***Klusbabes 33***

rimke; weer bij de haptonoom geweest en dat ging goed, en tegen fons gezegd over hoe je je voelt en denkt, goed dat je het hebt gezegd en hij begon te huilen, misschien heeft ie het zelf neit eens in de gaten, maar goed dat het is uitgesproken

bieb; zo verkouden meid, en ja het ergste is je moet wachten tot je nod, nog een paar dagen maar die duren zo lang, mijn duimen draaien

Zo zit ik net in bad gaat na 10 minuten mijn mobiel, die lag benenden toen na 2 minuten weer de telefoon en toen weer na 2 minuten en toen weer toen ben ik evengoed even uit bad gegaan want ik dacht ondertussen een dooie ofzo want ik wordt nooit zo snel achter elkaar gebeld behalve als er iets erg is. Was het mijn vader om te vertellen dat mijn nichtje die vorige week is bevallen haar baby in het ziekenhuis ligt met het rs-virus. ik zei jezus man ik dacht van een dooie hij lachen ja je pakte je telefoon al niet op.
zometeen een broodje eten en ik heb een kleinigheidje voor onze schoenen gekocht voor vanavond moet ik nog eventjes inpakken.
En mijn lieve man heeft even een nieuwe bril gekocht, 2 brillen die tweede kreeg ie korting, en dat was weer 700 euro naar de klote. Maar nu krijgt hij nog terug van de verzekering en in januari niet meer dus daarom heeft hij het gedaan, ben er niet helemaal blij mee maar goed het is neit anders en hij had een andere bril nodig

xxx linda

Ola meiden, ben ik weer !!! Ben ff gezellie in de kroeg gweest......mn mannetje is aan het werk en ik moet alleen eten  Bij de tandarts was het niet leuk, ik heb een gaatje ! Was nu erg druk en had dus geen tijd, moet 19 december terug komen brrrrr......maar, daarna kreeg ik goed nieuws...........ik mag volgende maand weer klussen !!! Mn bloeddruk is perfect en hij is natuurlijk al een tijdje geleden gaan zakken, zonder medicijnen, ik slaap weer goed, zonder medicijnen en zit weer een stuk beter in mn vel......Mn ha heeft contact gezocht met de vrouw met wie ik praat en beiden zagen ze geen reden dat ik nog niet mag klussen........ik ben er qua praten nog niet maar, het gaat een stuk beter ! Ze waren het erover een sdat het niet klussen voorlopig me niet ten goede zou komen.....joepie.......!!!!Ben zooooooo blij...

Bieb, hahaha ik had je wel willen zien klimmen joh....en lekker verkouden, bah

linnie, lekker kaarten vanaaf, wij kletsen hier wel door hoor whahahaha

Rimke, klaart de lucht weer ff he, zo n gesprek....kan er ook niet tegen als mn mannetje gaat huilen hoor !

Jacq, en en en en en en en ????????????

Knuf van een hele blije happy

happy. wat een ontzettend goed nieuws dat je weer mag klussen en dat je bloeddruk weer perfect is helemaal super, alleen wel jammer van dat gaatje hahaahah ik moet 18 december naar de tandarts en zie er nu al tegenop, maa rhet voordeel van zwanger zijn is dat ik niet mag boren hahaha met verdoving dan

xxx linda

He meiden,

ff geen tijd om te reageren, maar vandaag toch ongie geworden! KUT!! Tom is echt helemaal van slag, hij had er zo'n goed gevoel over. Meestal weet hij niet eens wanneer het weer zover is.. dus tja... maar weer voor de volgende ronde???? nummer 19 ofzo.. wil niet meer tellen, wil zwanger zijn!!!

x Jacqy

Zo, lekker makkelijk vanavond, een chineesje gehaald. Fons heeft examen van de brandweer dus we moesten vroeg eten. En ik had geen zin om te koken.
Meisje ligt nog even op bed tot haar laatste flesje......
Vanmiddag schaterlachte ze voor het eerst, ik heb even lekker gejankt en met haar geknuffeld, daar schrok ze zo van dat ze meteen begon te huilen.................fons stond heel raar te doen en toen lachte ze echt 3 keer achter elkaar zo hard..............aaaaaaaaaah!!!! Zo lief! Ik hou zoveel van haar................en van fons ook trouwens hoor!
Hij is inmiddels 40 en heeft nooit rekening hoeven houden met een ander. Eerst met mij en nu ook met maudy, en hij kan af en toe op de bank liggen (op zijn vrije dagen) met zo'n ongeinteresseerde houding.............daar baal ik van want ik doe mijn best om het in huis gezellig te maken, lekker drinken in huis te halen, lekker te koken enzo..............dat doe ik zelf, vind ik ook belangrijk, maar een beetje waardering uitspreken in soms wel fijn he? Heb je niet het idee dat je tegen een muur lult zeg maar. Nou, hij begreep hem weer...............tot over een half jaar, en dan hebben we weer dezelfde discussie! whahahahaha!!!

Happy! Goed nieuws schat! Meteen maar raak schieten dan, dan hebben we een augustus babyboom! Jacq zwanger, bieb zwanger, happy zwanger, phoebs zwanger, anoeska zwanger! Klaar!! Leuk, leuk leuk en we gaan echt lekker shoppen hoor, als het zover is. Die afspraak staat!
Wel een gaatje...............brrrrrrrr met je mee.

Linnie, hoe was het bij de logopedie??

Bieb: was je nou lekker vrij vandaag of niet? Heb het niet helemaal begrepen geloof ik.........

Jacq!!!! Ik word gek.....................is niet zoveel voor nodig maar toch!

Nou, meisje zal zo wel komen voor een flesje, ben er over een uurtje of anderhalf weer............

Godverdorie!
Sorry voor mijn berichtje, had die van jou nog niet gelezen lieverd...........
Geef tom en jezelf een knuffel van me............
Godverdegodverdegodver................

Hey meiden,

Me vriendje is nog niet thuis dus kan ik mooi ff reageren!

Jacqy........... KUTZOOI............. echt zo super balen meid.... hou je taai he, jou tijd komt echt nog wel!

Rimke, volgens mij is dat wel een beetje een mannen trekje hoor, die zitten nou eenmaal anders in elkaar, en volgens mij zien ze echt niet als je niet lekker in je vel zit. Ze zeggen toch niet voor niks mannen van mars en vrouwen van venus.... of was het nou andersom hahaha. Ben blij dat jullie het in ieder geval uitgepraat hebben.

Buuf, naar de tandarts geweest en een gaatje.... oeiiii.... 19 december is nog snel hoor, bij mijn tandarts mag je blij zijn als hij binnen 3 maanden je gaatje kan boren....
En weer klussen, gelukkig!!!!

Linda, kots misselijk geweest.... heb je er lang last van ef is het maar even? Ik hoop voor je dat het snel over is, het lijkt mij 3x niks namelijk...

Bieb. lekker verkouden meid, is ook haast geen ontkomen aan he met dit weer, vanavond lekker in je pyjama op de bank, bakkie thee erbij en jezelf lekker laten verwennen door je mannetje, dan zal je zien, ben je er zo weer bovenop!

Bambi, In januari als ik ongi ben begin ik met clomid, dus dat is gelukkig al snel.
Ik zal zo je verhaal ff op hyves lezen.

Trouwens, me kastje staat echt super leuk en ik ben er ook heel blij mee, zeker voor dat geld hahahaha
Zo ff een broodje eten, en straks paardrijden. Dan heb ik echt geen trek in warm eten, heb ik alleen maar last van.

Nou, fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

Gloeiende gloeiende, wat een klote zooi jacq ! Verdorie...had zulke goede hoop. Weet niks meer om nog te zeggen, alleen dat je van mij een dikke knuffel krijgt en dat je me beloofd niet de hoop op te geven he lieverd X

Buuf, veel plezier met paardrijden...wou dat ik pas over drie maanden terecht kon bij de tandarts whahaha

Rimke, lekker van je meisje aan het genieten die aan het schaterlachen is, heerlijk toch...lekker chinees jummie.......

Wij gaan zondag met de meiden gezellig bij de chinees eten, heb er nu al zin en trek in hahaha........O meiden, ik ben zooooooo blij ........haha

Liefs happy

Terug
Bovenaan