***Klusbabes 33***

rimke; ook weer lekker vroeg, en maudy onder de poep dat i fijn wakker worden niet dus, je hebt wel altijd wat aan je dag als je zo vroeg bent hahah

en meiden ik vind het ook jammer als jullie minder komen maar snap het ook helemaal maar ook ik weet niet wat ik kan zeggen om jullie op te beuren ik hoop echt dat het voor jullie allemaal heel snel raak is, dikke kus voor jullie allemaal

xx linda

Goeiemorgen , hier is zoef zoef happy want moet weer rennen  mn mannetje had gisteren een feest van zn werk en ze gingen vanaf de zaak met een bus weg, echt leuk daar zouden ze s nachts om half twee ook weer gedumpt worden......leuk in een industriegebied..laat hem daar mooi niet staan, dus hij zou me bellen...allemachtig viel wel tegen hoor, lag lekker in mn warme mandje, kon ik de deur nog uit...maar ja, weer een goede daad verricht he whahaha........nog geen rd s verdorie, ik wou dat z kwamen dan kan ik ook straks weer beginnen.....

jacq, ach lieverd, het is ook allemaal zooooo moeilijk he.Ik heb ook vaker geprobeerd afstand te nemen maar mij is het niet gelukt maar, als jij ej daar beter bij zou voelen moet je het zeker doen hoor ! Het zal allemaal zwaar gaan worden he, en zo had je het   niet voor ogen...denk aan je lieverd, wou dat ik wat meer voor je kon doen !!!! X

Bieb, je zeurt of jammert niet he !!!!! We bepraten gewoon alles en dat is niet allemaal rozegeur en maneschijn........vind nog steeds dat ze niet voor mag piepen hoor haha

Rimke, goh, weer eens wat anders, alles onder de poep pffffff....ach zij is het kwijt he haha........trouwens, ik had heerlijke warme voeten hoor vanacht hahaha

Linnie, lekekr geslapen en toch ook verkouden.........wat leuk dat je het op je kerstkaarten gaat zetten...ooohhhh wat zal jij veel telefoon krijgen haha

Meiden, moet vliegen....tot vanaaf, liefs happy

Pffffffffff, heb schoonmaakwoede!
Ben aan het opruimen door het hele huis, de slaapkamer eens een goede beurt! Lagen allerlei tijdschriften in onze nachtkastjes, nog verzameld tijdens mijn zwangerschap en kraamperiode, alles afgestofd, bed verschoond en matrassen gedraaid. Ons kastje weer terug op zijn plek, daar stond de wieg............werd wel even verdrietig, maar kan die wieg ook niet eeuwig laten staan...........wiegetje afgehaald en naar de logeerkamer gebracht. Moet Fons maar naar zolder brengen. Alle zwangerschapskleding aan het wassen, en dat gaat terug naar Hanneke, had ik allemaal geleend, en mijn eigen spullen zijn bij een hoogzwangere vriendin.
De badkamer gedaan en gedweild. Nu moet ik eigenlijk nog stofzuigen maar dat doe ik morgen of maandag wel. Meisje ligt in haar bed enorm te rommelen, wil of kan niet slapen, dus dan moet ik niet gaan stofzuigen..........
Nu wil ik zometeen wel beneden stofzuigen maar ga eerst even uitpuffen, dan mijn meisje de fles geven en even met haar het dorp in, moet even kleine boodschapjes doen.

Al met al ben ik lekker bezig al zeg ik het zelf. Waar de schoonmaakzin inenen vandaan komt weet ik niet, maar wil het hier gewoon even goed gedaan hebben.......lekker!

Is hier rustig vandaag!

happy: wat lief van jouw zeg dat je helemaal je bedje uitgaat in de nacht om je mannetje te halen, en hij heeft het wel gezellig gehad?

rimke; zo zeg kan je niet even bij mij langskomen? een echte schoonmaakwoede bij jouw zeg, ik moet zeggen dat ik totaal de puf er ook niet voor heb haha, ik joey nu op bed gooien en dan ga ik lekker in de bank want ik ben echt super moe

wel rustig hier trouwens, meiden tot later,

xx linda

Happy; Nog geen ongi te zien?? wie weet? Heb je wel geklust in die tijd? Evengoed spannend hoor

Rimke; bah, alles onder de poep. Nou, dat wordt weer flink wassen. maar stinkt het net zo erg als kattenpoep? haha. Ging vanmorgen de bak scheppen, nou daar lag me toch een flinke drol in en ook beetje diarree, yech stinken!
Sja. alles opruimen, en dan het wiegje uit de kamer weg, Toch weer een soort van periode wat je afsluit. Wel goed van je dat je alles aan het schoonmaken bent, kom je hier ook ef?

Linda; zal toch geen kwaad kunnen die verkoudheid? In ieder geval rustig aan   doen, maar volgens mij kan jij dat niet haha.

Nog effies en dan is het 4 uur en dan naar huis, joehoe. Heb alles gekocht voor de surprise van het werk, en ook de cadeautjes. Jullie kennen toch wel hans en Grietje, dat versje. knibbel knabbel knuisje, wie krabbelt er aan mijn huisje? Ik ga dus een soort van huis maken met allemaal snoepgoed. Mijn collega is net verhuisd, en mijn gedicht begin ik dus ook met, knibbel knabbel knuisje....
Hopen dat het lukt

bijna woensdag...mijn NOD......En ik ga ook niet mijn temp. meten, want als het dan omlaag gaat, weet ik genoeg, laat het nu maar eens verrassing zijn....Laatste maanden werd ik 2 dagen te vroeg, dus hou er nu ook maar rekening mee....liever niet natuurlijk haha.

tot later!

Heb trouwens   wel last van rug, hoop niet teken van naderende ongi. Maar meestal heb ik dan pijn wat lager in rug....hmm afwachten maar

Bieb, niet ongi worden meid. Hoop dat je pijn in je rug een heeeeeeel andere oorzaak heeft! Was het nog druk op je werk?? Leuk idee van die surprise trouwens, ik moet nog steeds dichten...............en kadootjes kopen.
We gaan volgend weekend met mijn familie-tje naar een huisje, en daar gaan we klein sinterklaas vieren, zoals we altijd doen. Met gourmet! Ben benieuwd hoe maudy het vind en doet, niet thuis zijn. Ach, wij zijn er.........

Linnie: zo moe meid!? Hoop dat joey nog even geslapen heeft vanmiddag!

Happy meis..............al bloed gezien??

Ik ben na vanmiddag niet erg meer opgeschoten in huis, maar had al best veel gedaan. Morgen ofzo even stofzuigen.
Maudy ligt nu lekker op het speelkleed te spelen en te keuvelen...........gaat zo nog even lekker naar bed, en dan kan ik effe eten........
Maar ze moet eerst even goed moe worden, whahaha!!!
Was trouwens erg koud buiten vond ik, gewoon waterkoud............

Terug
Bovenaan