***Klusbabes 33***

Ben er , heb heerlijk gegeten hoor ! Wel makkelijker zo als dat smsen he haha. Nu ik je verhaal hierboven lees wordt ik helemaal pissig zeg....wat een takketrol,ze stond er volledig achter ...........ze moet zich dood schamen........ik vind je een schatje en heeeeeeeel dapper .......

xxx

Haha lijkt wel telepatie, wat ik lees net dat ze toch niet zwanger is maar ongesteld is geworden...ze had een lichte streep en nu toch niks.......patricia heet ze

Whahaha, o, oke, dat dacht ik al! Dat het over haar ging!
Jij eerst meid! (en de rest van onze schatten!)

Tja, weetje, ik ga dan altijd zo aan mezelf twijfelen. Zeker als anderen dan zeggen dat ze het niet zo bedoeld had. Ja, amehoela, dan moet ze het anders zeggen.
Weet je, ze heeft een behoorlijk hoge functie in de Personeelszaken ergens, en dan zou je zeggen dat ze goed moeten kunnen communiceren.
Bovendien, het kan zijn dat ze vind dat ik me aanstel, prima, ook goed, maar hou het voor je..........trut

Heb je morgen weer een gesprek trouwens?? Vind je het wat?
Lucht het je op of moet je er erg aan wennen dat je tegen een wildvreemde zo open bent........dat kan natuurlijk ook nog.

Ja dat vind ik ook....dan denk je het maar, maar je zegt het niet ! Vind het trouwens een heeeeel persoonlijk onderwerp en daar kan iemand anders totaal niet over oordelen.....je hebt gelijk, trut !!!! whahahaha lekker he, lucht ook weer op........

Morgenochtend gesprek ja en vind het gelukkig niet moeilijk....gooi er echt alles uit ! Wel heeeeel fijn hoor. Zal dus morgenmiddag wel weer voor pampus liggen hahaha. Zie meer op tegen de tandarts hihi

Kan ook enorm opluchten!
Vind het echt knap van je hoor, het is allemaal niets niks voor je geweest de afgelopen tijd, en je hebt je echt groot gehouden. Nu is het even Happy-time! Ben supertrots op je!
En dat je daarna lekker op de bank gaat liggen is alleen maar goed, alle emoties er weer uit, helemaal uitgeput en dan even uitrusten met de kachel hoog! Doe je goed!!

Wanneer is het jouw NOD ook al weer?? over een week of 2 toch?? Vorig jaar rond deze tijd hadden wij raak geschoten, testte positief op 22 december. Raar hoor, om dat te beseffen, maar wel een aanrader, dat tijdstip. Heb je inenen een heel leuke kerst!
Dus ga maar lekker je best doen...........wordt tijd dat er eens wat van de "oude klusbabegarde"zwanger is........na linnie dan........

Ja het is inderdaad allemaal teveel hooi op mn vork geweest en nu ben ik ff zelf het belangrijkste...had het echt nodig ! Voel me er ook goed bij........Mn nod is vrijdag en verwacht er niet veel van......mocht natuurlijk niet gericht klussen...heb goede hoop dat het misschien de volgende ronde weer mag.........heb ook wel zin in zo n kerst ja haha. Het blijft idd bij de laatste babes een beetje hangen he........

Zit tv te kijken trekt iemand een condoom door zn neus en komt er in zn mond weer uit  waar gaaaaaaat het over ???????????????

Wanneer komt fons weer terug ?

Terug
Bovenaan