Klusbabes 32!!!!

Goeiemorgen dames,

Heeeerlijk geslapen maar wel weer zo heerlijk dat ik het nu weer niet ga redden haha...

Bieb, en en en en en en en en ??????????????????

Buuf, succes vanmiddag meis !

Linnie, ach lieverd, ga jij idd ook maar mee hoor de 20e ! Nee zonder gekheid.....het is toch goed dat je alles er lekker hebt uitgejankt ! Lucht het op ? Tja soms denken we dat we alles aankunnen maar soms is het ff op he ! Dikke kus en rustig aan he !

Liefs happy, fijne dag meisjes

Voor mij hoeven jullie niet meer te duimen denk ik, nog geen bloed maar zal wel snel komen.
Vanmorgen temp weer flink gedaald, naar normale temp, heb nu ongi buikpijn, al pil genomen, bloed zal nog wel komen....

Nou, als die man zegt dat ik geen buikpijn meer zou krijgen, heeft ie t goed mis, Hopen dat t niet erger wordt, ben gewoon aan t werk

Ik weet wel dat ik toen ook ongi klachten had, en toch zwanger was, maar met die temp. verlaging enzo....

wordt vervolgd....

stop maar definitief met duimen, 1e veeg bloed alweer gehad. Heb net gelijk afspraak met gyn gemaakt, 17-10 om half 10. Partner hoeft niet mee, maar denk wel dat ik hem erbij wil hebben

klotezooi...

Linda, heerlijk zo een huilbui, wilde dat ik dat ook s had...hoe voel je je nu??

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17) Bieb, vervolgafspraak gyn 09.30 uur
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7) Bieb, 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

godverdomme...............takkezooi.
Fijn dat je meteen een afspraak gemaakt heb, groot gelijk.
Hoop dat de buikpijn mee gaat vallen.............is het in ieder geval iets.......

hoi meiden,

gotver bieb das echt onwijs balen, meer kan ik er niet van maken. gelukkig wel snel terecht bij de gyn.

phoebe en eitje gegroeid.

happy gezellig aaf gehad ? en ook al snel een gesprek . hoop voor je dat het oplucht

linda drukke dag vandaag...en gisteren zo moeten huilen meid, hoop dat het het nu kwijt bent en dat je beter voelt.

ehm zag jacqy voorbij zoefen haha, je hebt het er maar druk mee.

nou hoor lois alweer mopperen, ze wil niet slapen denk ik...was helemaal verbaars vanmorgen maakt me man me wakker, ik ga naar me werk schatje, wat het kwart voor 8 en lois sliep nog....2 tellen later werd ze wakker maar goed, das meer dan een uur later....vooralsnog geen last van der prikjes, ze had wel 37.7, maar kan ook omdat ze lekker warm in der bedje lag ofzo ? ga zo nog even meten, miss heb ze gepoept ?? want ze ligt vanaf half 10 erin, dus maar heel kort gelslapen...dan ga ik haar maar aankleden en dan naar me ouders, moet straks nog boodschappen doen..

ohja ga denk ik ziek/verkouden worden, want heb al sinds het opstaan een loopneus. meestal gaat dat na een uur wel weg, maar voel dat me hoofd vol raakt...
ben nog steeds moe,maar weet echt niet wanneer ik slapen moet...pfff

ga weer.
xx bambi

Anoeska is zo druk met verhuizen dat ze haar NOD gepasseerd is zonder het te beseffen........hihihihi! Hoe gaat het meis?

Phoebs: succes vanmiddag, ben benieuwd naar je eitjes!

Happy: hihihi, weer laat en weer vliegen, werkze vandaag!

Linnie: een huilbui van 2 uur.............lucht op of niet?? Goed van je om er aan toe te geven, de hoofdpijn maar even voor lief nemen. Succes in het ziekenhuis vanmiddag met je kleine mannetje!

Bambi: en? heeft je meisje nog gereageerd op de prikken, of is ze heel zoet geweest vannacht?

Sterretje: denk aan jezelf he..........zeg het nog maar een keertje!

Nou, hier gisteravond weer hommeles...........wat kan dat kleintje schreeuwen. Uiteindelijk ben ik om 20 uur met haar op bed gaan liggen, dus tegen mij aan ipv in haar eigen bedje, en heeft ze nog 1,5 uur geslapen, toen om 22 uur de fles en om 5.30 kwam ze weer, ze begint het te snappen, want zo gaat het al 2/3 nachten. Vanavond de fles dus nog maar iets rekken naar 23 uur en misschien slaapt ze dan wel wat langer, maar dit vind ik eigenlijk ook al heel keurig voor een kleintje van 4,5 week.
Vanmiddag gaan we weer naar de osteopaat, we zijn benieuwd hoe ze daar op gaat reageren en of ze nu eens wat rustiger gaat worden.
We hebben haar net door het badje heen gehaald na de fles, dus ze ligt vooralsnog even lekker te pitten, hoezee!!!

Terug
Bovenaan