***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

jacqy en happy: een dipdag gisteren nou meiden lucht jehart dat kan hier, het is ook niet leuk om te horen dat nu weer iedereen om jullie heen zwanger lijkt te zijn en jullie nog niet, maar het komt echt, ik heb op een gegeven moment ook bijna de moed opgegeven en je ziet het het kan en gebeurt, ik hoop zo verschrikkelijk erg dat het heel snel mag gebeuren zonder al die poespas van het ziekenhuis erbij meiden

jacqy: veel plezier vandaag met de reunie en de verjaardagen, jij ben dus de bob vandaag haha,

happy; jij ook heel veel plezier met steengrillen vanavond wat gezellig, enne vlees mag je hebben als je lijnt haha,

bambi: lois ziek aan het worden ach wat zielig, hopelijk komt het door het prikje en zakt het zometeen snel weer arme schat.

klaasje; wel aangekomen maar nog niet veel honger, misshien is floradix iets voor jouw, dat heb ik ook, 2x perdag en daar zit ijzer in, heel veel mensen vinden het vies maar ik vind het wel lekker

gisteravond kwam tom niet zo laat thuis en zijn wel lekker met z'n tweetjes in bad gegaan, Tom had joey nog even gebeld bij me broer en even gekletst op een gegeven moment zegt joey tegen me broer hier ome jan nou jij hahaha met andere woorden ik heb genoeg gekletst de apekop
meiden ik ga me klaarmaken om naar we werk te gaan, wat een takke weertje maar goed
fijne dag, ik weet niet hoe laat ik er ben want ik moet tot 12 uur werken daarna eten en snel boodscahppen doen en even nog een kraampakje kopen want morgenochtend moeten we op kraamvisite.

xxx linda

Ha meisjes!

Lijkt wel weer eeuwen geleden dat we zo'n gezellige chatsessie op het forum hebben gehad...............happy en jacq, lekker even van je afkletsen lucht soms ook wel iets op...........ik baal ontzettend voor jullie, gun jullie zo graag een zwangerschap.................kan wel janken.

Lin: werkze!

Bambi: druk, druk, druk.............lekker van je weekend genieten nu!

Klaasje: fijn dat het ietsje beter gaat nu he, is voor jezelf gewoon fijner, die beeb trek al het voedsel wat je binnen krijgt wel naar zich toe............

Hier is het wit, sneeuw!! Ben dol op sneeuw.............heb het Maudy laten zien maar begreep er natuurlijk geen jota van.............
Fons staat op het punt van vertrekken, moet zo even boodschappen doen, met mijn kleine meid door de sneeuw ploeteren dus...........whahaha!!
Verder vandaag niet zoveel, morgen daarentegen.............heb ik dus die tarrotkaartenlegging, moet ik nog hapjes voor maken en morgen moet mijn uk nog in bad.....................hoe ik dat ga doen van 7 tot 12..................i don't know.............
Tot later!!

Goeiemorgen meisjes, terwijl ik dit schrijf heb ik het gevoel dat ik hier helemaal niet weg ben geweest whahahaha. Was echt weer ff gezellie, gewoon ook ff je verdriet delen met iemand die in hetzelfde schuitje zit..........fijn !!!! Gaat nu een stuk beter, voel me gelukkig weer vrolijk.......en idd, ooit komt het ook ! Rimke, bij jullie, is het wit ! Oooohhhh, ben jaloers hoor, hier zie je niks pffffff. Haha die maudy snapte er natuurlijk geen bal van.....fons straks weer weg........ Linnie, lekker samen in bad geweest en joey was klaar met jullie whahahahaha...keine smurf ! Nu lekker aan hetw erk en vanamiddag op kraamvisite....je hebt een vruchtbare vriendenkring/familie he whahahaha. Jacq, veel plezier met je reunie meisje......en de bob, haha. Was gezellie he lieverd ! Ga ff boterham eten, spiek hier zo nog wel ff voordat ik wegga...........Jullie zijn schatten meiden !

Knuf happy

Goedemorgen!

happy, lijkt inderdaad of we niet weg geweest zijn! heerlijk toch even zo gister avond? moeten we eigenlijk vaker doen, vind dat altijd zo gezellig!

Lin, gezellig saampjes in bad geweest... dat kan als je even kinderloos bent he! haha en joey was klaar met kletsen! hhi wat een schat!
Werkse!

Rimke, het is wit bij jullie! Ik wil ook sneeuw! vind dat altijd zo gezellig!
word druk morgen voor jou dus. goed plannen en organiseren. Ga jij 1 december nou weer aan t werk?

heb zin in vandaag! voel me alleen nog steeds brak!

x Jacqy

Ha meiden!
Weer vroeg dag voor jullie...........na gisteren, whahaha!!

Happy fijne dag meis, lekker van genieten!!

Jacq: moet idd weer eens vaker gebeuren, zo'n gezellige chatsessie........en kom hier effe een koppie halen, is hier prachtig zo met die sneeuw! Inderdaad erg gezellig, maar je moet er niet uit moeten met een kind zeg maar..........whahahaha!!

Ik begin 1 januari weer met werken trouwens.........lekker een maandje (nouja, 2 weken) onbetaald vrij. Vang ik wel op met mijn eindejaarsuitkering. Zit natuurlijk tussen twee banen in, dus dat is heeeeel goed gepland, anders had ik nu al weer aan de slag gemoeten. Had mijn zomervakantie en herfstvakantie nog achter mijn verlof aangeplakt dus ik ben lekker 4 maanden thuis na geboorte van mijn meiske............heerlijk hoor. Maar goed, eens moet je toch weer beginnen........helaas. Het liefst wordt ik huismoeder, I know, klinkt niet ambitieus, maar zo voor die eerste 4 jaar, totdat ze naar school gaat..........lijkt me prima. Helaas redden we dat financieel niet, om nog leuke dingen te kunnen blijven doen moet ik echt wel werken, want anders geen vakanties, broodjes eten in de stad........enz. Het is een keuze die ik maak, en ik denk dat we met 1 dag opvang in de week het heel keurig doen.........

Fijne dag en tot later!!!

Ik kom eraan rimke! gezellig! haha
zou wel leuk zijn he!

en 1 januari weer beginnen. wat vonden ze trouwens op je oude werk ervan dat je weg gaat?

hye meiden

ben ik effe snel, ben net klaar met werken gelijk effe snel de boodschappen gedaan en een pakje gekocht voor de baby en nu vliegend het eten opzetten want tom komt eten om 12 uur

happy: gelukkig voel je je weer wat beter en van je af schrijven lucht je van op, veel plezier vanavond met steengrillen

jacqy: veel plezier met de reunie en de verjaardagen

rimke; bij jullie alles wit, hier bij ons sneeuwt het ook af en toe en ik haat sneeuw jakkes, wat dat aan gaat ben ik in het verkeerde land geboren hahaha

meiden ik ben er gelijk weer vandoor ik ben er later vandaag even, ik moet ook nog schoonmaken bij me pa en bij mezlef maar goed 1 ding tegelijk

xxx linda

Terug
Bovenaan