***Klusbabes 33***

he gezellig zijn jullie haha

3-12 hebben we met werk sinterklaasavond, dus stel dat ik dan ongi wordt (ga ik maar niet van uit haha), dan wordt t een sjaggerijnige avond haha.

zo dames, kletsen jullie maar verder. mannetje wil ook ef op computer

welterusten en tot morgen!!!

Heb je iig wel wat afleiding maar, we gaan er idd niet vanuit hoor meis ! Slaap lekker, ik ga ook wieberen......

Doei lieve rimke..........klets maar lekker ff door hoor !

Meiden, welterusten. liefs happy

haha hang net op met mn mams en nu weer een vriendin aan de lijn ! Ik wil naar bed ...............hahaha. Nu ben ik echt weg hoor.......

Zo, dat was de mama van bram die ik aan de telefoon had.
Zij mengt zich, heel wijs, niet in de discussie. Vind ik ook een goed plan want dit is iets tussen mij en haar.
Ze hebben het er vanmiddag natuurlijk nog uitgebreid over gehad. En Han vertelde dat die ander er enorm van baalde, dat ze het helemaal niet zo bedoeld had en dat ze niet wist dat ik nog nachtmerries had. Kijk, dat bedoel ik dus, als je er geen verstand van hebt, moet je je kop dichthouden.............Maar goed, ik vertelde dus hoe ik vond dat die ander dat gezegd had, en dat het als een bak ijskoud water over me heen kwam. Tja, dat begreep ze wel enzo. Maar goed, zij moet zich helemaal niet in de discussie mengen, dat wil ik ook helemaal niet. Dit is iets tussen ons twee, en ik ben er klaar mee. Ik hoef haar niet meer te zien, in ieder geval voorlopig niet.

Dag   dag lieve meisjes! Welterusten!

Biebje: ook jij bedankt voor je lieve woorden, ik ga mijn best doen te beseffen dat ik een lieverd ben, whahaha! Jij ook? Op naar 3 december..........spannend weer!

Ik ga er ook in, dag dag en tot morgen!

Lieve lieve Rimke, ik heb het al eerder gezegd, ik bewonder je echt over hoe je met alles omgaat, je bent zo verschrikkelijk sterk (tenminste zo kom je zeker hier over) en hoe heeft iemand het lef om over een situatie van een ander te oordelen!!! Echt hoor meid, trek het je alsjeblieft niet aan, ze heeft geen recht van spreken!
Misschien poep ik wel 7 kleuren als me kies getrokken moet worden, en is het voor jou iets waar je niet eens tegen op zie, ben ik dat gelijk een aansteller????
Wat ik hiermee wil zeggen is dat iedereen dingen anders beleef, en er is geen goed of fout er zijn geen regels of wetten voor....

Slaap lekker meiden! (of goedemorgen alweer)

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

wat een gezellig gekletst gisteravond, vind het jammer dat ik weer zo vroeg was gestopt maar ik kreeg ook onverwachts mijn vriendin en haar nieuwe vriend op visite.

rimke; ga niet aan jezelf twijfelen want het is helemaal nergens voor nodig, en je hoeft niet altijd sterk te zijn, je vriendin wist niet dat je nog nachtmerries had, moet ze eerst effe nadenken voordat ze wat uitkraamt jezus zeg echt een trut , ik zou haar ook maar even op afstand houden en een sorry van haar kant is wel zijn plaats vind ik.

happy; vandaag weer gesprek en lekker alles eruit gooien, heel goed dat je de laatste tijd even lekker tijd voor jezelf neemt want dat heb je gewoon nodig, en ik hoop ook voor je dat je de volgende ronde weer gericht mag klussen, en hopelijk is dat neit nodig en is het gewoon evengoed nu raak.

bieb; hahaha lekker weer even kind geweest en een sneeuwballen gevecht aan gegaan. en wat lief van die shoarmaman dat jullie woensdag mogen betalen, pff jullie durfde het wel aan de deur uit te gaan met al die sneeuw.

phoebe; je was er weer laat meid.

ik heb   vannacht weer heerlijk geslapen alleen om half 12 schrok ik wakker of ik droomde of ik zag het echt, maar er stonden 3 mannen aan tom zijn kant van het bed en ik schrok zo enorm ik vloog uit bed en rende naar de deur en ik was helemaal verward en tom schrok wakker van mij, ik me bed weer in met een hartslag van een miljoen,   gelukkig ben ik later weer in slaap gevallen tot joey om kwart voor 7 meldde dat hij moest plassen.
ik ga effe kijken of ik nog spagehttisaus in de diepvries heb anders moet ik toch nog even de deur uit om eten te halen maar voor de rest bijven we lekker thuis, Joey heeft vannacht neit zoveel gehoest maar vanmiddag toch maar niet naar de chreche toe.
Donderdagochtend weer de echo, ik ben al helemaal zenuwachtig, soms denk ik o als het maar wel is gegroeid en als het hartje maar is te zien, maar ja dat weten we donderdag pas.

xxx linda

Goedemorgen!

Dank jullie wel lieve meiden, doet me echt goed, jullie peptalk.
Kan dan aan mezelf gaan twijfelen of ik dan zo overdreven reageer, maar ben op dit moment gewoon erg emotioneel (hormoontjes) en als dat mijn gevoel is, weet ik ook dat het goed is. Dus daar moet ik niet aan twijfelen, dat weet ik rationeel ook wel........maar goed, gevoel en ratio zijn twee heel verschillende dingen.
Ik heb iedereen die er gister bij was nog een emailtje gestuurd om het een en ander uit te leggen, en de persoon in kwestie ook. Wat ze er mee doet, doet ze er mee, het ligt nu bij haar.

Linnie: oei, een nachtmerrie. Niet leuk, zeker als je zo fucked-up wakker wordt.......gelukkig daarna wel erg goed geslapen he?? Voel je je weer een beetje mens!
Donderdag gaat helemaal goed komen lieverd! Kindje is gegroeid en het hartje klopt! Vertrouwen gaan krijgen daarna dat alles goed gaat komen en dat jullie tweede wondertje onderweg is!

Phoebs: nog blij met je kastje meid? Whahaha, vind het echt een giller, zulke meevallers kun je gewoon af en toe wel gebruiken om te beseffen dat het soms ook wel mee zit............dikke knuffel voor jou!!

Happy: succes zometeen met je gesprek!! Denk aan je meisje!

Bieb: zullen we hier ook een sneeuwballen gevecht gaan houden?? Ligt hier zeker 10cm op de tuintafel! Hartstikke leuk! En het blijft maar sneeuwen............ben blij dat ik de deur niet uit hoef, voor degene die dat wel moeten: voorzichtig!!!!

Bambi: Lois nog meer hersteld??

Sterretje: overleef je de drukte wat?? Denk ook aan jezelf en je gezinnetje he? Ben benieuwd hoe het op het werk gaat en de keuzes die je gaat maken. Soms is het gewoon tijd voor iets nieuws..........

Nou, meisje heeft weer keurig geslapen. Had al erg vroeg haar laatste flesje, maar was dan ook erg moe. Grappig dat ze er gewoon om vraagt wanneer ze klaar is met de dag. Ze heeft gisteren na de fles van 17 uur nog 3 kwartier geslapen en toen was het even op. Ik heb haar lekker naar beneden gehaald en ze heeft nog keurig tot kwart voor 7 liggen keuvelen op het kleed voor de haard. Naar de vlammetjes kijken en naar de televisie (mag alleen rond die tijd........) en toen was ze echt klaar, heb ik haar lekker verschoond en boven op bed de laatste fles gegeven, als altijd, hetzelfde ritueel. Dan weet ze dat de nacht begint. En toen viel ze in een diepe slaap en was vanmorgen weer haar vrolijke zelf. Heerlijk grietje.
Vandaag komt Fons weer thuis, zal zo eens kijken of ze al geland zijn............

Terug
Bovenaan