***Klusbabes 33***

toch nog hier haha. Heerlijk Rimke, vakantie naar Zuid Afrika.Wel lekker voor je moeder dat ze toch gegaan is

ach die kwaaltjes die we allemaal hebben....ik geloof er niet meer in tot een positieve test...
maar ik ben toch wel nieuwsgiering....wat voor klachtjes had jij ook alweer, en na hoeveel tijd na de eisprong?

Zou er op zeker wel eens naartoe willen hoor ! Mn vriendin is ook geweest en de foto s waren echt geweldig !!!!

Rimke; ik lees je reactie morgen wel

Rimke en Happy: kletse verder saampjes

Ik heb net ff gerekend en mn volgende nod is dan met de kerst, ongeveer...lijkt me een mooie timing !!!!!!!! haha

Gad biebje, tot morgen meisje ! Zal je morgen om 1 uur aan me denken als ik bij de tandarts ben brrrrrr

xxx

Meiden, ga ff lekker douchen, kom denk ik zo nog wel ff spieken hier en anders fijne avond verder !

Liefs happy

Ik had mijn nod vorig jaar ook met kerst!! Zou wel leuk zijn! Ook een augustus kindje voor happy!!
Ik had meteen na mijn eisprong ongikrampjes en zere tieten................ook moest ik inenen heel veel poepen en had ik last van zuurbranden volgens mij. Terwijl ik dat nooit heb en ik wel iedere dag poep, maar geen 3 keer per dag, whahahaha!!
Ja, ik merkte het eigenlijk twee dagen na mijn eisprong al, die keer daarvoor met die miskraam ook al heel vlug. Daarom testte ik op 22 december al positief...........4 dagen voor mijn nod. Was een heel leuke kerst.............

Happy, moet er geboord worden morgen??? Brrrrrrrrrrrrr

Terug
Bovenaan