***Klusbabes 33***

Goeiemorgen meisjes,

Wat een gezellige boel hier weer gisteren, erg gezellie ! Ga zo de deur uit........wat boodschappen doen, gesprek en dan weer naar huis.....sneeuw is hier helemaal weg, saaie boel hoor haha

Rimke, tja das achteraf he...ik wist dit niet, ik wist dat niet....dan moet ze ook haar waffel niet optrekken...zou idd maar ff afstand van haar houden. Ben benieuwd of ze je een excuus ofzo aanbied, zou wel zo netjes zijn......pffff domme doos haha

Linnie, 3 mannen aan je bed, tja dan zou ik ook schrikken en gillen en een maga hartslag hebben......gelukkig ben je daarna wel weer in slaap gevallen...joey niet naar de creche nvandaag, groot gelijk hoor meisje..

Buuf, je was weer laat zeg...zeker voor de zondag haha dan lig ik altijd vroeg hoor !

Meiden, tot laters, kus happy

Hey rimke, je mannetje komt weer lekker thuis en je meisje heeft het netjes gedaan...lekker ding ! Je hebt de meiden een e mail gestuurd en die "doos" ook.....nou das toch prima, kijken wat ze er mee doet he...........bij jullie nog steeds heeeeeel veel sneeuw, hier regen, gatver...........toedeloe, tot later, dikke kus happy

happy: succes met het gesprek straks, en doe je voorzichtig buiten misschien is het nog glad

rimke; je hebt iedereen nog een mailtje gestuurd, en ben benieuwd wat de "aanstichtster" om haar maar even zo te benoemen op jemailtje gaat reageren als ze het niet doet zegt het genoeg en zou ik het contact maar even op een laag pitje zetten,
en maudy heeft het weer keurig gedaan de grote meid

ik zit aan een beker thee met chips erg he maar had ik trek in, ik heb gewoon de hele dag honger niet normaal, maar ik geef er trouwens niet de hele dag aan toe hoor maar nu wel eventje shahahaha
Ik ben harstikke lui vandaag, ik heb net   me kleren pas aangedaan heerlijk een keertje, en straks komt de kapster voor joey en mij en later voor tom. het enige wat ik doe vandaag en dat zeg ik nu haha is de was, en die is al bijna klaar,

xxx linda

Zo, ben weer thuis...was erg emotioneel en moeilijk vandaag.......ga zo nog ff paar dingen halen en dan lekker plat.........tot straks !

Linnie, maak jij je maar niet druk om die echo hoor.....alles gaat goed want anders ben je nooit zo lui whahahha....lekker thee met chips hihi

Liefs happy

happy: weer een emotioneel gesprek gehad, lucht wel weer eventjes op, en zometeen effe lekker rusten, is goed voor je meid

en ik ben toch bezig geweest ik heb de badkamer schoongemaakt en alles gestofzuigd en nu heb ik net me eten op en ik ga nu even in de bank liggen

xxx linda

Happy, ben weer trots op je meis.................ga maar lekker   bijkomen nu!!

Linnie, chips met thee om 9 uur s'ochtends klinkt echt zalig..........................

Fons is weer thuis, heeft een babygym voor Maudy gekocht in Amerika............niet mijn smaak................met vissen. Ik haat vissen.............whahaha, hij vond hem wel mooi.........

Rimke; Wel lief toch van je mannetje dat hij dat gekocht heeft, alleen jammer van die visjes haha
Ben benieuwd of je reacties krijgt op je mail. Jij bent tenminste van je gevoelens af en wat hun ermee doen, is hun probleem (of eigenlijk de hare haha)

Happy; emotioneel gesprek maar toch ook wel goed dat je t weer ef kwijt bent

Linda; yech, 3 enge mannen aan bed, zou ik ook schrikken hoor. Gelukkig een droom. En lekker toch af en toe chippies

Heb ik trouwens al verteld dat ik de afgelopen dagen weer last van hartkloppingen heb? Niet overdreven hoor, misschien maak ik me weer veels te druk om bepaalde dingen. Vanmorgen naar t werk had ik zelf al bedacht dat ik me niet zo druk wil maken om anderen, dus bijv mijn vriendin die nu ook voor t eggie gaat beginnen.

En ben al de hele ochtend beetje dizzie, wattig in hoofd. Was beetje misselijk (heeeeel even, nee zal niks met evt zw.schap te maken hebben, beetje vroeg), warm enzo. Misschien wordt ik wel verkouden, denk t wel. Net even lekker naar buiten, ef frisse lucht. Was net trouwens weer aan t sneeuwen (natte sneeuw), maar nu alweer over.
Misschien hoort dit ook bij innesteling? hahaha

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 21:43:21'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan