***Klusbabes 33***

hey meiden

rimke; weer goed ongesteld haha snap heel goed dat je dat niet hebt gemist en dan ook nog zo heftig, en maudy heeft heerlijk geslapen weer heel goed, en wakker geworden door een poepluier en vandaag lekker niks op het programma heerlijk

happy: o meid wat goed een kilo eraf heel erg goed, geeft je weer moed om door te gaan. en je hebt een gezellige avond gehad ik had ook niet anders verwacht hhaha

ik ben zo moe en ook misselijk met vlagen dus ik denk dat het gaat komen, en ik ben heel zeker van me zaak dat het goed gaat komen met deze zwangerschap, ik heb zelfs alweer een boekje gekocht van je zwangerschap van week tot week heb ik bij joey ook gekocht en dan elke week je buik en borsten enz. meten en je wegen en neerzetten hoe je je voelt, vind ik wel leuk

ik ga effe verder met het eten, en na het eten schop ik joey op bed hopelijk wil ie slapen en dan ga ik lekker even in de bank liggen naar gtst en onm kijken en vanmiddag eventjes naar me tante toe,

xxx linda

wat een rust vanmiddag zeg,
ikheb effe gtst en onm gekeken en daarna ben ik ben heerlijk een half uurtje in de bank in slaap gevallen haha
ik ga zometeen naar me tante toe.

ik ben er later weer

xxx linda

hoi meiden,

happy jeee een kilo kwijt weer..wat goed hoor..geeft je weer wat moed he..vooral als je vorige keer een dompertje had...

rimke zeer vervelend ja dat geleur met je kind, vooral als ik er dan niet bij ben..

linda dus de misselijkheid komt eraan..hoop voor jou niet in alle hevigheid hoor..en moe...dat ken ik....alleen heb ik een andere rede haha

nou ben net wezen shopen...ideetje van rimke whahaha...heb wat kleertjes gescoord maat 74....nog niet veel ofzo...maar geloof 3 truitjes en een broekje...leuke slofjes en 2 rompers...verder 3 leesboekjes en een ding met dierengeluidjes....had me moeder meegevraagd...maar heb me weer lopen ergeren...volgende keer alleen dus...

had gisteren trouwens verkeerd neer gezet...ze draait van der rug naar der buik...maar goed aan mij nog niet laten zien...ze heeft 1 vinger nodig van mij om kracht te zetten ofzo...maar bij me ouders meerdere keren zonder hulp gedaan...toen ze vroeg of Lois het al gedaan had en ik nee zij..begon ze weer over dat het echt zo was...staat op film....en   5 getuigen...bla bla bla....word er niet goed van...

nog iets...blijkt dat ze lois wakker maakt om 10 uur voor der fruit...ik zeg dat hoeft niet tenzij ze om half 11 nog slaapt...ik heb liever dat ze uit zichzelf wakker word...vooral omdat ze pas om 12 uur eet...ja maar hier slaapt ze tussendoor nog hoor...bvla bla...ik kom er gewoon niet tussen ...ze luisterd gewoon niet en vind wat ik zeg niet belangrijk...
ik vertel wel vaker hoe het hier thuis gaat...en dan zegt ze echt zo....nee hoor zo doen wij het niet....en ik weet gewoon niet hoe ik ze aan hun verstand kan krijgen dat ik wil dat ze volgens mij regels doen..zonder ruzie te krijgen....

of ben ik een zeur...want ze doet het verder goed en lois is niet sago of wat dan ook...nou wel een beetje vandaag..maar goed...dat kan he...ik werk, dus zie het toch niet, maar gewoon een principe geval denk ik.....mijn kind.....

heb net van nijd een zak pepernoten op.....ben nu misselijk...jegggg...waarom voel ik me waardeloos door me moeder als moeder......snik...ga ff een potje janken....want zo voel ik me fff....gotver.....

xx bambi

ohja...en me ouders vragen ook helemaal niks over me werk.....alleen na me 1e dag....gaat ze echt alleen om Lois........

@phoebe: je had het topic in je eentje volgeluld, hahaha. En nu hopen dat het allemaal geluk brengt.
@bambi: Je vroeg over de voetenzak. Ik heb geen voetenzak, maar de kleine zit nog niet in de buggie. Binnnen nu en een paar weken zal dit wel komen. Ik moet eerst zien hoe dat gaat, want in de maxi-cosi doe ik nu zo'n omsla-doek die ik eerst vouw, leggen..
Wat kleding betreft, hier hetzelfde. Ik heb wel mijn oude gewicht, maar door mijn buikje passen veel dingen niet meer. Ik heb een tijd geleden broeken gekocht, maar ja, ik heb 2 driekwartbroeken en 1 rok gehaald en met deze kou moet ik er niet aan denken, dus ik sta ook elke avond te denken, hahaha.
@linda: jippie, wat een goed nieuws om te horen. En over 2 weken weer een echo. Blijf je nu onder behandeling van die gyn?

En toen wist ik het niet meer.
Eh beide data komen niet goed uit. Maar als ik dan moet kiezen liever 17 januari.

@bambi: Hé, gekkie, laat je niet wijsmaken dat je een slechte moeder bent. Je doet je best met de middelen die je hebt!!! ik zou even afwachten hoe ze het op het kdv doen. Als straks blijkt dat ieder weer een andere tijd heeft kun je tegen je ouders zeggen dat je liever hebt dat ze zich aan een vaste tijd houden voor de voeding, omdat het anders te verwarrend wordt voor lois. En dat jullie toch allen het beste willen voor lois.
En natuurlijk mag je balen. Het liefst wil je bij lois zijn en nu ben je nog geen 2 weken aan het werken en doet ze nieuwe dingen die jij hebt gemist. Dat doet pijn. Evenals het feit dat er niet naar jou wordt gevraagd. Heb even geduld, het komt vanzelf weer. En 1 voordeel in vergelijking met de kleine van mij: je ouders leren haar nu dingen en ze krijgt alle aandacht. Dat is een verschil met wat ze op het kdv doen.
@rimke: maat 74 alweer? dat gaat snel. hier zijn we nu maat 68/74 aan het dragen.
@happy: toch weer wat kilo's kwijt, ook al was je er niet bewust mee bezig, geweldig. En ik kan me voorstellen dat het kwetsend is als je nu leest dat iemand al voor de 2e gaat. sinds wanneer zit je online? toch sinds mei of juni vorig jaar, nietwaar?

@jacqy: thx voor het maken voor de lijst. Maar nu krijg ik mezelf er niet op
En jullie ceremoniemeester heeft een bloemenzaak, ideaal.
@bieb: dat is dan goed gegaan voor je vriendin.

11-11 is de start van het carnavalsseizoen. De praal/carnavals-wagens worden gemaakt/versierd. De prinsen, etc worden gekozen en voor je het weet is het alweer februari en is het weer voorbij.

Sint maarten was een soldaat die een bedelaar in de kou de helft van zijn mantel schonk. Hij is nu een heilige net als sinterklaas. Op 11-11 is het sint maarten en gaan de kinderen met een lampion langs de deur voor snoep.

Halloween is 31-10 en heeft te maken met allerheiligen op 1-11. Van origine wilde men  dan de boze geesten verdrijven en deed dan enge maskers opzetten.

helemaal vergeten: de kleine heeft weer een tandje. Nu 4 in totaal!
We gaan even spelen, want ze roept me.

Terug
Bovenaan