Whihihi, Joey is gewoon geen sinterklaas-fan...........totdat hij veel kadootjes krijgt denk ik. Ach, de arme ziel is ook snotverkouden..........heeft genoeg aan zijn koppie! Veel snot voornamelijk!!
Bambi: Fijn dat het met je meisje weer beter gaat, nog wel iets verhoging maar dus niet zo hoog meer als gister. Langleve de paracetamol! Kan me voorstellen dat je niet met haar de kou in gaat, frisse lucht a la, maar een sneeuwbui op haar koppie........
Ik ga dit jaar ook lekker vroeg de kerstboom opzetten hoor, Maudy vindt lichtjes fantastisch en gelooft toch nog niet in Sinterklaas, dus hier ook een erg vroege boom.......leuk weer nieuwe spulletjes erin he?? Heb vorig jaar net alles vernieuwd, weet niet eens meer wat........verrassing. We hebben een kunstboompje, in het kader van het milieu en de dennennaalden die je een jaar later nog terug vindt.........whahaha!! Ook de poezen hebben het er vaak op voorzien, maar Jack in zijn eentje keet toch minder dan toen zijn broertje er nog was........
Phoebs, geweldig!! Een kastje gratis, je hebt gelijk! Ik had geloof ik ook niets gezegd........whahaha!!
Die "vriendin" die die opmerking plaatste is eigenlijk geen vriendin van mij. Ik ben hier vanuit Alkmaar komen wonen, 3-4 jaar geleden. En Fons heeft een vrienden groep en die hebben allemaal vrouwen.............dat was dit clubje. Normaal gesproken erg gezellig, maar met dit stel (helaas een van de beste vrienden van Fons) heb ik helemaal niets. Doe al een tijd erg mijn best om de sfeer leuk te maken enzo. En we hebben ook geen ruzie, het zijn alleen mijn types niet..............en ik heb wel gezegd hoor, toen ik wegging, dat ik erg verdrietig was van die opmerking. Toen zei ze dat ze dat al wel dacht maar dat ze hem niet terugnam, dat ze er volledig achterstond...........tja, dan kun je maar beter weggaan want dan verschil je dus gewoon van mening. Mijn meisje was er bij dus ik wilde geen stampij maken, zowieso niet. Al was maudy er wel bij. Het is het niet waard, maar ondertussen ben ik al wel de hele middag verdrietig, en maudy merkt het wel want die is ook een beetje van streek. Die voelt natuurlijk ook wel dat ik verdrietig ben........
Anyway, ze ligt met haar laatste fles achter haar kiesjes in bed, en ik hoop dat ze weer lekker slaapt. Ik hoorde haar net even mopperen maar daar besteed ik op dit tijdstip geen aandacht meer aan........tenzij ze hysterisch wordt natuurlijk!