***Klusbabes 33***

rimke; wat een kuttekop dat mens zeg. ALsof jij niet minder van je meisje geniet omdat je een moeilijke bevalling hebt gehad en je het nog niet verwerkt hebt. Misschien geniet je juist nu wel meer van je meisje. Omdat je nu een gezond kindje hebt, moet alles maar vergeten zijn? Sjonge jonge kutwijf. Nou Rimke, je bent een topwijf en ik geloof dat je een hele goede moeder bent. Je weet nu in ieder geval wel zeker dat het nooit je vriendin zal worden

Lees net biebje haar reaktie...en rimke, je ziet toch wel dat het niet aan jou ligt he ! Al onze reakties zijn hetzelfde...niet aan jezelf gaan twijfelen hoor !!!!!!

Jacqy; mijn vriendin weet dat we bezig zijn, ze weet van mijn mk en dat we dus in de MM lopen. En daarom zijn haar opmerkingen nog pijnlijker

\bambi; misschien heb je ook wel gelijk dat ik het weer vergeten ben als ik zwanger ben, of samen met vriendin. Ik zou het ook te gek vinden hoor als we samen zwanger zijn, maar ik zou het verschrikkelijk vinden als het bij hoor toch nog eerder zou lukken. Zo gemeen ben ik wel haha.

Bambi; gelukkig  voelt lois zich al beter. is ook wel zielig zo een ziek kindje

Ik wil ook andere kleren met de kerstboom, toevallig ook zwart maar dan met zilveren ballen. Ben ook benieuwd hoe onze jongste kat straks reageert, volgens mij hangt die binnen de kortste keren in de boom haha. Maar wij hebben wel altijd van die plastic ballen, scheelt weer met scherven

Ha happy, ben je er ook??

Morgen weer gesprek. Alles eruit gooien zou ik zeggen
\En wie weet vrijdag met je NOD, alles kan natuurlijk. Voor jou zal ik ook super duimen, ik hoop zo dat het ook voor jou snel raak is....

Meiden, ik ben foetsie...morgen weer een zware ochtend........fijne avond verder en tot morgen.........slaap lekker allemaal !

Liefs happy

Vanavond gingen we lekker shoarma en pizza halen, maar eerst ef pinnen. Natuurlijk langzaam rijden met die sneeuw. Shit, pin automaat kapot. Dan zouden we naar ander dorp moeten, maarja met die sneeuw.....dus wij naar de shoarmatent, situatie uitgelegd, Maar geen probleem, mogen woensdag betalen.
Wij naar huis.....zijn al die kinderen buiten sneeuwballen aan het gooien (ook neefjes van man). Dus wij stappen uit auto. beginnen ze sneeuwballen gevecht met ons. Nou daar ben ik wel voor in....dus wij ook gooien haha, heb erg gelachen. Maarja pizza enzo werd koud, dus na 10 min toch maar naar binnen. is altijd erg leuk zo een sneeuwballengevecht

Terug
Bovenaan