Goeiemorgen , hier is zoef zoef happy want moet weer rennen mn mannetje had gisteren een feest van zn werk en ze gingen vanaf de zaak met een bus weg, echt leuk daar zouden ze s nachts om half twee ook weer gedumpt worden......leuk in een industriegebied..laat hem daar mooi niet staan, dus hij zou me bellen...allemachtig viel wel tegen hoor, lag lekker in mn warme mandje, kon ik de deur nog uit...maar ja, weer een goede daad verricht he whahaha........nog geen rd s verdorie, ik wou dat z kwamen dan kan ik ook straks weer beginnen.....
jacq, ach lieverd, het is ook allemaal zooooo moeilijk he.Ik heb ook vaker geprobeerd afstand te nemen maar mij is het niet gelukt maar, als jij ej daar beter bij zou voelen moet je het zeker doen hoor ! Het zal allemaal zwaar gaan worden he, en zo had je het niet voor ogen...denk aan je lieverd, wou dat ik wat meer voor je kon doen !!!! X
Bieb, je zeurt of jammert niet he !!!!! We bepraten gewoon alles en dat is niet allemaal rozegeur en maneschijn........vind nog steeds dat ze niet voor mag piepen hoor haha
Rimke, goh, weer eens wat anders, alles onder de poep pffffff....ach zij is het kwijt he haha........trouwens, ik had heerlijke warme voeten hoor vanacht hahaha
Linnie, lekekr geslapen en toch ook verkouden.........wat leuk dat je het op je kerstkaarten gaat zetten...ooohhhh wat zal jij veel telefoon krijgen haha
Meiden, moet vliegen....tot vanaaf, liefs happy