Ha meisjes!
Linnie: weer verrot geslapen, waardeloos, smiddags nog maar effe in de bank dan, hoop dat het slapen snel beter voor je wordt, waarschijnlijk na de volgende goede echo..........want ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat nu! Joehoe!!!
Bieb: ben benieuwd naar de uitslag, en gister meteen lekker geklust! Wanneer is je eitje?? Goed je best doen!!! Maar dat doe je al maanden..................
Jacq: wat gezellig dat je er weer zoveel bent meisje! Ik ga zeker mijn best doen om mee te komen hoor, met het uitje! Ik kom dus vanuit Velp/Arnhem dus als er mensen mee willen rijden?? Hoor ik het wel!
Bambi: o god, jullie hebben het dus ook. Als ik met Maudy bij mijn schoonmoeder kom is het ook net zo'n wandelend wonder, zo'n hekel aan...........het wordt goed bedoeld, maar het is net of wij niet meer bestaan en alle aandacht gaat als een explosie richting maudy die zich vervolgens helemaal te pletter schrikt. Kan me voorstellen dat je je er aan ergert dus.
Happy: thnx voor de sms gister lieverd!! Werkze maar weer!!
Nou, ik ben weer in vol ornaat ongesteld.........dat heb ik nou niet gemist..........ben gewoon lamlendig, weeen die ik weg moet puffen, zware benen..........hoop dat die pil snel echt goed gaat werken, want ik had vorig jaar op het laatst nauwelijks meer een ongi in mijn stop week. Ja, anderhalve dag iets bloedverlies maar zo weinig dat ik in de nacht niet eens een tampon in hoefde............en nu, nu was ik net optijd om iets in te stoppen anders had ik het bed kunnen verschonen......
Maudy heeft keurig van 21 uur tot 7 uur geslapen, werd toen uit zichzelf wakker met een enorme poepluier........zou ik ook wakker van worden....
Vandaag niet zoveel op het programma, gelukkig maar..........pffffffffff.