***Klusbabes 33***

Linnie, heb het al per sms gedaan maar hier ook nog ff hoor JOEHOE !!!!!!!!!!! Geweldig he lieverd..........

Meiden, ben wieberen, heb ff gegeten en gedoucht en ga ff naar mn vriendin...de andere meiden komen ook, gezellie.....Fijne avond nog en tot morgen

Kussss happy

Fijne avond happy! Dat het maar heel gezellig mag worden!
x jacqy

hey meiden

tom was vroeg thuis vanavond dus we waren nog even naar zijn ouders gegaan, en me kaboutertje ligt nu prinsheerlijk te slapen en ik maak het ook niet laat hahaha,

happy: fijne avond bij je vriendin

jacqy: aan de shoarma vanavond inderdaad af en toe wel lekker

meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

nummer 33 alweer meiden,

jacqy goed bezig meid..alle lijstjes weer hierheen gespleept...

bieb zaadjes ingeleverd...en je man lag al klaar...jullie hebben vast een leuke avond hahahah..

linda, nu officieel zwanger....echt super blij voor je...hoest met joey? al iets beter...

rimke...hoe deed maudy het vandaag...super foto's weer....

happy zoef.......veel plezier weer meid..

phoebe....thanks voor het nieuwe topic...dit word hem he...

ben moe van het werken, was weer een leuke dag...vandaag heeft lois bij me ouders van der buik naar der rug gerold...ze heeft het ons nog niet laten zien....ben benieuwd of ze het morgen laat zien..
verders waren me ouders aan het mopperen dat ik ze in een kwaad dag licht had gezet in me laatste blog op me hyves over Dylan en dat ie plast, dat vonden ze echt niet kunnen...me zusje en een vriendin hadden dit gezecht, want die vonden dat ik dat stom had neer gezet...net nog eens gelezen, in mijn ogen staat er niks verkeerds ...puur de waarheid....zucht sommige mensen.....

len en ik hebben af en toe ook echt het idee dat lois een atractie is..toen ik haar ging halen vertelde me moeder dat ze gedraaid had..ze hebben het gefilm..nog niet gezien..had ik ff geen puf voor....jaaa want ze had 5 getuigen bla bla..dus ik zeg wie dan..me zusje met der vriend en een vriendin en me ouders....blegg elke keer zoveel mensen over de vloer als ik werk...
voel me helemaal rot...mis ik het weer....en zegt me moeder echt...ja vrijdag gaan we oefenen om terug te rollen...ging er maar niet op in....wil geen ruzie .....maar vind het helemaal niet leuk...vind het allemaal wat minder dat me ouders oppassen...
ga eens berekenen wat het zou kosten al lois 3 dagen naar het kdv ging of 2......oeps zei ik dat hardop.....

ga me bedje in..morgen gelukkig niks op de planning...dus hou een thuis dag....
hoop dat ik een gaatje voor jullie vind..

xxx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: het was weer leuk op je werk en voor vandaag niks ophet programma heerlijk, en tja wat lois betreft bij je ouders, het is natuurlijk wel leuk dat ze dingen ondernemen met haar zoals met het draaien oefenen enz. en als je je er niet goed bij voelt dat er steeds zoveel mensen om lois zijn als ze daar is zou ik dat zeker bespreken met je ouders ook al loop het op ruzie uit.

ik heb weer onrustig geslapen en met joey gaat het weer goed die was gisteren weer net zo gek als altijd hahaha, maar hij had nog geen zin om te slapen gisteren want om 10 uur lag ie nog wakker in zijn bed, hij was met me moeder aan het praten en met zijn beren,   wij hoorde door de babyfoon steeds, ja oma tiny en toen dit en dat haha heel erg leuk

zometeen effe joey naar de chreche brengen en dan naar me pa schoonmaken en nog een paar spaarzegelsklanten die waren er gisteren niet en me pa moest naar de bekerwedstrijd van volendam - ajax en het regende hahah dus vandaag maar even afmaken.
ik ben er later vandaag weer, iedereen een fijne dag vandaag

xxxx linda

Ha meisjes!

Linnie: weer verrot geslapen, waardeloos, smiddags nog maar effe in de bank dan, hoop dat het slapen snel beter voor je wordt, waarschijnlijk na de volgende goede echo..........want ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat nu! Joehoe!!!

Bieb: ben benieuwd naar de uitslag, en gister meteen lekker geklust! Wanneer is je eitje?? Goed je best doen!!! Maar dat doe je al maanden..................

Jacq: wat gezellig dat je er weer zoveel bent meisje! Ik ga zeker mijn best doen om mee te komen hoor, met het uitje! Ik kom dus vanuit Velp/Arnhem dus als er mensen mee willen rijden?? Hoor ik het wel!

Bambi: o god, jullie hebben het dus ook. Als ik met Maudy bij mijn schoonmoeder kom is het ook net zo'n wandelend wonder, zo'n hekel aan...........het wordt goed bedoeld, maar het is net of wij niet meer bestaan en alle aandacht gaat als een explosie richting maudy die zich vervolgens helemaal te pletter schrikt. Kan me voorstellen dat je je er aan ergert dus.

Happy: thnx voor de sms gister lieverd!! Werkze maar weer!!

Nou, ik ben weer in vol ornaat ongesteld.........dat heb ik nou niet gemist..........ben gewoon lamlendig, weeen die ik weg moet puffen, zware benen..........hoop dat die pil snel echt goed gaat werken, want ik had vorig jaar op het laatst nauwelijks meer een ongi in mijn stop week. Ja, anderhalve dag iets bloedverlies maar zo weinig dat ik in de nacht niet eens een tampon in hoefde............en nu, nu was ik net optijd om iets in te stoppen anders had ik het bed kunnen verschonen......
Maudy heeft keurig van 21 uur tot 7 uur geslapen, werd toen uit zichzelf wakker met een enorme poepluier........zou ik ook wakker van worden....
Vandaag niet zoveel op het programma, gelukkig maar..........pffffffffff.

Goeiemorgen lieverds,

Gisteren was gezellig ! Echt ff lekker zitten kletsen, nooit moeite mee hoor whahaha

Rimke, lekker een rustige dag, heerlijk he....en volop ongesteld, gatver..snap dat je dat niet hebt gemist.....kalm aan he.......wat een schattige foto s weer trouwens

Bambi, oeps ja, je zei het hardop hahaha.......snap je wl hoor als ik je verhaal zo lees ! Maakt het voor jou ook moeilijk om haar dan te brengen en naar het werk te gaan he......denk er goed over na en nakijken kan nooit kwaad he !

Jacq, oooohhhhhhhh lekker broodje shoarma !Heb je soms trek in he...ik nu ook door jou whahaha.......hoe laat ben je hier ?

Bieb, leuke avond gehad gisteren haha.......

Linnie, vind het zoooooooooo leuk voor je meis !

Moet zo op de weegschaal.....gaat ff niet zo goed....twee weken geleden stond het stil, verleden week vier ons erbij...wat twee keer uit eten al niet doet he ! Heb het er ook met de ass van de ha over gehad en die zei ook..als mensen gaan lijnen laten ze bepaalde dingen staan en als je die dan wel weer eet komt het er dubbel zo hard weer bij...kan wel kloppen, at echt niks bijzonders meer en tja dan ga je uit eten...zucht, zal altijd een strijd blijven he...ik moet alles eten, zei ze maar met mate.....maar dingen niet laten staan want dat kan je niet je leven lang. ! Zo duurt het wel wat langer zegt ze maar, op de lange termijn is dit het beste.......pffff snap ik wel maar, gaat me dan te langzaam he...ik hoop dat die 4 ons van verleden week er iig weer af zijn.......laat het zo wel ff weten !

Liefs happy

Jippie !!!!!!!!!!!! Een kilo eraf.............geeft de burger weer moed he !!!!! Nu 6.7 kilo kwijt.......

Meiden, fijne dag allemaal en tot vanaaf, knuf happy

Terug
Bovenaan