***Klusbabes 33***

hey meiden

bieb;   ik hoop ook voor jouw zo dat je niet aan de iui hoeft, en dat je zometeen gewoon zwanger bent, en je hebt lekker vlaai gehad vandaag op het werk, ik ben blij datje het zo naar je zin hebt op het werk

rimke; fons morgen weer weg en zondag tarotleggingen heel erg leuk vind ik dat, en het maakt toch niet uit dat maudy meegaat, en wat je verhaaltje betreft over een tweede dat kwetst mij niet hoor meid, maar je wilt dus deze januari gaan beginnen of die januari daarna? ik hoop dat het geowon allemaal voorspoedig gaat en over maudy hoe ze zich zou kunnen ontwikkelen zou ik maar niet teveel over nadenken want dat kan je toch niet van tevoren zeggen

jacqy; hoe gaat het met je? is de verkoudenis al wat minder?

happy: hoe gaat het met jouw?

ik heb vanmiddag even een uurtje in de bank gelegen en daarna op kraamvisite geweest bij me nichtje, wat een scheetje heel lief en dan heb ik wel moeite om te moeten stilhouden hahaha, me scooter opgehaald koste 50 euries dus dat viel wel mee. tom is niet zo laat vanavond en joey is al met me broer mee, zometeen lekker onm kijken, en morgen weer werken

ik lees morgenochtend voordat ik ga werken alles weer bij

xxxx linda

Ola lieverds, pfff had vanmorgen weer geen verbinding...word er doodziek van zeg ! Had vanmiddag opeens een dip ( nu nog wel een beetje ) kwam iemand vertellen dat ze zwanger is na 1 ronde........waarom ??????? Zag dat rimke het ook al schreef, ben het spuugzat....bij de laatste van ons wil het maar niet lukke. Ik weet dat dit heel erg klinkt mar, ik kan niet eens meer blij zijn voor iemand  Ik stopte met de pil en ik was zwanger.....krijg de schijt !!!!!!!!!! Zo, sorry niet lief maar, lucht wel op !

Rimke, bedankt voor je lieve sms......fons weer weg en zondag meiden middag, gezellie en die kleine smurf van je ook mee, das toch ook een meid he haha

Linnie, 50 euries valt idd nog mee he...snap dat het moeilijk is om je mond te houden, zeker als je op kraamvisite bent, knap hoor.....lekker ff op de bank gelegen, daar is het ook echt weer voor he pfffff

Bieb, jij hebt het prima naar je zin op je werk, das mooi he....lekker vlaai haha ! Wat fijn dat de zaadjes nu nog iets beter waren he meis....ik hoop het zooooooo voor je dat al die poespas niet nodig is !

Buuf, nou das nog eens mooi nieuws zeg ! In januari al.......gelijk in het nieuwe ziekenhuis, zie je dat ook eens hahaha. Snap dat er een last van je schouders valt hoor, laten we hopen dat het niet nodig is en dat het deze maand die tweeling is he haha.

Sterretje, druk druk druk......logisch dat je er dan wt minder bent he meis ! Je hebt ook nog een gezinnetje, we zien je wel weer XXX

April, hoe is tie met jou meisje ? Tijdje niet gezien.........

Mamoetje, klaasje ......alles goed met jullie ?

Ga ff eten, zat zo in een dip dat ik dat nog niet gedaan had maar krijg nu honger haha
Liefs happy

he meiden!

zo, weer even tijd om met jullie te kletsen! was druk! nog steeds grieperig... dus ook niet veel fut gehad!

Phoebe, wat fijn zeg dat ze jullie willen helpen! denk dat er dan een last van je schouders valt. Hoop natuurlijk dat je voor die tijd toch nog zelf zwanger raakt! maar wel goed te horen dat alles goed is/was! ben blij voor je meis!
hoe is t verder?

Linnie, 50 euro vor de scouter, valt nog wel mee! hoe voel je je?

Rimke, begrijp je heel goed hoor! en als alles lekker loopt met maudy en werk, waarom zou je dan wachten? En je kwetst mij er niet mee hoor dat je het al over een 2e hebt, terwijl een aantal van ons nog een 1e moeten. Zou denk alleen even moeten slikken als jij eerder zwanger bent dan ik! haha, maarja, that's live!
En fons gaat weer een weekendje vliegen, en weer alleen.. lijkt me zwaar hoor!

Happy, 1e ronde meteen zwanger, tja, dat wil je niet horen he! snap het heel goed! Wanneer zijn wij eindelijk aan de beurt!
Had je geen internet verbinding vanmorgen?

ehm.. de rest weet ik niet meer, heb alleen van vandaag bijgelezen.

WEEKEND!!! heerlijk, nou ja, wel druk maarja!
Mogen middag reunie van die wandeling in oktober, gezellig!! Daarna verjaardag van mijn broertje en zusje, en haal ook mijn oma nog op! dus ben morgen taxi bedrijf. Want neem ook mijn collega mee naar die reunie! hhaa

Had van de week nog paar keer een klap in mijn gezicht. Dinsdag zaten we op school, en vertelde een collega dat ze zwanger is... slik.. niet meer aan denken... (en toch denk je er dan aan.)
Donderdag hoorde ik dat mijn hele naaste collega zwanger is. Dit was een hele grote shock voor mij, want had het echt niet verwacht. Ze is al tegen de 40 en heeft nooit een kinderwens gehad. Ik hoorde het, heb haar gefeliciteerd, en toen werd het een beetje dizzy voor mijn ogen. Ben naar buiten gelopen, en kon mijn tranen niet tegen houden. Geen van mijn collega's die het weten van mij, was er, dus kon het ook bij niemand even kwijt. Zat er echt flink mee.
Ik denk er nu bijna continu aan. wanneer mag ik nou??? kan het ook niet bevatten dat zij zwanger is. Lijkt wel een droom, echt raar....

Nou meiden, ga even naar het toilet!

Liefs Jacqy

Hey lieve jacq, verdorie, terwijl ik je verhaaltje lees, lopen de tranen alweer over mn wangen......het is allemaal idd niet leuk meer he ! Snap zoooo goed hoe je je voelt.......ik weet ook niet wat ik kan zeggen om je op te beuren want, er valt niks te zeggen he lieverd....ik denk aan je en hoop met je mee dat het heeeeeel snel raak is........beetje grieperig ook nog he, rusitg aan doen ! Ik had vanmorgen idd geen internet verbinding...gelukkig nu wel, saaie boel anders hoor !

Kussssss happy

he happy,

raar is dat he, dat we onszelf niet eens kunnen opbeuren! lief dat je met me meeleeft, ik ook met jou he lieverd!
Ooit komt onze dag nog wel!

dikke kus!

Ha lieve meiden!

Er werd naar me gevraagd (tnx happy, heb ik gelijk weer reden om te reageren) dus vandaar mijn berichtje. Van 't wel ff lastig, omdat het vandaag wel 'dip'dag lijkt bij de nog-niet-zwangeren... Hou het dus kort. Hier gaat alles weer ok, ben alweer 4 kg aangekomen, maar lust nog geen brood en aardappels en zo....Echt vies!! Ben ook slap en moe, zal wel niet zo'n hoog Hb hebben denk. Maandag echo en 's avonds vk, dus weer leuke dag.

Happy, Phoebe, Jacq, Bieb: kom op meiden, niet opgeven hoor! Ik snap dat dat makkelijk praten is van mijn kant en ik ben echt niet zo lang bezig geweest, maar wil jullie wel graag een hart onder de riem steken. Ik kijk uit naar de dag dat we met de hele troep kunnen verhuizen naar het 'moeder-zijn' forum, lijkt me echt geweldig!!
Vind het ook wel apart dat het bij zoveel meiden 'te lang' duurt ja, zal wel pure pech zijn, maar ik snap het echt niet. En daarbij dat het natuurlijk kl*te is voor onze meiden zelf!!

Nogmaals, KOP OP!!!

Liefs

Hey klaasje, wat leuk dat je zo snel reageert...snap best dat het moeilijk is om te reageren, zeker als je onze dip verhalen leest maar, gewoon doen hoor meis ! Ik gun het alle babes met heeeel mn hart en vind jullie zwanger zijn of mama zijn verhalen super ! Wat fijn dat je wel weer wat bent aangekomen.....nog wel slap en moe en je lust nog niet alles maar, het begin is er he....... ! Maandag dus een leuke dag voor de boeg.......das mooi he. Laat je wel ff weten hoe het is gegaan ? En, gewoon lekker kletsen hier hoor ! Rustig aan he meisje.....

Liefs happy

hoi Klaasje,

Wat leuk dat je er weer bent, en wat goed te lezen dat je alweer wat bent aangekomen! En je lust nog geen brood en aardappels.. zal dat ook niet te maken hebben met dat je smaak anders is tijdens de zwangerschap? En maandag dus een leuke dag! super toch?

Bedankt voor je hart onder de riem. het is ook gewoon kut!

liefs Jacqy

Terug
Bovenaan