A
Anoniem
Guest
hoooi,
Bieb ooh wat rete spannend.....ik duim mee hoor.
sterretje je meisje ook een sprongetje...ach arme jij ook al slaap tekort.
happy ook liggen piekeren, ik ook, niet doen hoor is niet goed voor ons..
lin lekker gewerkt.
nou bij cb geweest, arme kind moest deze keer iets harder huilen, maar binnen een minuut weer stil....verder weer ruim 700 gr gegroeid..en weegt op een paar gram na bijna 6 kilo. is 60 lang momenteel en verder doet ze alles goed, maar dat wist ik al....van dat spugen doen ze niks aan, want ze groeit goed...?? ja zal wel....vandaag spuugt ze trouwens niet veel.
ben helemaal brak....moet zo koken...stampot boerenkool...jammie..
oh nee en nu begint lois ook nog te janken...zucht...meestal rond deze tijd der huil uur...tegenwoordig altijd onder het eten wakker...dan zit ze in de wipper bij ons aan tafel...ga der ff troosten....
xx bambi
Bieb ooh wat rete spannend.....ik duim mee hoor.
sterretje je meisje ook een sprongetje...ach arme jij ook al slaap tekort.
happy ook liggen piekeren, ik ook, niet doen hoor is niet goed voor ons..
lin lekker gewerkt.
nou bij cb geweest, arme kind moest deze keer iets harder huilen, maar binnen een minuut weer stil....verder weer ruim 700 gr gegroeid..en weegt op een paar gram na bijna 6 kilo. is 60 lang momenteel en verder doet ze alles goed, maar dat wist ik al....van dat spugen doen ze niks aan, want ze groeit goed...?? ja zal wel....vandaag spuugt ze trouwens niet veel.
ben helemaal brak....moet zo koken...stampot boerenkool...jammie..
oh nee en nu begint lois ook nog te janken...zucht...meestal rond deze tijd der huil uur...tegenwoordig altijd onder het eten wakker...dan zit ze in de wipper bij ons aan tafel...ga der ff troosten....
xx bambi