Goedemorgen!
Dank jullie wel lieve meiden, doet me echt goed, jullie peptalk.
Kan dan aan mezelf gaan twijfelen of ik dan zo overdreven reageer, maar ben op dit moment gewoon erg emotioneel (hormoontjes) en als dat mijn gevoel is, weet ik ook dat het goed is. Dus daar moet ik niet aan twijfelen, dat weet ik rationeel ook wel........maar goed, gevoel en ratio zijn twee heel verschillende dingen.
Ik heb iedereen die er gister bij was nog een emailtje gestuurd om het een en ander uit te leggen, en de persoon in kwestie ook. Wat ze er mee doet, doet ze er mee, het ligt nu bij haar.
Linnie: oei, een nachtmerrie. Niet leuk, zeker als je zo fucked-up wakker wordt.......gelukkig daarna wel erg goed geslapen he?? Voel je je weer een beetje mens!
Donderdag gaat helemaal goed komen lieverd! Kindje is gegroeid en het hartje klopt! Vertrouwen gaan krijgen daarna dat alles goed gaat komen en dat jullie tweede wondertje onderweg is!
Phoebs: nog blij met je kastje meid? Whahaha, vind het echt een giller, zulke meevallers kun je gewoon af en toe wel gebruiken om te beseffen dat het soms ook wel mee zit............dikke knuffel voor jou!!
Happy: succes zometeen met je gesprek!! Denk aan je meisje!
Bieb: zullen we hier ook een sneeuwballen gevecht gaan houden?? Ligt hier zeker 10cm op de tuintafel! Hartstikke leuk! En het blijft maar sneeuwen............ben blij dat ik de deur niet uit hoef, voor degene die dat wel moeten: voorzichtig!!!!
Bambi: Lois nog meer hersteld??
Sterretje: overleef je de drukte wat?? Denk ook aan jezelf en je gezinnetje he? Ben benieuwd hoe het op het werk gaat en de keuzes die je gaat maken. Soms is het gewoon tijd voor iets nieuws..........
Nou, meisje heeft weer keurig geslapen. Had al erg vroeg haar laatste flesje, maar was dan ook erg moe. Grappig dat ze er gewoon om vraagt wanneer ze klaar is met de dag. Ze heeft gisteren na de fles van 17 uur nog 3 kwartier geslapen en toen was het even op. Ik heb haar lekker naar beneden gehaald en ze heeft nog keurig tot kwart voor 7 liggen keuvelen op het kleed voor de haard. Naar de vlammetjes kijken en naar de televisie (mag alleen rond die tijd........) en toen was ze echt klaar, heb ik haar lekker verschoond en boven op bed de laatste fles gegeven, als altijd, hetzelfde ritueel. Dan weet ze dat de nacht begint. En toen viel ze in een diepe slaap en was vanmorgen weer haar vrolijke zelf. Heerlijk grietje.
Vandaag komt Fons weer thuis, zal zo eens kijken of ze al geland zijn............