Klusbabes 32!!!!

hoooi,

Bieb ooh wat rete spannend.....ik duim mee hoor.
sterretje je meisje ook een sprongetje...ach arme jij ook al slaap tekort.
happy ook liggen piekeren, ik ook, niet doen hoor is niet goed   voor ons..
lin lekker gewerkt.

nou bij cb geweest, arme kind moest deze keer iets harder huilen, maar binnen een minuut weer stil....verder weer ruim 700 gr gegroeid..en weegt op een paar gram na bijna 6 kilo. is 60 lang momenteel en verder doet ze alles goed, maar dat wist ik al....van dat spugen doen ze niks aan, want ze groeit goed...?? ja zal wel....vandaag spuugt ze trouwens niet veel.

ben helemaal brak....moet zo koken...stampot boerenkool...jammie..
oh nee en nu begint lois ook nog te janken...zucht...meestal rond deze tijd der huil uur...tegenwoordig altijd onder het eten wakker...dan zit ze in de wipper bij ons aan tafel...ga der ff troosten....

xx bambi

Och meiden toch, die kids van ons hebben ook een herfstblues of niet........

Sterretje: meis, sterkte, jij ook..................ga idd maar lekker slapen als zij ook slaapt want het valt niet mee, zo'n kind wat continu bij je wil zijn. Gooi al je ideeen dan maar overboord, want die werken toch niet........

Bieb: o meisje, ik hoop het zo, dat er in ieder geval iemand niet verder de mm in hoeft..........dat spoelen was al erg genoeg...........duim, duim, duim................

Bambi: ach, die ziel, keurig gedaan dus, maar een minuutje gehuild, stoere griet hoor, en zo goed gegroeid! Lekker meisje.

Linnie: laatste clomid gehad toch? Thank god maar weer..........hopen op een mooi eitje. Klussen maar.........

Nou, Maudy gedraagt zich vandaag redelijk keurig. Net wel even gejengeld tussen twee voedingen dus na 1,5 uur maar weer uit bed gevist en even gewandeld. Nu de fles en hopen dat ze in slaap valt!

Het is nationale stampotten dag of niet? Wij eten andijvie stampot........met spekjes, lekker jus en een worst, lekker hoor!
Fons vanavond weer naar de brandweer en vanavond liggen we allemaal weer in een schoon bedje..............ben nu ook de bakerzak aan het wassen, en hangt nu te drogen over de kachel........mag niet in de droger dus het komende slaapje gaat zonder inbakeren........zal me een klapper geven.........hahaha!

Meiden, eetze en tot vanavond!

He lieve meiden!

sorry sorry sorry!! Weet even niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te komen buurten!
Heb het zo ontzettend druk met vanalles!
A sisters hope, werk, kraamvisites, klussen in huis.

Even een paar dagen niet geweest en hup alweer nummer 32!!

Heb niets bijgelezen, maar zag voorbijkomen dat bieb nog niet ongie is geworden!! Spannend!!!
ik duim hoor meis!

Ik ga weer verder vliegen!

liefs Jacqy

ps: op wie lijk ik: zoeffffff

Ola, heb visite dus ff kort. Heb een afspraak gemaakt maandag 20 oktober ! Nou rimke, ik ga graag samen hoor, wel zo gezellie en je weet toch alles al haha. Het is wat he meiden met die kids van jullie...wel heeeerlijk om te lezen ! Jacq, zou echt niet weten meis op wie je lijkt hihi. Bambi, gelijk heb je hoor geen nieuwe auto ! Linnie, dat volendam wordt steeds voller met bners he...straks weer die thomas berger pfffffff. Bieb, joehoe, duim me suf lieverd !!!!!!!! Hoop het zooooooooo...........Buuf, hoe is tie ?
Meiden, tot morgen lieverds........voel me beter als vanmorgen !

Fijne avond, kus happy

Happy; die afspraak was met een psych? Je ging toch met iemand praten?? Of lul ik nu maar wat in de rondte??

mamababes: alle kleintjes hebben last van een herfstdipje??

Bambi; goed zeg dat de kleine op schema ligt om t maar zo te zeggen. En dat ze niets aan overgeven doen, tsja zal er wel bij horen?? Ze doet t in ieder geval goed

Hier nog geen nieuws, nog steeds hetzelfde. Ga morgen niet testen hoor, dan wil ik dat pas zaterdag doen. En als ik morgen toch ongi wordt,dan ga ik harstikke balen maar wel gelijk een afspraak met gyn maken

Enne hier geen stamppotdag hoor, gewoon heel simpel tosti gegeten.

Ik ben er echt niet bij met mijn gedachten, ik vraag de hele tijd aan Phoebe hoe het met haar NOD is, maar bedoel natuurlijk Anouska.....nu al dementie haha

anouska; hoest met je NOD??

hey meiden

ik heb het effe vluchtig gelezen sorry

rimke; maudy gedraagd zit redelijk goed gelukkig maar en fons meost naar de brandweer toe las ik dus alleen vanavond

bambi: ook aan het piekeren meid, niet doen, probeer positief te blijven meid wat je werk enz betreft alles komt goed

happy: visite veel plezier meid en de 20 ste heb je die afspraak staan helemaal goed, ik ga ook wel mee, gaan we met z'n drieeen
en gelukkig voel je je weer wat beter daar ben ik blij om

bieb; nog geen ongi, oooo ik hoop het zo voor je meid

jacqy: druk druk druk meid ook nog effe aan jezelf denken he

sterretje; 2 brakke nachten gehad dat is neit fijn en goed dat je ook lekker even gaat slapen als de kleine slaapt.

zo vanmiddag evn bij me tante geweest en daarna om half 6 kwam me broer me pa en mij ophalen en joey natuurlijk, om naar amsterdam te gaan om een nieuwe tv voor me pa te kopen zo'n lcd scherm 94 cm helemaal top hahha me broer ook gelijk maar een plasma gekocht van 107 cm. zijn tv is nog maar 6 jaar oud de mafkees hahaah, en we waren om 8 uur weer thuis vanavond pfff kan gelijk op bed haha

Ik heb me ook een pot zitten janken vanmiddag, Joey lag op bed en ik begon om 1 uur met huilen en ben pas weer gestopt om 3 uur ik heb echt waar 2 uur achter elkaar gejankt tot aan hyperventilatie aan toe ik kon gewoon helemaal niet meer stoppen, alles kwam eruit van me ma de bbz de miskraam en dat het met joey niet altijd zo goed gaat qua gezondheid, ik had me toch een paar dikke ogen en nu koppijn, maar goed hopelijk ben ik nu klaar met janken haha niks voor mij al dat gehuil haha

meiden iedereen een fijne avond ik ga effe lekker met manlief douchen die is net thuis en morgneochtend lees ik weer bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

bieb; en en en en en en en en en en en en en en en ??????????????????????

phoebe: succes met de follikelmeting vanmiddag ik hoop dat ie goed is gegroeid

happy: was het gezellig gisteravond met de visite

hebben alle babys zich keurig gedragen vannacht?

om half 12 moet ik weer met joey in het ziekenhuis zijn bij de dermatoloog dus ik ben benieuwd, nu is de uitslag zo goed als weg maar van de week zat ie weer helemaal vol 2x ondanks de zalfjes dus ik ben benieuwd wat ze zeggen,
om half 11 gaan we rijden anders komen we te laat haha me pa gaat weer met me mee, en om half 3 moet ik weer met joey bij de fysio zijn dus ik hoop dat ik dat red

meiden allemaal een fijne dag en ik ben er vanmiddag pas weer

xxx linda

Terug
Bovenaan