***Klusbabes 33***

Fijne avond meisjes!! Tot morgen!!
Lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag.............kus!!!

He meiden,

Wat zijn jullie gezellig aan het kletsen! Heerlijk!

hier nog steeds alles "schoon"... hoop het zo!!!

Bieb, voor jou word het ook weer spannend!

Rimke, wat leuk dat je moeder in zuid afraka is zeg! ik wil ook!
(wil nog zo veel) hhaaha

Happy, succes morgen meis, hoop dat je weer mag klussen!

Ga weer even weg!

x Jacqy

Dat was ff lekker, zakte mn hoofdpijn ook weer een beetje van ! Rimke, ik moet morgen voor controle en als er dan iets mis is moet ik of terug komen of hij doet het gelijk als er tijd is ! Ik hoop maar dat er niks is haha. Zou idd leuk zijn, ook een augustus kindje.......ik hoop dat ik morgen groen licht krijg en dan zal ik er eens ff flink tegenaan gaan hahahaha.......

Liefs happy

Meisjes, ik ga hoog in de kussens hahaha.....tot morgen ! Jacq, duim duim duim

Liefs happy

Happy; veel succes morgen bij de tandarts!!!

ALs ik nu zwanger ben, dan ben ik 12 augustus uitgerekend (volgens de website dan he). Wordt een drukke maand, 1-8 neefje, 3-8 nichtje, 12-8 dan ons kindje, 14-8 mijn eigen mannetje en 22-8 neefje en vriendin, druk druk haha. Maar geeft niet,laat maar komen haha

oja, ben er weer even, maar niet te lang, spulletjes voor morgen klaarleggen en dan slapen. Mannetje is nu gezellig met katjes aan t spelen. Ach, die kleine kat (die vorige week half in de fik stond), die stond gister ook weer in een kaars te turen, zag ik net dat haar snorharen verschroeid waren, niet zo erg, maar dat is toch een deugniet.

nou dames, welterusten!!!

Rimke, ik heb plotseling ook heel veel klachtjes haha. Nee hoor, ik heb altijd wel wat, er valt niks van te zeggen.....

trusten

hoi meiden,

kan toch zeker geen 5 blz bijhouden hahaha...wat een gezellige boel...

bieb als je zwanger bent kan je ook nog bevallen op je mannetjes verjaardag hahah..hoop het echt voor je dat het raak is..

happy brr succes bij de tandarts en groen licht voor de maand dec....en anders gewoon stiekem doen hahaha

rimke gaat het weer een beetje...knap dat je nog een mail heb gestuurd...ik had ze lekker in der sop gaar laten koken...en een lelijke babygym gehad hahah..jou man neemt tenminste de moeite om wat mee te nemen, die van mij zou dat nooit doen...en je bent wel een beetje hetzelde als ik..die babyspullen verzieken eigelijk me stakke interieur...troep he dat drukke speelgoed whahahahah...

jacqy meis......spannendd.....wanneer wil je testen..

linda donderdag dus de echo...komt helemaal goed weet het zeker...en geen kerstboom dit jaar ....he bah wat ongezellig...maar snap het wel hoor..

phoebe...al lekker aan het genieten van je kastje hihihi...wanneer moet je nu met clomid enzo gaan beginnen...en deze maand kan natuurlijk ook gewoon nog raak zijn he..

nou hier een raar dagje....doe geen uitgebreid verhaal zie hyves....want wie weet word er meegelezen......maar komt er op neer dat ik een vrije dag heb opgenomen onder het mom van een zieke dochter...die gelukkig geen koorts meer heeft..
maar heb gisteren zo de ogen uit me kop gejankt dat me ogen vanmorgen zo dik als tennisballen waren en nu nog steeds niet weg getrokken zijn...had er met geen mogelijkgheid iemand mee onder ogen kunnen komen zonder dat er vragen werden gesteld...dus leugentje om bestwil....noem het maar kleine huwelijksperikkelingen.
morgen vrij dus kunnen die ogen nog even rusten ....had vanacht maar 5 uurtjes slaap gehad...dus heb vanmorgen nog wat geslapen...verder was ik vandaag nog mega emo...en geloof dat Lois dat meteen opikt want die was werkelijk niet te genieten...ook jengelig, moeilijk inslapen ooverdag...zucht..mama is verdrietig..
net met de laatste fles moest ze zo hoesten dat ze 3 kwart fles eruit gooide...ben benieuwd of ze nu wel slaapt tot morgen...arm meisje..koorts weg, maar nog wel verkouden en nu komt het los he,..gaat ze zo hoesten..

ga weer pleite...

xxx aan iedereen...ook de meiden die ik niet genoemd heb...

bambi

Terug
Bovenaan