel eens hebben zo'n dagje haha

over een uurtje komt me pa me halen en dan gaan we naar het ziekenhuis toe, ik ben benieuwd wat de dermatoloog te vertellen heeft.

xxx linda

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5) Bieb, 14e ronde, 1e kindje
6)
7)    anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hallo meiden,

heb weer niet veel tijd moet alles ff in mijn pauze doen maar ben dus ongesteld geworden alleen was 3 dagen overtijd baal er echt gruwelijk van ben bijna nooit overtijd altijd op tijd of eerder, en nu 3 dagen later had zere tieten en kots misselijk had echt goede hoop maar het is nu weer niet. kutzooi baal echt
als ik gewoon op tijd ben dan gaat het allemaal redelijk met het verwerken maar als ik overtijd ben dan ga ik me zo druk maken en dan hoop ik heel erg en dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo is.

voor de rest met jullie alles goed?
moet weer gaan beginnen.

liefs anoeska

Och meis wat klote...............waarschijnlijk toch wel raak geweest maar niet goed genesteld (net als bij Happy een maand of twee terug....) ..........goed klussen de komende periode want je lijf begint het dus door te krijgen........
Neemt natuurlijk niet weg dat dit enorm teleurstellend is..............tuurlijk heb je goede hoop, wat knap dat je niet getest hebt.....of wel??
Meis, ik denk aan je, dikke knuffel!!!
Werkze...

Nou, ik ben dus terug van het CB.
Meisje was nu 5575 gram en 61 cm lang. Blijft dus een lang end. Gelukkig ook weer 45 gram aangekomen sinds zaterdag........whahaha!!!
Ze waren tevreden over haar, nou ik gelukkig ook.
Toen ze haar prikjes kreeg was ze natuurlijk even flink over de pis. Dat mag ook. Zijn ook kutprikken, heb ik haar ook verteld.
Ik heb van te voren even aan de CB-arts gevraagd of die prikjes kwaad konden, en dat was dus helemaal niet het geval. Ja, ze kan er wat ziek van worden, maar dat kunnen ze allemaal. Ze zag helemaal geen reden om ze nu niet te geven, dus we hebben het maar door laten gaan.
Thuis nog even lekker een flesje maar toen viel ze al half in slaap, en nu lekker in haar bedje gelegd, hopelijk nog even 2 uurtjes slapen, en ze ligt er al 1,5 in.......dus kan ze even bijtanken voor zometeen............
Meiden, tot later!

hey meiden

wat een kut weer en we komen net om half 2 pas thuis, om half 11 weggegaan en net een uur werk gehad voordat we weer thuis waren kut weer en het was megadruk op de weg maar goed, joey heeft weer een ander zalfje mee gekregen en zo gaan we voorlopig door denk ik er is toch niks aan te doen exceem is exceem,

rimke; maudy groeit goed zeg en de prikjes achter de rug, ik hoop dat ze er geen last van gaat krijgen

anoeska; balen meid dat je toch ongi bent geworden en knap dat je neit hebt getest, misschien was het inderdaad net wat rimke zegt niet goed ingenesteld, maar dat neemt niet weg dat het gewoon kut is

meiden ik ga effe eten en straks joey ophalen van de chreche en dan naar een verjaardag.

xxx linda

Terug
Bovenaan