Klusbabes 32!!!!

he rimke,

ach die kleintjes he. elke avond even spoken, lois is altijd erg wakker tussen de fles van 3 en 7 . vanaf half 8 luiken dicht....rust hahaha.maar geen problemen hoor vanacht.
en nu ligt ze nog steeds....
succes straks bij de osteopaat.

xx bambi

Rimke; succes bij osteopaat. Volgens mij is dat ook dezelfde term voor de man waar ik ben geweest. Maar dat had je zelf al gezegd volgens mij

Buikpijn is gelukkig al weg, nog geen uurtje last van gehad, dus viel weer reuze mee. Voel me nu wel lekker moet ik zeggen.
Heel stom, maar ben niet eens depri dat ik ongi ben geworden. Maar dat was ik vanmorgen eigenlijk al toen ik opstond, dus dat was al verwerkt haha. Vanmorgen vloog er heel even door hoofd heen dat het nooit zal lukken bij ons, maar dat heb ik snel weer uit gedachten verbannen. En ben nu eigenlijk wel opgelucht dat ik weer naar gyn kan. Heb mannetje gesms-t dat ik toch graag wilde dat hij mee gaat, en nu neemt hij vrij, Heb die dag ook vrij, dus kunnen dan nog wat leuks gaan doen

lekker weer vandaag, ga beetje op tijd met pauze. Heb gister super stoer spijkerrokje voor nichtje van 2 gekocht, nog ef truitje scoren. Morgen ga ik heen met trein, fijn hoor zo een treinkaartje van 9,99 ipv 23 zoveel enkele reis. Heb trouwens extra kaartjes gekocht, ook alvast voor uitje klusbabes haha. Maar wanneer dat is???

dames, al nieuwe datum in gedachten???

hye meiden

bieb; kut kut kut, dat is klote meid, maar jemag volgende week al naar de gyn toe dat is lekker snel en je buikpijn is al weg gelukkig maar

rimke; succes vanmiddag bij de osteopaat met maudy, en ze heeft gistereavond lekker tegen je aan geslapen, haahh er komt een hoop geluid uit zo'n klein lijfje he

bambi: niet ziek worden hoor meid, doe maar rustig aan en stomen misschien geeft het een beetje

phoebe: hoe is de follikelmeting gegaan?? zijn ze gegroeid?

anoeska; hoe gaat het met jouw/?

nou wij zijn net een uurtje geleden uit het ziekenhuis gekomen, en ik heb voor de   verandering weer een ander zalfje gehad wat ik 2x per dag moet smeren en daarbij die vaseline creme 5x per dag smeren en voor zijn rug want hij heeft heel heel veel jeuk op zijn rug en er is niks te zien maar hij krabt zijn rug steeds open, heb ik ook die vaseline creme en een ander koelzalf die is heel vet en die moet voordat ie gaat slapen op zijn rug.
over 4 weken moet ik weer terugkomen met hem , en ze dat dus wel aan dat dermatitus te denken ,d at plaatje wat ik laatst hier had neergezet, maar ze weten het niet zeker dus dit maar weer proberen, het is gewoon eczeem maar ze moeten kijken hoe of wat en hoe ze het onder controle krijgen
zometeen met hem naar de fysio en daarna even naar de speeltuin want dat heeft ie wel even verdiend hha

o ja die huilbui daar ben ik zeker van opgeknapt gisteren haha dat doet een mens goed, ik zat steeds al niet lekker in me vel en nu heb ik gewoon lekker alles er uitgegooid

meiden ik ben er later nog eventjes

xx xlinda

Linda; nou dan hoop ik dat t nu eens helpt met al die zalfjes enzo. Wat een gedoe elke keer

verder hier niets te vertellen

he meiden,

bieb fijn dat jer er niet al te verdrietig van ben, blijft klote natuurlijk. nieuwe datum uitje ? ehm als we sterretje ook mee willen moeten we even aan haar vragen wanneer ze denkt te kunnen anders kan ik elders in nov. al hoor

linda weer andere zalfjes pff wat een smeer gedoe zeg...laten we hopen dat het nu wat oplost he..ga maar lekker met hem, naar de speeltuin..hij heeft zijn dagje wel gehad.

ik zo voor een 2e gesprek naar dat autobedrijf....nou brutale mensen hebben de halve wereld zeggen ze wel eens....normaal is niet aangenomen, niet aangenmomen...ik had toen die dag daarna gebeld....en ze zouden toch denken....nou vandaag is de directeur er...of ik even langs wilde komen....zou het dan echt ??
nu hopen dat hun wensen overkomen met die van mij.....
lois is bij me ouders en al heel de dag zoet....als ze wakker is is het schat en zonder morren leg ik haar neer, niet huilen niks....gewoon wakker liggen en dan na een uur toch gaan slapen hahah

ohja en nog beters.....we krijgen een nieuwe auto....jeeeee. niet helemaal nieuw off course,,maar voor ons nieuw....hehe eindelijk een auto die mooi is.....en een station...net wat ik nodig heb.
ga ff kijken of ik een plaatje kan vinden, hoe die eruit ziet...
mijn auto is al verkocht..aan me schoonvader...en die zijn auto ook al aan Lenn zijn baas hahah, kleine regeling getroffen omdat we niet het volledige bedrag inene kunnen dokken, maar via me man;s baas dus geen gezeik...

xx bambi

beetje klein, maar goed hier lijkt ie het meest op...maar dan mooier hahah, zonder dakdragers geloof ik..gewoon een degelijke bugerbak....maar dan wel mijn burgerbak hahah...want ik ga er in rijden...

meiden ga nu naar het soll. gesprek...met de brulbak van me man....pff mijn auto is bij me schoonvader vawege keuring schoonvaders auto..en die man kan echt niet rijden in dat verlaagde scheurijzer van me man....ze zien me aankomen daar...schaam me dood....hahah

xx bambi

bambi: en hoe is het gegaan met je 2de gesprek, ik hoop op goed nieuws
en dat is een grote mooie auto zeg kan je al je spullen in kwijt en een regeling ervoor getroffen helemaal toppie

zo de fysio was wel tevreden maar zei er heel nadrukkelijk bij dat we er nog lang niet zijn, met de nadruk op lang, maar goed dat wist ik al haha, effe lekker in de speeltuin geweest boodschappen gehaald en nu doet ie lekker met het buurmeisje spelen.

straks komt me vriendin en we zien wel wat we gaan eten haha, meiden ik weet niet of ik er nog ben vandaag maar anders lees ik morgenochtend alles weer bij
fije dag en avond allemaal en toto morgen alvast

xxx linda

Terug
Bovenaan