***Klusbabes 33***

Voetbal kijken om half een en daarna lekker helemaal niks......heerlijk ! En jij ????

xxx

nou, zondag word denk ik een nixdoe dag, zoals ik me nu voel! haha ook wel eens nodig. Volgende week gelukkig weer een dagje vrij. heb ik wel weer nodig!

Lekker vooruitzicht he zo n zondag, hoop dat het heeeeeel slecht weer wordt haha....wanneer ben je vrij volgende week ?

xxx

woensdag ben ik lekker vrij. Heb nog niets gepland, en hoop dat zo te houden!
en ja, slecht weer is welkom zondag! Goede reden om binnen te blijven! hhaha

Lekker midden in de week vrij, das ff een lekkere onderbreking he.....op woensdag begint mijn werkweek weer haha.....ga   stoppen want zit met mn vriendin te kletsen aan de telefoon. Was ff gezellie lieverd.......tot latersssssss

knuf happy

hoi gezellige kletsmeiden,,,,

moet weer ff snel. want ga m,e bed in..

Lois is een beetje ziek..ze heeft klein beetje koorts en is verkouden aan het worden..kan natuurlijk ook van de prikjes komen..eet verder goed en is wat hangerig maar wel vrolijk..
arm meisje

zag ff snel dat phoebe in jan aan iui gaan beginne. jacqy het ff zwaar had vanwege zwangere collega, rimke over een 2e sprak, happy morgen een gezelligge dag voor de boeg heeft, klaasje gelukkig weer aankomen is...en emh sorry rest is ff blurrrr...

ben moe en heb het ff helemaal gehad....goor weer...zware week op het werk....ff rust in het weekend...tot snel..

love ya all..

xx bambi

He bambi,

Ga lekker genieten van je weekend meis! Je hebt t verdiend! Wel zielig voor lois dat ze ziekjes is... geef haar maar een knuffel van mij!

x Jacqy

Terug
Bovenaan