***Klusbabes 33***

goeiemorgen kletsbabes hahaha

heerlijk gekletst gisteren en ikwil ook mee kletsen, en vanavond kan ik weer niet want dan moet ik kaarten

rimke; maudy vind de babygym wel mooi hahaha zijn er zoveel soorten van dat soort dingen neemt ie gelijk de lelijkste mee hahahaah, en je moeder zit in zuid afrika, heel goed dat ze is gegaan want daar kom je ook niet elke dag. zal een leuk weerzien zijn geweest. en diegene die je al had gesproken heeft je nog een keertje gebeld, dat is heel leuk, en laat de rest maar lekker voor wat ze zijn,

bieb; spannend meid toch klachtjes je weet maar nooit he alles kan. en augustus is een mooie maand om te bevallen haha. Hoe is het nu met je hoofdpijn?

jacqy: o meid ik ga het zo hopen voor je heel erg spannend, wanneer wil je eventueel gaan testen?

happy: succes vandaag met je bloeddruk meten en ik hoop dat ie is gezakt en dat je weer volop aan de klus mag, en voor vanmiddag alvast succes bij de tandarts, jakkes ik haat de tandarts hahaha,

phoebe; staat het mooie schoenenkastje al in elkaar? nog geen wroeging gekregen hahahahaha

bambi; ik zal je verhaal zo even op hyves lezen maar zo emo meid, doe rustig aan meid, en lois die voelt dat gelijk als mama niet lekker in haar velletje zit.

meiden ik ben een beetje ongerust ik heb gisteren yoga gedaan en ik heb 2 oefeningen gedaan waarvan ik nu soms denk misschien had ik die beter niet kunnen doen, Het was een oefening dan moest je op je rug liggen en dan je armen in je rug en kont omhoog en je benen achter je hoofd en daarna je benen kaarsrecht in de lucht en nu ben ik een beetje bang dat ik dat beter niet had kunnen doen i.v,m de zwangerschap, Ik had 2 weken geleden al tegen de yogalerares gezegd dat ik zwanger was en zij zou tegen mij zeggen wat ik wel en niet kon doen, maar ze zei niks en na de les vroeg ik kon ik nu met me zwangerschap al deze oefeningen gewoon doen? toen zei ze ben je zwanger dan, ik dacht ja laat maar. maar wat denken jullie zou het kwaad kunnen als ik deze oefeningen heb gedaan? erg he maar ja over de andere kant denk ik dan weer er zijn meiden die de eerste 5 maanden nog fanatiek aan aerobics doen dus waarom zou dit kwaad kunnen. ach donderdag zie ik gewoon een super kloppend hartje

xxx linda

Goeiemorgen meiden, lekker geslapen? Nou hier wel hoor......Ga ff naar de stad zo...heb niks nodig maar ben nu al nerveus voor de tandarts, erg he pfffff ! Ga dus maar ff wat afleiding zoeken......Biebje, kwam opeens nog terug gisteren haha........die kat is zo te lezen idd een deugniet ! Bambi, rustig aan, kan natuurlijk niet op hyves lezen maar, snap hier je verhaal wel ongeveer en kan dus wel zeggen dat je rusitg aan moet doen meisje. Gelukkig heeft lois geen koorts meer.....wel nog verkouden, arm ding ! Linnie, ik denk dat het geen kwaad kan hoor meis, wat je zelf al zegt, sommige sporten fanatiek tot een maand of vijf, zes ! Vindt het overigens niet erg snugger van die vrouw hoor  Ik ga ff, kom straks nog ff buurten want moet ook de hond rond twaalf uur niog ff uitlaten

Liefs happy

happy: ga jij maar lekker de stad in afleiding zoeken voor de tandarts hahah en je hebt lekker geslapen lekker meid daar knap je ook weer een beetje van op, hoe laat moet je naar de huisarts toe?

bieb; dat vergat ik helemaal die kat van jouw die houd gewoon van vuur haha

bambi: hoe gaat het nou met je?

ik ben o zooooo moe en was net kotsmisselijk is nu gelukkig weer over, en ik heb voor vandaag dus echt helemaal nada noppes op het programma, alleen vanmiddag om 2uur met joey naar de logopedist. mijn boodschapjes heb ik in huis en dan kan mijn kaboutertje lekker thuis blijven nu want hij is zo verkouden en hoest nog erg de arme schat, ach gaat wel weer over

linda

Hey linnie, moet om kwart voor twee bij de ha zijn........ben benieuwd ! Eerst die tandarts maar pffffff........jij doodmoe en kotsmissleijk, mooi zo hahaha. Joey ook nog steeds niet lekker, arm ding...lekker saampjes rusitg aan doen ! Ben nu echt wieberen....

Liefs happy

Happy; bijna naar de tandarts........

Linda; wat een raar mens van yoga dat ze dat niet onthouden heeft. Maar waarsch heeft het geen kwaad gedaan, want je hebt toch nergens last van???

Bambi;; ik heb je verhaal nog niet gelezen maar heb zo wel een idee. Daar heeft ook niemand wat aan als je ogen zo dik zijn als kerstballen, lekker een dagje thuis, groot gelijk hoor. Doe maar rustig aan meis

Nou, ben dus strontverkouden. Had het al gedacht nav gister, watten in kop, koppijn enz

Vanmorgen moest ik toch zo lachen. Had gister de auto niet gebruikt en wilde vanmorden de deur opendoen, zat deur vastgevroren en ook aan de andere kant. Dus ben via achterklep naar binnen gegaan (achterbank kan ingeklapt worden) en zo de deur open kunnen doen, haha, je had me moeten zien, net zo een aapje,. Moest er zelf wel om lachen dus dat scheelt haha

zo, ga weer verder werken doeii

oja JACQY HOEST????

bieb; hahaha dat zal een mooi gezicht zijn geweest via de achterklep de auto in hahaahhaha ik zie het al voor me ook hahahahaha

jacqy: hoe gaat het? ik ben zo beniuewd

het is hier weer mooi weertje zonnetje schijnt maar het is wel koud, om 2uur naar de logopedie en daarna even naar me pa even schoonmaken daar.

xxx linda

Ha meiden,

Vanmorgen moest ik naar de haptonome, was weer fijn, alle frustraties er weer uit en wat oefeningen meegekregen om meer naar mijn gevoel te gaan luisteren ipv mijn verstand...........
Daarvoor nog even een woordenwisseling veroorzaakt met fons, vertelde hem dat ik me net een alleenstaande moeder voelde..........vond hij niet leuk...........dus hem uitgelegd dat ik altijd naar hem toe moet komen als ik ergens mee zit, en hij nooit eens vraagt hoe ik me voel enzo..............nou goed, Fons huilen.........kan ik niet tegen. Maar goed, is weer uitgesproken. Soms ook wel goed he?

Happy: succes meid............hoop dat het meevalt.

Linnie: die yoga kan vast geen kwaad joh...........zijn maar oefeningen..........toch??

Bieb: whahahaha, hilarisch! Had het graag gezien!!! Was het bij jullie ook zo koud vannacht??? Hier wel enorm, zelfs een kruik mee naar bed genomen..........heerlijk!!

Jacq: verlos ons uit ons lijden...................vertel!!!!!

Ga nog even met meisje spelen, tot later!!

Rimke; is toch wel fijn zo een gesprek, zal waarsch de lucht wel even klaren. En waarsch heeft Fons het niet eens zo in de gaten, wel goed dat je het aangekaart hebt.
Bambi ook al zo een verdriet, zit het in de lucht ofzo?

Ik weet eigenlijk niet echt of het koud was vannacht, heb wel klote geslapen. Zal vannacht ook wel niet slapen met een verstopte neus.

Op de een of andere manier denk ik dat het deze maand weer niet raak is (misschien zelfbescherming????), maar vanmorgen kreeg ik opeens weer een sprankje hoop dat het toch raak is. Het ergste is, het is gewoon afwachten......

Jacqy??????????????????????????????????????   ??????????????????//

Terug
Bovenaan