Rimke; succes bij osteopaat. Volgens mij is dat ook dezelfde term voor de man waar ik ben geweest. Maar dat had je zelf al gezegd volgens mij
Buikpijn is gelukkig al weg, nog geen uurtje last van gehad, dus viel weer reuze mee. Voel me nu wel lekker moet ik zeggen.
Heel stom, maar ben niet eens depri dat ik ongi ben geworden. Maar dat was ik vanmorgen eigenlijk al toen ik opstond, dus dat was al verwerkt haha. Vanmorgen vloog er heel even door hoofd heen dat het nooit zal lukken bij ons, maar dat heb ik snel weer uit gedachten verbannen. En ben nu eigenlijk wel opgelucht dat ik weer naar gyn kan. Heb mannetje gesms-t dat ik toch graag wilde dat hij mee gaat, en nu neemt hij vrij, Heb die dag ook vrij, dus kunnen dan nog wat leuks gaan doen
lekker weer vandaag, ga beetje op tijd met pauze. Heb gister super stoer spijkerrokje voor nichtje van 2 gekocht, nog ef truitje scoren. Morgen ga ik heen met trein, fijn hoor zo een treinkaartje van 9,99 ipv 23 zoveel enkele reis. Heb trouwens extra kaartjes gekocht, ook alvast voor uitje klusbabes haha. Maar wanneer dat is???
dames, al nieuwe datum in gedachten???